Ja, top of the billquote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef ASroma het volgende:
is dit nu het allerhoogste qua landen, of geldt de world cup meer?
Dat worden wilde nachten Ceequote:Op zondag 28 februari 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Appartement naast de mijne wordt verhuurd aan Canadese ijshockeyers voor de Trappers.
Hopelijk voor hem niet naast Cornaccia, anders moet je op je woorden lettenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat worden wilde nachten Cee
2-1
Valt wel mee, toen ik hier net woonde ging de sterspeler na een paar weken weg en die gaf wel regelmatig feestjes, kwam de hele ploeg over de vloer, aldus de vorige bewoners.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat, zal vast vaak feest zijn
Overlijden ook wel eens mensen aan, vooral mensen die geen verstand hebben van ijshockeyquote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Schiet zo'n puck nou nooit de tribunes in?
Af en toe maar er zit als het goed is een net er achterquote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Schiet zo'n puck nou nooit de tribunes in?
Probeer je mensen die niet elke dag naar ijshockey kijken hier weg te jagen ofzo? Kap daar eens meequote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Overlijden ook wel eens mensen aan, vooral mensen die geen verstand hebben van ijshockey
Ze hebben steeds hun vriendin mee.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat worden wilde nachten Cee
2-1
Als het een NC was blijft ie minimaal 2 jaarquote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt wel mee, toen ik hier net woonde ging de sterspeler na een paar weken weg en die gaf wel regelmatig feestjes, kwam de hele ploeg over de vloer, aldus de vorige bewoners.
Hij zat wel eens met enkel een boxershort aan voor de koelkast.
't Blijft een wintersport he.![]()
Daarna is het steeds een andere, niet onknappe, Canadees geweest. Meestal blijven ze niet langer dan een jaar. Ik heb nog niet helemaal door wie er nu naast me woont.
Serieus.....quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Overlijden ook wel eens mensen aan, vooral mensen die geen verstand hebben van ijshockey
In de NHL is er maar een toeschouwer hier aan overleden een jonge meisje volgens mijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mensen die wel verstand hebben van ijshockey kunnen zo'n puck wegkoppen?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
want als je wel verstand heb van ijshockey krijg je een schild?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aanbellenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt wel mee, toen ik hier net woonde ging de sterspeler na een paar weken weg en die gaf wel regelmatig feestjes, kwam de hele ploeg over de vloer, aldus de vorige bewoners.
Hij zat wel eens met enkel een boxershort aan voor de koelkast.
't Blijft een wintersport he.![]()
Daarna is het steeds een andere, niet onknappe, Canadees geweest. Meestal blijven ze niet langer dan een jaar. Ik heb nog niet helemaal door wie er nu naast me woont.
Dat is gewoon zo. Moet je maar naar de puck kijken als je naar het ijshockeystadion gaatquote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Probeer je mensen die niet elke dag naar ijshockey kijken hier weg te jagen ofzo? Kap daar eens mee
deze was best grappig andersquote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Probeer je mensen die niet elke dag naar ijshockey kijken hier weg te jagen ofzo? Kap daar eens mee
Dus bij iemand met verstand van zaken komt de puck minder hard aan of zo?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Yep, 1 (bekend) geval.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
In de NHL is er maar een toeschouwer hier aan overleden een jonge meisje volgens mij
Nee, kijk je naar de puckquote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef franklop het volgende:
[..]
want als je wel verstand heb van ijshockey krijg je een schild?
lolquote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In 2014 is Nederland erbij
Volgens mij meer, de enige die ik weet was bij de BJ'squote:
Ik ga niet voor de USA zijn, da's landverraad.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik mocht je altijd wel. Jammer dit.
Wel met een goed beleidquote:Op zondag 28 februari 2010 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
het gaat weer vrij redelijk hoor daar niet van maar de Olympische spelen gaan we niet meer halen
Heb net even de site gecheckt, m'n vorige buur is echt weg, maar heb de nieuwe aanwinsten (seizoen 09/10) even bekeken en volgens mij is het een kale Amerikaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als het een NC was blijft ie minimaal 2 jaar
Dit is absoluut geen snel topic.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:34 schreef MrTorture het volgende:
Snelste sport ter wereld: snelste topics ter wereld
Dan mag je de volgende keer zeggen: Hey Josh, how's life?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb net even de site gecheckt, m'n vorige buur is echt weg, maar heb de nieuwe aanwinsten (seizoen 09/10) even bekeken en volgens mij is het een kale Amerikaan.
Owquote:
Schaatstopics gingen pas snelquote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Owdan ben ik te veel met mn kop bij de wedstrijd
het lijkt snel te gaan
Wat dacht je van de Serious Request topics?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Schaatstopics gingen pas snel
Vooral met de beruchte Kramer-wissel
Via iemand die net voor haar zatquote:Op zondag 28 februari 2010 22:34 schreef Leatherface het volgende:
Er veel een dode bij een schot van de Noor Knutsen. Puck kaatste via de glazen boarding tegen de slaap van een meisje.
Er zijn maar 20 banen of zo en het is een dure sportquote:Op zondag 28 februari 2010 22:38 schreef 9x19 het volgende:
Onvoorstelbaar dat deze geweldige sport niet populairder is in schaatsland Nederland.
Was maar een halve stick tochquote:Op zondag 28 februari 2010 22:39 schreef 9x19 het volgende:
Wiens stick was dat?
ja en hoeveel nhl spelers hebben bijvoorbeeld de duitsers??quote:Op zondag 28 februari 2010 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel met een goed beleid
Nu zitten er 3 spelers op het hoogste universiteit niveau in Canada en volgend jaar komt er wsl een bij. Dat werkt wel mee
We hebben ook een Nederlander in de DEL maar das nu een Mof
20 banen in Nederland noem ik niet bepaald weinig.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zijn maar 20 banen of zo en het is een dure sport
Zit hier al jaren flink te spammen , ik weet wel wat snelle topics zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Schaatstopics gingen pas snel
Vooral met de beruchte Kramer-wissel
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan mag je de volgende keer zeggen: Hey Josh, how's life?
Dan sta je wereldwijd op de 30e plaats of zo en heb je bovendien concurrentie van landen waar ze ieder jaar 4 á 5 maanden per jaar ijs hebbenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
20 banen in Nederland noem ik niet bepaald weinig.
Volgens mij Geleen, Tilburg, DB, Eindhoven, Tilburg, Nijmegen, Leiden, Zoetermeer, Amsterdam, Utrecht, Hoorn, Enschede, Heerenveen, Leeuwarden, Groningen, Den Haagquote:Op zondag 28 februari 2010 22:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
20 kunstijsbanen voor hockey vind ik helemaal niet slecht eigenlijk
Na curling?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Na curling is dit voor Canada toch wel het belangrijkste onderdeel van deze Olympische Spelen.
Rotterdam ook volgens mijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij Geleen, Tilburg, DB, Eindhoven, Tilburg, Nijmegen, Leiden, Zoetermeer, Amsterdam, Utrecht, Hoorn, Enschede, Heerenveen, Leeuwarden, Groningen, Den Haag
Dordrecht ookquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij Geleen, Tilburg, DB, Eindhoven, Tilburg, Nijmegen, Leiden, Zoetermeer, Amsterdam, Utrecht, Hoorn, Enschede, Heerenveen, Leeuwarden, Groningen, Den Haag
Assenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
IJshockey is DE ENIGE sport die ertoe doet daar in Canada. Trust me.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Na curling is dit voor Canada toch wel het belangrijkste onderdeel van deze Olympische Spelen.
Meer dan 400 meter banen iig.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen dames ijshockeyquote:Op zondag 28 februari 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
Heerlijke finale. Wat een inzet en wat een tempo.
jaja, ga jij nou maar meisjes in het publiek doodslaan met de puckquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
IJshockey is DE ENIGE sport die ertoe doet daar in Canada. Trust me.
?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
jaja, ga jij nou maar meisjes in het publiek doodslaan met de puck
Die niet, was wel leuk daar in de Ghettoquote:
deventerquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:
Vandaarquote:Op zondag 28 februari 2010 22:34 schreef Leatherface het volgende:
Er veel een dode bij een schot van de Noor Knutsen. Puck kaatste via de glazen boarding tegen de slaap van een meisje.
Net een NBA game achter de rug, op weg naar huis. Jammer voor hem.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:46 schreef Reddiablo het volgende:
the_real_nash
Can't believe I'll be in the air for the rest of the hockey game. Man it's nerve racking being a fan! Go Canada.
Wat gaat die Steve Nash doen dan? Of bedoelt 'ie gewoon dat het fucking spannend is?
Dat heb je helemaal goed. Commentator is van hoog niveau voor een sport die in Nederland niet op heel hoog niveau beoefend wordt.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef Bjoro het volgende:
Heb er niet zo gek veel verstand van...maar heb het idee dat die commentaor zich wel redelijk heeft ingelezen en er redelijk kijk op heeft.
Of heb ik dat mis ?
Het verschil is dat je met 400 meter banen veel meer ijsuren kan makenquote:
ahaja, toen ik de naam las dacht ik al; da's toch een basketballer?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Net een NBA game achter de rug, op weg naar huis. Jammer voor hem.
Grueter is een topperquote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef jakees het volgende:
wat vinden jullie van het commentaar? ik vind het wel leuk, hij is erg enthousiast en ziet ook wel veel vind ik.
quote:
Het was een grap.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
IJshockey is DE ENIGE sport die ertoe doet daar in Canada. Trust me.
quote:
Jeroen doet het best goed zeker in zijn eentjequote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef Bjoro het volgende:
Heb er niet zo gek veel verstand van...maar heb het idee dat die commentaor zich wel redelijk heeft ingelezen en er redelijk kijk op heeft.
Of heb ik dat mis ?
Zeker...quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ahaja, toen ik de naam las dacht ik al; da's toch een basketballer?
quote:
quote:little over two years after Brittanie's death, her parents received $1.2 million in a settlement with the NHL and other groups in April 2004
Assen idd geen ijshockeybaan meer....Omgetoverd tot bffetrestaurant of zoeits.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het verschil is dat je met 400 meter banen veel meer ijsuren kan maken
Met een ijshockeybaan kan je niet meer plaats aan bieden aan pak hem beet 10 teams, dat zijn 150 leden
hij is goedquote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef jakees het volgende:
wat vinden jullie van het commentaar? ik vind het wel leuk, hij is erg enthousiast en ziet ook wel veel vind ik.
klopt ja. Hij wist al dat er een redding was voordat het schot gelost was daarnetquote:Op zondag 28 februari 2010 22:51 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Hij loopt alleen wel NET iets voor met zn commentaar
Prima commentator.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef jakees het volgende:
kap eens met je curlingquote:Op zondag 28 februari 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze halen die stenen al weg bij dat Curlen voordat ze zijn uitgegleden
Ik blijf het een spectaculaire sport vinden hoor, dat curling.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze halen die stenen al weg bij dat Curlen voordat ze zijn uitgegleden
Noorwegen met hun mooie broekenquote:
Jaquote:Op zondag 28 februari 2010 22:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
klopt ja. Hij wist al dat er een redding was voordat het schot gelost was daarnet
2 miljoen?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers
of je tieft gewoon je kat aan de kant zoals ieder normaal mens zou doen.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef franklop het volgende:
kat gaat precies voor de tv zitten, moet ik weer gaan verplaatsen, rot beeest
dat was optie twee, toch maar uitgevoerdquote:Op zondag 28 februari 2010 22:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
of je tieft gewoon je kat aan de kant zoals ieder normaal mens zou doen.
7 Ryans inderdaadquote:
Eerst een OT en daarna als er niet gescoord wordt een shootout!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
Als het aan het eind van deze periode 2-2 is, gaan ze dan penalty's nemen of wordt het dan een golden goal ofzo?
Heb je geen ESPN America?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goed commentaar. Damn ik wil NHL op mijn tv!
94 Peter Forsbergquote:Op zondag 28 februari 2010 23:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Eerst een OT en daarna als er niet gescoord wordt een shootout!
Hij zal wel snel stoppen nuquote:
OT = Overtime? En hoe lang duurt die? En shootouts, zijn dat penalty's over en weer?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Eerst een OT en daarna als er niet gescoord wordt een shootout!
Denk het ook ja. Jaartje NHL zal er wel niet meer inzitten.quote:
Matias Norstromquote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Jaartje NHL zal er wel niet meer inzitten.
vraag me af of ie het Zweedse seizoen wel afmaakt, Hij is weer geblesseerd naar het schijntquote:Op zondag 28 februari 2010 23:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Jaartje NHL zal er wel niet meer inzitten.
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:10 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Klopt Kramer werd zo wat omvergelopen door Canadese fans die zijn handtekening wouden!
da's een verhouding van 13 staat tot 1.... mwahquote:Op zondag 28 februari 2010 23:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zweedse tv heeft bij elke onderbreking een interviewtje met fans. De vraag is of ze alle andere Canadese medailles in zouden leveren voor het hockeygoud.
Niet een die ook maar de minste twijfel had.
Ik zou onze plakken ook allemaal inruilen voor het WK Voetbal winnenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's een verhouding van 13 staat tot 1.... mwah
Inderdaadquote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zou onze plakken ook allemaal inruilen voor het WK Voetbal winnen
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, maar dat is logisch.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Hiller was de beste!quote:Op zondag 28 februari 2010 23:16 schreef Doler12 het volgende:
Hiller mag echt wel de reserve goalie zijn bij de all stars!
Hoe lang duurt de overtime? En nemen ze daarna als het dan nog gelijk is om beurten een penalty tot het twee punten verschil is?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:17 schreef nattermann het volgende:
USA mag eens scoren zodat het overtime wordt. Daarna mag Canada winnen
Ik hoor net dat de OT 20 minuten is met 4 tegen 4quote:Op zondag 28 februari 2010 23:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de overtime? En nemen ze daarna als het dan nog gelijk is om beurten een penalty tot het twee punten verschil is?
Overtime duurt 20 minuten, overige weet ik niet zeker.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de overtime? En nemen ze daarna als het dan nog gelijk is om beurten een penalty tot het twee punten verschil is?
En eerst 15 minuten pauze voor de OT. Hoop dat dat niet gebeurt, want ik wil naar bed.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de OT 20 minuten is met 4 tegen 4
quote:Op zondag 28 februari 2010 23:17 schreef popolon het volgende:
Luongo Crosby kan de nationale held worden. Kan.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:22 schreef Szura het volgende:
Rafalski met de 2-2 met nog 25 seconden op de klok
Waarom is die uit het doel? Heb het even gemist.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:25 schreef nyny83 het volgende:
Damn... Miller uit het doel. Ik vrees toch het ergste voor USA
Extra speler, meer kans op doelpunt.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom is die uit het doel? Heb het even gemist.
Om zo een man extra op het ijs te krijgen en de kans op scoren te vergrotenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Krijg je een extra veldspeler.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tegenquote:Op zondag 28 februari 2010 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Extra speler, meer kans op doelpunt.
Inderdaad het maakt toch niet uit als je met 2-1 of 3-1 verliestquote:Op zondag 28 februari 2010 23:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
Om zo een man extra op het ijs te krijgen en de kans op scoren te vergroten
Bedankt wer. Ik zal een boek kopen over ijshockey.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Extra speler, meer kans op doelpunt.
Bijna goedquote:Op zondag 28 februari 2010 23:22 schreef Szura het volgende:
24.4, ik reken 'm goed.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:22 schreef Szura het volgende:
Briljantquote:
Op de seconde.quote:Op zondag 28 februari 2010 23:22 schreef Szura het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |