Er zijn maar 20 banen of zo en het is een dure sportquote:Op zondag 28 februari 2010 22:38 schreef 9x19 het volgende:
Onvoorstelbaar dat deze geweldige sport niet populairder is in schaatsland Nederland.
Was maar een halve stick tochquote:Op zondag 28 februari 2010 22:39 schreef 9x19 het volgende:
Wiens stick was dat?
ja en hoeveel nhl spelers hebben bijvoorbeeld de duitsers??quote:Op zondag 28 februari 2010 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel met een goed beleid
Nu zitten er 3 spelers op het hoogste universiteit niveau in Canada en volgend jaar komt er wsl een bij. Dat werkt wel mee
We hebben ook een Nederlander in de DEL maar das nu een Mof
20 banen in Nederland noem ik niet bepaald weinig.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er zijn maar 20 banen of zo en het is een dure sport
Zit hier al jaren flink te spammen , ik weet wel wat snelle topics zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Schaatstopics gingen pas snel
Vooral met de beruchte Kramer-wissel
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan mag je de volgende keer zeggen: Hey Josh, how's life?
Dan sta je wereldwijd op de 30e plaats of zo en heb je bovendien concurrentie van landen waar ze ieder jaar 4 á 5 maanden per jaar ijs hebbenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
20 banen in Nederland noem ik niet bepaald weinig.
Volgens mij Geleen, Tilburg, DB, Eindhoven, Tilburg, Nijmegen, Leiden, Zoetermeer, Amsterdam, Utrecht, Hoorn, Enschede, Heerenveen, Leeuwarden, Groningen, Den Haagquote:Op zondag 28 februari 2010 22:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
20 kunstijsbanen voor hockey vind ik helemaal niet slecht eigenlijk
Na curling?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Na curling is dit voor Canada toch wel het belangrijkste onderdeel van deze Olympische Spelen.
Rotterdam ook volgens mijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij Geleen, Tilburg, DB, Eindhoven, Tilburg, Nijmegen, Leiden, Zoetermeer, Amsterdam, Utrecht, Hoorn, Enschede, Heerenveen, Leeuwarden, Groningen, Den Haag
Dordrecht ookquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij Geleen, Tilburg, DB, Eindhoven, Tilburg, Nijmegen, Leiden, Zoetermeer, Amsterdam, Utrecht, Hoorn, Enschede, Heerenveen, Leeuwarden, Groningen, Den Haag
Assenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
IJshockey is DE ENIGE sport die ertoe doet daar in Canada. Trust me.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Na curling is dit voor Canada toch wel het belangrijkste onderdeel van deze Olympische Spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |