Ik ga niet voor de USA zijn, da's landverraad.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik mocht je altijd wel. Jammer dit.
Wel met een goed beleidquote:Op zondag 28 februari 2010 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
het gaat weer vrij redelijk hoor daar niet van maar de Olympische spelen gaan we niet meer halen
Heb net even de site gecheckt, m'n vorige buur is echt weg, maar heb de nieuwe aanwinsten (seizoen 09/10) even bekeken en volgens mij is het een kale Amerikaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als het een NC was blijft ie minimaal 2 jaar
Dit is absoluut geen snel topic.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:34 schreef MrTorture het volgende:
Snelste sport ter wereld: snelste topics ter wereld
Dan mag je de volgende keer zeggen: Hey Josh, how's life?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb net even de site gecheckt, m'n vorige buur is echt weg, maar heb de nieuwe aanwinsten (seizoen 09/10) even bekeken en volgens mij is het een kale Amerikaan.
Owquote:
Schaatstopics gingen pas snelquote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Owdan ben ik te veel met mn kop bij de wedstrijd
het lijkt snel te gaan
Wat dacht je van de Serious Request topics?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Schaatstopics gingen pas snel
Vooral met de beruchte Kramer-wissel
Via iemand die net voor haar zatquote:Op zondag 28 februari 2010 22:34 schreef Leatherface het volgende:
Er veel een dode bij een schot van de Noor Knutsen. Puck kaatste via de glazen boarding tegen de slaap van een meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |