Jiskefet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet daar dan toch nog zeker een paar keer later op die dag om lachen. Die scène is zo echt, die kan zo in Jiskefet.
* grijns....Joh!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij straalt een soort gelukzalige vrolijkheid uit die ik meer dan eens, al dan niet per abuis, aanzie voor domheid.
Sanveertig heeft geen idee wat ze vanavond eetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blijf lekker updatenChat is nog steeds niet bereikbaar hier (Stream is goed, beeld en geluid)
Laten we het daar inderdaad maar niet over gaan hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jiskefet.
Maar dat is ook weer zo Off Topic.![]()
Maar bij gebrek aan beter.......
Crisisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sanveertig heeft geen idee wat ze vanavond eet
Godver.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:05 schreef Laysa het volgende:
Sanveertig heeft geen idee wat ze vanavond eet
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laten we het daar inderdaad maar niet over gaan hebben
Michiel Romeyn woont hier ook nog eens om de hoek dus hou op, schei uit ....
Doe het nou niet!? Dan beloof ik dat ik in het vervolg minder rare muziekjes ga posten.quote:
quote:"Internetstoring meerdere regio's
Begintijd: 14:50
Storing: U kunt mogelijk niet internetten, e-mailen en/of pinnen door een storing in het netwerk.
Oorzaak: Storing in het netwerk.
Locatie(s): Meerdere regio's
Verwacht eindtijdstip: Onbekend
Tip U kunt webmail ook gebruiken via een andere internetaansluiting. Zo kunt u uw e-mails toch verzenden en ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak. Op deze pagina houden wij u op de hoogte van de actuele status.
Starttijd: 2010-03-02 14:50 Eindtijd: onbekend"
ik ook welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:22 schreef Goofy16 het volgende:
heeft iemand de link van de radio van sly,ik wil het vanavond ook wel horen.
alvast bedankt
Ik heb deze http://home.nowlive.eu/radio/nl_stream.htmlquote:
Mag ik wat vragen Danaqui, moet je daarvoor inloggen of kan je gewoon meeluisteren?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik heb deze http://home.nowlive.eu/radio/nl_stream.html
Moet je wel om 8uur doen, kan je ook nog chatten ernaast
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik heb deze http://home.nowlive.eu/radio/nl_stream.html
Moet je wel om 8uur doen, kan je ook nog chatten ernaast
gewoon meekijken en luisterenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef marijon het volgende:
[..]
Mag ik wat vragen Danaqui, moet je daarvoor inloggen of kan je gewoon meeluisteren?
dat kan je alleen via MIRC zien toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Dat zijn dus de zeikerds?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Babouschka was toch de vorige hoofdmod- (Dirk) Anouk?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Ik sta er deze keer niet bij..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Ah dus Suz heeft mij geband. Kan helaas nog niet op de chat om een laatste woordje te " spreken" (is niet alleen een IP ban maar waarschijnlijk ook een (router) MAC ban) . Waarschijnlijk ging het niet om mijn opmerking dat ik geen randdebiel was, maar om de PM een dag eerder dat ik haar niet eens in het donker zou willen beffen de k@T.quote:
Idd, echt van die huisslaafjes daarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ah dus Suz heeft mij geband. Kan helaas nog niet op de chat om een laatste woordje te " spreken" (is niet alleen een IP ban maar waarschijnlijk ook een (router) MAC ban) . Waarschijnlijk ging het niet om mijn opmerking dat ik geen randdebiel was, maar om de PM een dag eerder dat ik haar niet eens in het donker zou willen beffen de k@T.
Nou lekker over het eten praten daar en om 10 uur roepen "ik moet naar bed mannetje roept" (ofdat tie die keuken prinsesjes aldaar roept whahaha)
Btje late reaktie dan van haar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ah dus Suz heeft mij geband. Kan helaas nog niet op de chat om een laatste woordje te " spreken" (is niet alleen een IP ban maar waarschijnlijk ook een (router) MAC ban) . Waarschijnlijk ging het niet om mijn opmerking dat ik geen randdebiel was, maar om de PM een dag eerder dat ik haar niet eens in het donker zou willen beffen de k@T.
Nou lekker over het eten praten daar en om 10 uur roepen "ik moet naar bed mannetje roept" (ofdat tie die keuken prinsesjes aldaar roept whahaha)
Geband door Helga dit keer dus ....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Chanel5 het volgende:
11 bans:
Blindevink door Suzzy
Maanvis door Suzzy
Pimytje door Suzzy
Mootie door Hans
Boelkloedig door Suzzy
Duhcon door Suzzy
Atlaslion door Suzzy
Goudenkooi-2 door Hans
Greetaz door Suzzy
Roxan_72 door Hans
Babouschka door Hans
Ja, viel me ook op. Vandaar dat ik de naam van de mod erachter heb gezet, misschien prettig te weten van wie je de ban hebt.quote:
Ga klappen op de chat GAAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. subtiliteit was nooit je sterkste kan?
Er moeten gewoon helemaal geen vragen komen gewoon negeren en verder chatten onder elkaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Marrije het volgende:
Blijkbaar niet zoveel vragen in de VMR, de gast moet erom vragen.
Kudde brave huisschapen daarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:05 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Kunnen de chatters eens terug pesten doen ze het niet.
Doe de volgende keer eens gewoon dat vraag maar raak negeren
Maan begreep iets niet en ubber hans bande hemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ff nagekeken en ja hoor. Kon ook niet anders je was met hem in discussie.
Ja heb het gezien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:16 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Maan begreep iets niet en ubber hans bande hem
haha nee ik had een meningsverschil, er was niet iets dat ik niet begreepquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:16 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Maan begreep iets niet en ubber hans bande hem
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:18 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Hans is een zure ouwe vent.
Hij ziet er nog wel fris uit maar je ruikt het graf al as je naast hem staat
Het OPquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
haha nee ik had een meningsverschil, er was niet iets dat ik niet begreep
das waar je begint om 7 uur met koffie drinken en je gaat om 2 uur naar huisquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Stucadoor is het mooiste beroep wat er is. Oh?
Ik zie toch liever iets meer uitdaging in m'n werk en vroeg opstaan is ook niet zo m'n ding. Dat doe ik nu een maandje en daar word ik ook niet echt blij vanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:21 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
das waar je begint om 7 uur met koffie drinken en je gaat om 2 uur naar huis
Een oude hardrocker die het Eurovisie Songfestival ook prima vindt. Tja, daar kan ik ook niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:22 schreef Jian het volgende:
Wat een stupide gedoe zeg , wie is die man in hemelsnaam en waarom moet ik hem een vraag stellen ?
Dat dacht ik dus ook. Misschien heeft iemand daar invloed op gehad?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
O, ik dacht dat die bans permanent waren, maar dat geldt niet voor iedereen begrijp ik nu
Misschien kan Peter wat voor je doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
O, ik dacht dat die bans permanent waren, maar dat geldt niet voor iedereen begrijp ik nu
Bwah, ik zit er al een half uur op, maar eigenlijk heb ik geen zin om wat te zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan Peter wat voor je doen?
Ik heb ook niet zo'n behoefte om in te loggen. Ik denk dat ik 'm zo maar uitzet, ik moet toch nog even de stad in, zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, ik zit er al een half uur op, maar eigenlijk heb ik geen zin om wat te zeggen
Ohhw? je "mag" weer??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, ik zit er al een half uur op, maar eigenlijk heb ik geen zin om wat te zeggen
Ik schat een maandje of 20, Olifanten hebben een draagtijd van zo'n 22 maanden ...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n behoefte om in te loggen. Ik denk dat ik 'm zo maar uitzet, ik moet toch nog even de stad in, zo.
Hoeveel maanden zwanger zou Twiki eigenlijk zijn?
Mogen niet, maar ik stoor me niet aan bans, al jaren nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw? je "mag" weer??
(clap) (clap) (clap)
Of hij heeft niet geluisterd en heeft toch aan het koortje van zijn zwemvest getrokkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik schat een maandje of 20, Olifanten hebben een draagtijd van zo'n 22 maanden ...
Marrije met dubbel j, is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja Marijje, ik zag het maar het is al vaak gequote, maar heb het verbeterd.
Ik blijf klooien hèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marrije met dubbel j, is weer eens wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |