Ja, top of the billquote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef ASroma het volgende:
is dit nu het allerhoogste qua landen, of geldt de world cup meer?
Dat worden wilde nachten Ceequote:Op zondag 28 februari 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Appartement naast de mijne wordt verhuurd aan Canadese ijshockeyers voor de Trappers.
Hopelijk voor hem niet naast Cornaccia, anders moet je op je woorden lettenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat worden wilde nachten Cee
2-1
Valt wel mee, toen ik hier net woonde ging de sterspeler na een paar weken weg en die gaf wel regelmatig feestjes, kwam de hele ploeg over de vloer, aldus de vorige bewoners.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat, zal vast vaak feest zijn
Overlijden ook wel eens mensen aan, vooral mensen die geen verstand hebben van ijshockeyquote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Schiet zo'n puck nou nooit de tribunes in?
Af en toe maar er zit als het goed is een net er achterquote:Op zondag 28 februari 2010 22:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Schiet zo'n puck nou nooit de tribunes in?
Probeer je mensen die niet elke dag naar ijshockey kijken hier weg te jagen ofzo? Kap daar eens meequote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Overlijden ook wel eens mensen aan, vooral mensen die geen verstand hebben van ijshockey
Ze hebben steeds hun vriendin mee.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat worden wilde nachten Cee
2-1
Als het een NC was blijft ie minimaal 2 jaarquote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt wel mee, toen ik hier net woonde ging de sterspeler na een paar weken weg en die gaf wel regelmatig feestjes, kwam de hele ploeg over de vloer, aldus de vorige bewoners.
Hij zat wel eens met enkel een boxershort aan voor de koelkast.
't Blijft een wintersport he.![]()
Daarna is het steeds een andere, niet onknappe, Canadees geweest. Meestal blijven ze niet langer dan een jaar. Ik heb nog niet helemaal door wie er nu naast me woont.
Serieus.....quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Overlijden ook wel eens mensen aan, vooral mensen die geen verstand hebben van ijshockey
In de NHL is er maar een toeschouwer hier aan overleden een jonge meisje volgens mijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mensen die wel verstand hebben van ijshockey kunnen zo'n puck wegkoppen?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
want als je wel verstand heb van ijshockey krijg je een schild?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aanbellenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt wel mee, toen ik hier net woonde ging de sterspeler na een paar weken weg en die gaf wel regelmatig feestjes, kwam de hele ploeg over de vloer, aldus de vorige bewoners.
Hij zat wel eens met enkel een boxershort aan voor de koelkast.
't Blijft een wintersport he.![]()
Daarna is het steeds een andere, niet onknappe, Canadees geweest. Meestal blijven ze niet langer dan een jaar. Ik heb nog niet helemaal door wie er nu naast me woont.
Dat is gewoon zo. Moet je maar naar de puck kijken als je naar het ijshockeystadion gaatquote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Probeer je mensen die niet elke dag naar ijshockey kijken hier weg te jagen ofzo? Kap daar eens mee
deze was best grappig andersquote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Probeer je mensen die niet elke dag naar ijshockey kijken hier weg te jagen ofzo? Kap daar eens mee
Dus bij iemand met verstand van zaken komt de puck minder hard aan of zo?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Yep, 1 (bekend) geval.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
In de NHL is er maar een toeschouwer hier aan overleden een jonge meisje volgens mij
Nee, kijk je naar de puckquote:Op zondag 28 februari 2010 22:31 schreef franklop het volgende:
[..]
want als je wel verstand heb van ijshockey krijg je een schild?
lolquote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In 2014 is Nederland erbij
Volgens mij meer, de enige die ik weet was bij de BJ'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |