Faal.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:29 schreef Remsjo het volgende:
Hier verder![]()
[ [url=http://://cfs12.tistory.com/image/27/tistory/2009/10/16/09/21/4ad7bc866da14]afbeelding[/url] ]
![]()
Mooi spul!quote:
Waar vandaan en voor hoeveel? M'n wekker heeft ook z'n beste tijd gehadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef -SG- het volgende:
Wekker radio:
[ afbeelding ]
Met line-in voor mp3 of cd speler
FM radio
En thermometer(hoe vet is dat).
En nog oortjes voor mijn Nokia.
2 tientjes bij de mediamarkt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mooi spul!
[..]
Waar vandaan en voor hoeveel? M'n wekker heeft ook z'n beste tijd gehad
Beter had je nikon gekocht. Megalen behuizing > plastisc behuizingquote:
ik weet niet hoor maar dit is een compleet magnesium behuizingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:09 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Beter had je nikon gekocht. Megalen behuizing > plastisc behuizing
Ja, of wil je het vanavond liever een keer zonder doen?quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:20 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ja, of wil je het vanavond liever een keer zonder doen?
Whaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah wtf jongequote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:10 schreef M.irr het volgende:
2 staanplaatsen voor het concert van Lady Gaga op 15 mei
Die schermen zijn wel verschrikkelijk brak, je wiebelt ze zo heen en weer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Intel I5, Ati 5650, 1 tb geheugen, 17" etc etc
ach ja inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die schermen zijn wel verschrikkelijk brak, je wiebelt ze zo heen en weer.
Maar wel goede specs
1TB schijfruimte mag je bedoelen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:10 schreef M.irr het volgende:
2 staanplaatsen voor het concert van Lady Gaga op 15 mei
Dan is ie wel erg lam jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ach ja inderdaad.
Mjah, ik heb nu een scherm waar, als je aan de achterkant eraan zit, je aan de voorkant zo'n effect krijgt te zien alsof je op het scherm aan het drukken bent.. En als ik de tafel wiebel, wieblet het scherm 10 seconden daarna nog.. (En als ik wat harder wiebelt, gaat door de bewegingen van het scherm, de laptop zelfs wiebelen.. Ik had laatst dat iemand per ongeluk zijn voet tegen een tafelpoot stootte en mijn laptop daardoor gewoon achterover wipte...
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan is ie wel erg lam ja
Maar je moet wel oppassen met die studio laptops, omdat ze niet heel erg degelijk zijn![]()
*sniff sniff*quote:Op zaterdag 6 maart 2010 06:31 schreef Dionysiou het volgende:
CD van Blof..
En spuitbus om mijn uitlaat opnieuw mat zwart te spuiten
[ afbeelding ]
Blof en een Sjonnie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:54 schreef i10TD het volgende:
[..]
*sniff sniff*
ruik ik daar nou bier?
*sniff sniff* * bekijkt auto en persoon in kwestie*
ja. een sjonnie
Dat kloptquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die schermen zijn wel verschrikkelijk brak, je wiebelt ze zo heen en weer.
Maar wel goede specs
1TB schijfruimte mag je bedoelen
kijk ik amper. heb ej al 5+ pk gekregen met je matzwarte uitlaat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 05:04 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Blof en een Sjonnie?
Ben je godverdomme niet lekker in je kop?
Mafkees. We leven anno 2010. Je moet niet zoveel new kids on the block kijken.
Tof!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:05 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is je zadel?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:40 schreef centenbakkie het volgende:
uitlaat![]()
[ afbeelding ]
alleen is hij niet pas (rempedaal in de weg)
dus nu maar nieuwe bestelt a 130 euro
quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:22 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
En een cadeau voor ons mam, omdat zwaar.
wat is er mis met topsafe?quote:
Dat weet ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:44 schreef i10TD het volgende:
[..]
wat is er mis met topsafe?niet alle fokkers hebben een seksloos leventje
zie tt, zie reactiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar vind het zo sneu als je even moet laten weten dat je seks hebt.
Dat is ook niet sneu, maar het steeds posten van condooms is wel sneu.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar vind het zo sneu als je even moet laten weten dat je seks hebt.
Ja dat bedoel ik schatje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is ook niet sneu, maar het steeds posten van condooms is wel sneu.
eerste keer posten is meteen steeds?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is ook niet sneu, maar het steeds posten van condooms is wel sneu.
Elk topic post er wel iemand condooms ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:01 schreef i10TD het volgende:
[..]
eerste keer posten is meteen steeds?lekker boeiend zeg, ik zit toch ook niet te miepen dat iemand muziek koopt
"we hoeven niet te weten dat je een heilig boontje bent en niet download
"
Muziek en condooms vergelijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:01 schreef i10TD het volgende:
[..]
eerste keer posten is meteen steeds?lekker boeiend zeg, ik zit toch ook niet te miepen dat iemand muziek koopt
"we hoeven niet te weten dat je een heilig boontje bent en niet download
"
Mag ik die van Van Rossem lenen als je 'm uit hebt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
& dus
[ afbeelding ]
wees blij, minder kans op gezeikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Elk topic post er wel iemand condooms ja.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:42 schreef i10TD het volgende:
[..]
wees blij, minder kans op gezeik
en ja, een kreunend meisje klinkt mij als muziek in de oren
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Ik was er persoonlijk van uitgegaan dat je een harige man bedoelt ipv meisje.
Bovenste 2 lijken me beide zeer interessantquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
& dus
[ afbeelding ]
Jahoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mag ik die van Van Rossem lenen als je 'm uit hebt?
Daarom heb ik ze ook gekochtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef Superlam het volgende:
[..]
Bovenste 2 lijken me beide zeer interessant
Turbo? zodat ie sneller uitgaat?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:40 schreef nijnja het volgende:
Nieuwe polobroek; nummer 0016
[ afbeelding ]
Dat is het merkquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef i10TD het volgende:
die nikies lijken een beetje faal / fakede logos verschillen kwa dikte en grootte
kan ook zo lijken
[..]
Turbo? zodat ie sneller uitgaat?
Mijn aardrijkskunde leraar zegt altijd ''tutsj skrien''quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een minigun
OT:
[ afbeelding ]
Een touchscreen voor in de ooto
Toch maar wel gekocht?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een minigun
OT:
[ afbeelding ]
Een touchscreen voor in de ooto
Bijna hetzelfdequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:58 schreef Bee. het volgende:
[..]
Mijn aardrijkskunde leraar zegt altijd ''tutsj skrien''.
Jwtquote:
quote:
waar komen ze onder?quote:
joke failedquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:43 schreef i10TD het volgende:
[..]ik wil de foto zien als ze gemonteerd zijn
die mag nog wel ff gepoetst wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n andere recent aangeschafde wielen
De foto is slecht en het is nog niet echt poetsweer geweest in mn vrije tijd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:15 schreef i10TD het volgende:
[..]
die mag nog wel ff gepoetst wordenken je branon nero's jetta? (youtube)
moest aan die jetta denken toen ik je velgen zag lalzquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
De foto is slecht en het is nog niet echt poetsweer geweest in mn vrije tijd.
Over het algemeen shine ik er wel over, zeker straks met die BBSen eronder...
En ja, ik ken de Wagenwerks Jetta, ik houd me nogal veel bezig in de "vw-scene"
Dat zijn 18" super RSen. Tikkeltje duurder en exclusiever nog.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:18 schreef i10TD het volgende:
[..]
moest aan die jetta denken toen ik je velgen zag lalz
Er iets niets lekkerder dan dat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:54 schreef panjaboy het volgende:
Na een voetbalwedstrijd mijn kwijtgeraakte calorien snel weer aangegeten![]()
[ afbeelding ]
Wel een slordig gedecoreerde frikandel speciaal zeg.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:54 schreef panjaboy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Deze heb ik op de rommelmarkt in Twello gehaald.quote:
heb ik laatst ook gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 10:49 schreef Falc8n het volgende:
[..]
heb ik laatst ook gekochtLoser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is helemaal sad.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef Falc8n het volgende:
[..]
niks loser dat ding brak gewoon toen ik keek hoever hij kon.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef Falc8n het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:54 schreef panjaboy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat deed ik ook een paar keer.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef Falc8n het volgende:
[..]
Die frietjes zien er ook smerig uitquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op dat plaatje ziet dat broodje er echt uitgedroogd uit.
Dat komt dan aardig overeen met hetgeen dat je krijgt in de Mcdonalds zelf.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Op dat plaatje ziet dat broodje er echt uitgedroogd uit.
Snel tevreden. Altijd veel respect voor dergelijke mensen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nou, mijn hamburger en frietjes waren anders wel heul lekker.
Die koelkast en die boxen heb ik ook!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Een koelkast voor in m'n muziek hoekje en nieuwe koptelefoon![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stomme hondquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:55 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Die koelkast en die boxen heb ik ook!
=(quote:
Nope, ik heb 15 jaar oude Cambridge Soundworks speakers..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef Dribbel_ het volgende:heel Nederland heeft die computer boxjes toch
Ik heb de luxerequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef Dribbel_ het volgende:heel Nederland heeft die computer boxjes toch
kanker, doe stoerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:46 schreef Dionysiou het volgende:
HTC Desire
[ afbeelding ]
Al sinds 2 maart, leverbaar op 9 april.
He afro je hebt je punt gemaakt, je reacties zijn verwijderd ga dan ook niet door.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:59 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Tof shirt man, waar ken ik die halen want ik wil ook, als ik 1 keer in het jaar naar buiten ga, er goed uitzien.
Wanneer mag ik mod worden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef nijnja het volgende:
vault_tec en Theoria_Colorum, volgens mij zijn verwijdere reacties en de posts van tliciouz duidelijk genoeg.
Jawel, je mag het best onderbouwen maar het speelkwartier is reeds voorbij. Niet overal op reageren, als je wat lelijk vindt zeg je het gewoon (en waarom), en klaar. Geen gebitch over en weer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:11 schreef vault_tec het volgende:
Als je iets online gooit ken je commentaar verwachten. Als iemand iets lelijk vind mag hij dat niet zeggen?![]()
Just saying.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:24 schreef denaamishenk het volgende:
[ afbeelding ]
Tweedehands maar in goede staat![]()
15 euro inclusief verzendkosten via marktplaats
Waarom nou weer kanker?quote:
Hij is supertof!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
BITCH! Ik wil hem ooook. Ik ga hem donderdag wel halen als hij leuk staat.
Waar heb je die rechtse gekocht?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:47 schreef Tijgertje. het volgende:
Paar dagen geleden:
[ afbeelding ]
Stiekem een tvp voor Iren.
Beiden bij de Young Gear.quote:
Nooit van gehoord, hoe duur was ie?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Beiden bij de Young Gear.
Zijn 2 winkels van volgens mij. Rotterdam Zuidplein en hier op het plaatselijke winkelcentrum.
Volgens mij zijn het ook alleen die twee winkels.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, hoe duur was ie?en hoe lang is hij en welke kleuren hadden ze
Na 30 euro voor zo'n simpel ding kan mijn bankrekening op dit moment niet aan!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het ook alleen die twee winkels.
Hij is overigens van het merk Street One. Misschien zijn er andere verkooppunten te vinden?
Euh. Hij was ¤30. Ze hebben hem in het blauw en grijs. Dit is maat 38.
Van schouder naar onderkant is 75CM en vanaf middenvoor naar de onderkant is hij 55CM.
@Ren. Ohhh die jurkjes zijn enorm lief!
Waarom wist ik dat nietquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat jurkje staat je goed Ren!
Ik ging vandaag shoppen in Arnhem en ik kocht:
- Een banaan
- Fles mangoennogietssap bij AH
- Kleine milkshake vanille bij McDonald's
- Labello Sun
Volgende week ga ik weer alleen dan niet echt shoppen maar moet een uur wachten op een niet nader te noemen iets, dus je mag me wel entertainen voro dat uurtje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat nietwas ik mee gegaan!
Je hebt een date?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Volgende week ga ik weer alleen dan niet echt shoppen maar moet een uur wachten op een niet nader te noemen iets, dus je mag me wel entertainen voro dat uurtje?
Nee geen date en volgende week donderdag ennehmmmm kweetniet. Ik kom vanuit Velp rond 1600 dus zal wel half vijf ofzo zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt een date?Welke dag is dat en hoe laat?
Ja kuhuut. Ik moet di en do oppassen van 3 tot 5.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee geen date en volgende week donderdag ennehmmmm kweetniet. Ik kom vanuit Velp rond 1600 dus zal wel half vijf ofzo zijn?
Haha oh.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kuhuut. Ik moet di en do oppassen van 3 tot 5.
Kun je dvd's ook kopen? ik dacht dat het alleen maar via torrentz verkrijgbaar wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:03 schreef M.irr het volgende:
dvdtjesss
Mary&Max
Revolutionary Road
Milk
Up
pics van je zus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef i10TD het volgende:
voor mn zus
[ afbeelding ]
en voor mezelf
[ afbeelding ]
ARNHEM!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat jurkje staat je goed Ren!
Ik ging vandaag shoppen in Arnhem en ik kocht:
- Een banaan
- Fles mangoennogietssap bij AH
- Kleine milkshake vanille bij McDonald's
- Labello Sun
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef i10TD het volgende:
en voor mezelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog 3 games te gaan, dan is mn ds lijstje afquote:
Welke?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:45 schreef i10TD het volgende:
[..]
nog 3 games te gaan, dan is mn ds lijstje af
Mario Kart DSquote:
mooiquote:
Als in?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:55 schreef i10TD het volgende:
[..]
mooimaar is dat niet beetje overkill op je velgen?
teveel logotjes (teveel van het goedequote:
Ik heb alleen maar de grote 6kant in het midden waar BBS op staat.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:05 schreef i10TD het volgende:
[..]
teveel logotjes (teveel van het goede)
Mijn moeder betaalde.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn moeder betaalde.
Vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
Platinum edition.
Ja ik heb de gewone versie al, dus om nou ook nog de Platinum versie te gaan kopen...quote:
Ja nou die zag ik toevallig liggen.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik heb de gewone versie al, dus om nou ook nog de Platinum versie te gaan kopen...
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:26 schreef Dionysiou het volgende:
Even kijken. Nieuwe broek gekocht ennuh scooter alarm.
Mijn scooter staat stil omdat wat gasten op mijn school mijn uitlaat probeerde te jatten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt niet tof man.. tapeind in mijn cilinder afgebroken mag hem nu mooi fijn laten uitboren enzo.quote:
of gewoon het betere werk:quote:Op donderdag 1 april 2010 21:31 schreef Dionysiou het volgende:
Scooters.
[ afbeelding ]
Scootersjonnies
Of hetgene wat boven alles uitstijgt:quote:Op donderdag 1 april 2010 21:40 schreef i10TD het volgende:
[..]
of gewoon het betere werk:
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:40 schreef i10TD het volgende:
[..]
of gewoon het betere werk:
[ afbeelding ]
sparen voor je motor + gear + rijbewijs?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup.
Maar tot je achttiende moet je ook nog wat, dus daarvoor: brommers!
Daar ben ik ook mee bezigquote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef i10TD het volgende:
[..]
sparen voor je motor + gear + rijbewijs?
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef i10TD het volgende:
[..]
sparen voor je motor + gear + rijbewijs?
Ik heb ook een Nokia E71 liggen nog, maar ik moet een nieuwe batterij, achterkantje (wat die batterij erin houdt) en een nieuw toetsenbord om daarna te verkopen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef centenbakkie het volgende:
[ afbeelding ]
de speakers
+
[ afbeelding ]
om te repareren
broodje aapquote:Op donderdag 1 april 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn moeder betaalde.
Vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar had ik vannacht zooooveel zin inquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:42 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Na 7 uur werken bij de TNT
Daar heb je wel trek in na de post jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:42 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Na 7 uur werken bij de TNT
Dat is een muisquote:
Ziet er enorm ergonomisch uit! Ik krijg al RSI als ik er naar kijkquote:
Hobbyquote:
Pistool like.quote:
Juist niet. Als je wisselt tussen je gewone muis en deze krijg je dus geen kramp omdat je dus steeds anders vasthoudquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ziet er enorm ergonomisch uit! Ik krijg al RSI als ik er naar kijk
Bedank me maarquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Siral het volgende:
[..]
lollercoptar.......ja eh.. het is dat iemand zij dat het een muis is.
Toffe poster!quote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef Illusionati het volgende:
[ afbeelding ]
'T heeft wel ff geduurd, Maar hij is er uiteindelijk toch gekomen!
RSI is een hoax!!!1!111!einz!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Juist niet. Als je wisselt tussen je gewone muis en deze krijg je dus geen kramp omdat je dus steeds anders vasthoud
Tof ding.quote:
PM je nummer maar.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat hebben wij nou aan een plaatje
Specs!
M'n moeder heeft zo eentje. Maar dan in het goud. Een oude. Voor 2 euro.quote:
Dus?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
M'n moeder heeft zo eentje. Maar dan in het goud. Een oude. Voor 2 euro.
Dat die modderfucking vet isquote:
We hebben een hele kast vol. Maar ik ben niet zo van de zonnebrillen. (op m'n fobofoto na danquote:
't Is ook niet mijn ding, maar in de auto is het soms wel eens handigquote:Op donderdag 8 april 2010 18:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
We hebben een hele kast vol. Maar ik ben niet zo van de zonnebrillen. (op m'n fobofoto na dan)
lol.. deze was zowat 70x zo duur.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
M'n moeder heeft zo eentje. Maar dan in het goud. Een oude. Voor 2 euro.
die dingen zijn echt goorquote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef Mr.DD het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gekocht maar gekregen.
NOSTALGIE
Kloptquote:
1 condoom ja?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaa...
Nee, 1 latex condoomquote:
Die knopjes zijn klein. Echt, écht kleinquote:
Kwestie van wennen!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die knopjes zijn klein. Echt, écht klein
Dat vonden je ouders ook al.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef _Loki het volgende:
[..]
Als je eraan hoort te wennen, is het sowieso al kut.
Dat ding is fijn! Heeft mijn zus ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Die knopjes zijn klein. Echt, écht klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |