Faal.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:29 schreef Remsjo het volgende:
Hier verder![]()
[ [url=http://://cfs12.tistory.com/image/27/tistory/2009/10/16/09/21/4ad7bc866da14]afbeelding[/url] ]
![]()
Mooi spul!quote:
Waar vandaan en voor hoeveel? M'n wekker heeft ook z'n beste tijd gehadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef -SG- het volgende:
Wekker radio:
[ afbeelding ]
Met line-in voor mp3 of cd speler
FM radio
En thermometer(hoe vet is dat).
En nog oortjes voor mijn Nokia.
2 tientjes bij de mediamarkt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mooi spul!
[..]
Waar vandaan en voor hoeveel? M'n wekker heeft ook z'n beste tijd gehad
Beter had je nikon gekocht. Megalen behuizing > plastisc behuizingquote:
ik weet niet hoor maar dit is een compleet magnesium behuizingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:09 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Beter had je nikon gekocht. Megalen behuizing > plastisc behuizing
Ja, of wil je het vanavond liever een keer zonder doen?quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:20 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ja, of wil je het vanavond liever een keer zonder doen?
Whaahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahaahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah wtf jongequote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:10 schreef M.irr het volgende:
2 staanplaatsen voor het concert van Lady Gaga op 15 mei
Die schermen zijn wel verschrikkelijk brak, je wiebelt ze zo heen en weer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:10 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Intel I5, Ati 5650, 1 tb geheugen, 17" etc etc
ach ja inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die schermen zijn wel verschrikkelijk brak, je wiebelt ze zo heen en weer.
Maar wel goede specs
1TB schijfruimte mag je bedoelen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:10 schreef M.irr het volgende:
2 staanplaatsen voor het concert van Lady Gaga op 15 mei
Dan is ie wel erg lam jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ach ja inderdaad.
Mjah, ik heb nu een scherm waar, als je aan de achterkant eraan zit, je aan de voorkant zo'n effect krijgt te zien alsof je op het scherm aan het drukken bent.. En als ik de tafel wiebel, wieblet het scherm 10 seconden daarna nog.. (En als ik wat harder wiebelt, gaat door de bewegingen van het scherm, de laptop zelfs wiebelen.. Ik had laatst dat iemand per ongeluk zijn voet tegen een tafelpoot stootte en mijn laptop daardoor gewoon achterover wipte...
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan is ie wel erg lam ja
Maar je moet wel oppassen met die studio laptops, omdat ze niet heel erg degelijk zijn![]()
*sniff sniff*quote:Op zaterdag 6 maart 2010 06:31 schreef Dionysiou het volgende:
CD van Blof..
En spuitbus om mijn uitlaat opnieuw mat zwart te spuiten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |