Volgens mij Geleen, Tilburg, DB, Eindhoven, Tilburg, Nijmegen, Leiden, Zoetermeer, Amsterdam, Utrecht, Hoorn, Enschede, Heerenveen, Leeuwarden, Groningen, Den Haagquote:Op zondag 28 februari 2010 22:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
20 kunstijsbanen voor hockey vind ik helemaal niet slecht eigenlijk
Na curling?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Na curling is dit voor Canada toch wel het belangrijkste onderdeel van deze Olympische Spelen.
Rotterdam ook volgens mijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij Geleen, Tilburg, DB, Eindhoven, Tilburg, Nijmegen, Leiden, Zoetermeer, Amsterdam, Utrecht, Hoorn, Enschede, Heerenveen, Leeuwarden, Groningen, Den Haag
Dordrecht ookquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij Geleen, Tilburg, DB, Eindhoven, Tilburg, Nijmegen, Leiden, Zoetermeer, Amsterdam, Utrecht, Hoorn, Enschede, Heerenveen, Leeuwarden, Groningen, Den Haag
Assenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
IJshockey is DE ENIGE sport die ertoe doet daar in Canada. Trust me.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Na curling is dit voor Canada toch wel het belangrijkste onderdeel van deze Olympische Spelen.
Meer dan 400 meter banen iig.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen dames ijshockeyquote:Op zondag 28 februari 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
Heerlijke finale. Wat een inzet en wat een tempo.
jaja, ga jij nou maar meisjes in het publiek doodslaan met de puckquote:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
IJshockey is DE ENIGE sport die ertoe doet daar in Canada. Trust me.
?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
jaja, ga jij nou maar meisjes in het publiek doodslaan met de puck
Die niet, was wel leuk daar in de Ghettoquote:
deventerquote:Op zondag 28 februari 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
quote:
Vandaarquote:Op zondag 28 februari 2010 22:34 schreef Leatherface het volgende:
Er veel een dode bij een schot van de Noor Knutsen. Puck kaatste via de glazen boarding tegen de slaap van een meisje.
Net een NBA game achter de rug, op weg naar huis. Jammer voor hem.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:46 schreef Reddiablo het volgende:
the_real_nash
Can't believe I'll be in the air for the rest of the hockey game. Man it's nerve racking being a fan! Go Canada.
Wat gaat die Steve Nash doen dan? Of bedoelt 'ie gewoon dat het fucking spannend is?
Dat heb je helemaal goed. Commentator is van hoog niveau voor een sport die in Nederland niet op heel hoog niveau beoefend wordt.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef Bjoro het volgende:
Heb er niet zo gek veel verstand van...maar heb het idee dat die commentaor zich wel redelijk heeft ingelezen en er redelijk kijk op heeft.
Of heb ik dat mis ?
Het verschil is dat je met 400 meter banen veel meer ijsuren kan makenquote:
ahaja, toen ik de naam las dacht ik al; da's toch een basketballer?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Net een NBA game achter de rug, op weg naar huis. Jammer voor hem.
Grueter is een topperquote:Op zondag 28 februari 2010 22:48 schreef jakees het volgende:
wat vinden jullie van het commentaar? ik vind het wel leuk, hij is erg enthousiast en ziet ook wel veel vind ik.
quote:
Het was een grap.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
IJshockey is DE ENIGE sport die ertoe doet daar in Canada. Trust me.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |