Ik moet het hem nageven, dat heeft ie knap gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Oke duidelijk nu waar het nieuws van hans' zijn modaf zijn vandaan komt.
Ik krijg het idee dat de mosselman het gedoe van Johan met de chat wel eens aangegrepen kon hebben om Johan weer eens te bellen en hem de oplossing te bieden. Johans ideeën over het hoe en wat van de chat staan nu niet zo ver meer af van die van Sly.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF, hoe komt die mosselman aan deze info? Of is zijn duim zo groot?
En reken maar dat het klopt, onze Sly zit al dieper in SV dan wij vermoedenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Oke duidelijk nu waar het nieuws van hans' zijn modaf zijn vandaan komt.
Ik wil niet weten waar die onderarm van hem gezeten heeft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet het hem nageven, dat heeft ie knap gedaan
True. Dictatoriaal beleid..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik krijg het idee dat de mosselman het gedoe van Johan met de chat wel eens aangegrepen kon hebben om Johan weer eens te bellen en hem de oplossing te bieden. Johans ideeën over het hoe en wat van de chat staan nu niet zo ver meer af van die van Sly.
Vanaaf op de radio, dan krijgen de mods er ook van langsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef Chanel5 het volgende:
Dj Plofkop zou vandaag een gesprek hebben met Johan.
Plofkop is ook zo subtiel hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Misschien heeft dit iets te maken met het mysterie van de verdwenen moderators.
Die schijnheilige varkenskop houdt zich van de domme, maar hij valt continu mensen lastig via pm.
[ afbeelding ]
Eigenlijk had het Boelmootmaanig moeten zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
4:20 Boelmootig: Boelmootig is back , WHAAAAAHAAAAAHAAAAA !
Zodra ze hulp nodig hebben om het geluid te testen zijn we ineens wel goed genoegquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Marian op de chat, Leo op de chat.... Hoe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |