quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tjetmaster beweerde dat Hansie ook geen moderator meer zou zijn.
Oscar Peterson..Eén van de grootste jazzpianisten. Letterlijk en figuurlijk..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag nooit meer raden.![]()
Pa is ook een enorme fan van Oscar Peterson en Ella Fitzgerald. Ik heb het niet van een vreemde hoor.![]()
Die moderators zitten ook continu te PM'en. Dan kun je de chat helemaal niet bijhouden. Als ze dan weer klaar zijn met hun privé-gesprekken is de eerste de beste die ze iets te kritisch zien posten, de klos.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zit volgens mij geen mod op de chat want beequeen is overduidelijk "negatief" en ze krijgt tot op heden geen ban.
Hans hanteert ook rare regeltjes. Maar dat Johan luistert naar Sly voorspelt niet veel goeds voor de chat.quote:
Volgens Evilwon ben ik onschendbaar. Noem me maar ZDNGMW.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:07 schreef Jian het volgende:
Er zit volgens mij geen mod op de chat want beequeen is overduidelijk "negatief" en ze krijgt tot op heden geen ban.
Duhcon of Piemeltje als nieuwe mod?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef shomila het volgende:
[..]
Hans hanteert ook rare regeltjes. Maar dat Johan luistert naar Sly voorspelt niet veel goeds voor de chat.
WTF, hoe komt die mosselman aan deze info? Of is zijn duim zo groot?quote:
Boelmootig wil terug op de chat!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:11 schreef Jian het volgende:
Shit, ik wil Hansie terug, me eerst bannen en dan de benen nemen, ik wil m terug
Ik moet het hem nageven, dat heeft ie knap gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Oke duidelijk nu waar het nieuws van hans' zijn modaf zijn vandaan komt.
Ik krijg het idee dat de mosselman het gedoe van Johan met de chat wel eens aangegrepen kon hebben om Johan weer eens te bellen en hem de oplossing te bieden. Johans ideeën over het hoe en wat van de chat staan nu niet zo ver meer af van die van Sly.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF, hoe komt die mosselman aan deze info? Of is zijn duim zo groot?
En reken maar dat het klopt, onze Sly zit al dieper in SV dan wij vermoedenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Oke duidelijk nu waar het nieuws van hans' zijn modaf zijn vandaan komt.
Ik wil niet weten waar die onderarm van hem gezeten heeft.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet het hem nageven, dat heeft ie knap gedaan
True. Dictatoriaal beleid..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik krijg het idee dat de mosselman het gedoe van Johan met de chat wel eens aangegrepen kon hebben om Johan weer eens te bellen en hem de oplossing te bieden. Johans ideeën over het hoe en wat van de chat staan nu niet zo ver meer af van die van Sly.
Vanaaf op de radio, dan krijgen de mods er ook van langsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef Chanel5 het volgende:
Dj Plofkop zou vandaag een gesprek hebben met Johan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |