Zeker...quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ahaja, toen ik de naam las dacht ik al; da's toch een basketballer?
quote:
quote:little over two years after Brittanie's death, her parents received $1.2 million in a settlement with the NHL and other groups in April 2004
Assen idd geen ijshockeybaan meer....Omgetoverd tot bffetrestaurant of zoeits.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het verschil is dat je met 400 meter banen veel meer ijsuren kan maken
Met een ijshockeybaan kan je niet meer plaats aan bieden aan pak hem beet 10 teams, dat zijn 150 leden
hij is goedquote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef jakees het volgende:
wat vinden jullie van het commentaar? ik vind het wel leuk, hij is erg enthousiast en ziet ook wel veel vind ik.
klopt ja. Hij wist al dat er een redding was voordat het schot gelost was daarnetquote:Op zondag 28 februari 2010 22:51 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Hij loopt alleen wel NET iets voor met zn commentaar
Prima commentator.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef jakees het volgende:
wat vinden jullie van het commentaar? ik vind het wel leuk, hij is erg enthousiast en ziet ook wel veel vind ik.
kap eens met je curlingquote:Op zondag 28 februari 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze halen die stenen al weg bij dat Curlen voordat ze zijn uitgegleden
Ik blijf het een spectaculaire sport vinden hoor, dat curling.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze halen die stenen al weg bij dat Curlen voordat ze zijn uitgegleden
Noorwegen met hun mooie broekenquote:
Jaquote:Op zondag 28 februari 2010 22:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
klopt ja. Hij wist al dat er een redding was voordat het schot gelost was daarnet
2 miljoen?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers
of je tieft gewoon je kat aan de kant zoals ieder normaal mens zou doen.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:53 schreef franklop het volgende:
kat gaat precies voor de tv zitten, moet ik weer gaan verplaatsen, rot beeest
dat was optie twee, toch maar uitgevoerdquote:Op zondag 28 februari 2010 22:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
of je tieft gewoon je kat aan de kant zoals ieder normaal mens zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |