Jij denkt dat ik gekke Harrie standaard in mijn pc heb staan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
Ja ja ik snapte de Koekjesvrede van Scrut al
Ik durf ook nauwelijks iets Engels te typen met Copycat in de buurtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ja ik snapte de Koekjesvrede van Scrut al
Niet op je werk maar thuis toch wel?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik gekke Harrie standaard in mijn pc heb staan?
Zeer waarschijnlijk als wallpaper op je bureaubladquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik gekke Harrie standaard in mijn pc heb staan?
Jaquote:
Och, ik heb zoveel peace getikt met Harry op de stream, dat het nu gewoon automatisch uit m'n vingers vloeitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik durf ook nauwelijks iets Engels te typen met Copycat in de buurt
Thuis is, waar je Harry Loco vindt (8)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrea is dominantrix ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:43 schreef mootie het volgende:
Teeheeee, BQ wordt op haar vingers getikt omdat ze niet groette.
Ik hoorde de tabaksboer van om de hoek onlangs met een stalen gezicht en een onvervalst Amsterdams accent nothing on the hand tegen een Engelstalige klant zeggen. Mijn dag was weer goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik heb zoveel peace getikt met Harry op de stream, dat het nu gewoon automatisch uit m'n vingers vloeit
Oh die Andrea, daar heb ik volgens mij ook wel eens een aanvaring mee gehad. Die is van de 'we (clap)pen om alles en vinden alles prachtig'-school, toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:43 schreef mootie het volgende:
Teeheeee, BQ wordt op haar vingers getikt omdat ze niet groette.
Heerlijk hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde de tabaksboer van om de hoek onlangs met een stalen gezicht en een onvervalst Amsterdams accent nothing on the hand tegen een Engelstalige klant zeggen. Mijn dag was weer goed.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde de tabaksboer van om de hoek onlangs met een stalen gezicht en een onvervalst Amsterdams accent nothing on the hand tegen een Engelstalige klant zeggen. Mijn dag was weer goed.
Waarom zingt Mies? Laat dat kind lekker schakelen.quote:I beg your pardon miss.
Je hebt zelf een bek met paardenmest!
Ik moet daar dan toch nog zeker een paar keer later op die dag om lachen. Die scène is zo echt, die kan zo in Jiskefet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk hè![]()
I fock paerden
Pardon ?
Paerden ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |