Die spoiler is idd niet echt nodig, valt toch wel mee met de hoeveelheid dus haal 'm wel weg. Ennuhm deze trackball is optisch, schijnt goed te werkenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:02 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom de specs in een spoiler?
en een trackball? brrr crackberry
ok, dan kan het wel makkeljk zijn, voor het selecteren van tekst enzo. want dat vind ik weer een drama bij de iphonequote:Op zondag 28 februari 2010 11:15 schreef denB het volgende:
Trackball is alleen nodig bij het gebruik van text. Makkelijker terug scrollen en dergelijk.
Let me guess, iPhone is god?quote:
Ongetwijfeld. Tenzij je bijvoorbeeld het aluminium design van de Legend verkiest boven de specificaties van de Desire.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:28 schreef PabloLopez het volgende:
dit is volgens mij de beste phone van de reeks toestellen die htc uitbrengt deze maanden?!?!
Klopt, zelf ben ik totaal geen fan van touchscreen toetsenbord. Alhoewel ik echt zeer te spreken ben over het toetsenbord van de HTC Hero. Spellingscheck (HTC Sense) was echt zeer indrukwekkend.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef svefn het volgende:
- geen fysiek toetsenbord. Hoeft niet perse een nadeel te zijn maar kan me voorstellen dat het irritant kan worden.
Is wel een goed idee, maar 'wennen' doe je niet in 10 minuten in de winkel hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 08:43 schreef svefn het volgende:
Hmm, dus het is geen totale afrader? Ik denk dat ik, mocht ik de Desire gaan kopen, sowieso eerst even bijvoorbeeld de Hero in de winkel ga proberen, gewoon om even te voelen of ik aan een touchscreen zou kunnen wennen.
Om een paar dagen later toch nog maar even te reageren, lijkt me niet dat veel telefoons lekkerder zullen werken dan de Desire (al baseer ik dat natuurlijk puur op dingen die ik heb gelezen en gezien op internet).quote:Op maandag 1 maart 2010 15:14 schreef L3viathan het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe het internetten gaat op deze telefoon. Ik heb nu de e71 en daar vind ik het erg onhandig. Het scherm is te klein en scrollen door pagina's werkt niet soepel met de navigatietoets.
In dat opzicht lijkt me de Desire dan ook handiger dan de Legend vanwege de hogere schermresolutie.
Same here. Maargoed, mocht het daar wat te duur uitpakken, goed om te weten dat 't voor 25 euro pm mogelijk is iig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef Renesite het volgende:
Ik wacht liever nog ff op vodafone. Iets met sneller internet en zo.
Mooi kan ik hem aankomende maand gelijk verlengenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef svefn het volgende:
Hij staat inmiddels op de site van Hi
http://shop.www.hi.nl/his(...)_id=SH24B3,MOBD97SD8
Jammer dat verlangen zoveel duurder isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:31 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Mooi kan ik hem aankomende maand gelijk verlengen.
Je moet dan ook geen mobiel kopen om zijn camera, koop gewoon een goede cameraquote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef svefn het volgende:
- hoewel ik er nog niks over gevonden heb lijkt me het waarschijnlijk dat de camera redelijk bagger is, zoals bij de Hero etc ook al het geval schijnt te zjin.
Dat betekent nog niet dat het niet handig is om een goede camera te hebben, zeker als je de keuze hebt. Natuurlijk is het geen vervanging.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen mobiel kopen om zijn camera, koop gewoon een goede camera
Bruin is in ieder geval de standaard kleur.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:54 schreef Pandora73 het volgende:
*Schop*
Iemand de Desire al gezien in combinatie met verlenging T-Mobile?
Enige shop tot nu toe is belnu.nl maar daar lees ik wisselende verhalen over.
En is nou zilver of bruin de standaardkleur?
Ook niet bij smartphoneshop of iets?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:54 schreef Pandora73 het volgende:
*Schop*
Iemand de Desire al gezien in combinatie met verlenging T-Mobile?
Enige shop tot nu toe is belnu.nl maar daar lees ik wisselende verhalen over.
En is nou zilver of bruin de standaardkleur?
Hoeveel heb je nog voor het toestel zelf moeten betalen? Dat dit m'n volgende telefoon wordt, weet ik al vrij zeker, alleen over het abonnement zit ik nog te twijfelenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:19 schreef Renesite het volgende:
Okeee...
* Renesite is net bij Hi en Vodafone geweest
Vodafone is én in de maand goedkoper, én kost minder in eenmalige aanschaf én is goedkoper in het buitenland én het internet is theoretisch sneller.
* Renesite is gezwicht
Vodafone 200min/400sms/internet
HTC Desire
30,19 per maand over de 2jaren heen verspreid
crosspost
39 euro.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nog voor het toestel zelf moeten betalen? Dat dit m'n volgende telefoon wordt, weet ik al vrij zeker, alleen over het abonnement zit ik nog te twijfelen.
Da's wel een fijne abonnement danquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
39 euro.
Andere abonnement was 4 euro per maand duurder > 88 euro over 2 jaar.
Ik heb genoeg aan 200/400/internet
Euhmmm...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Da's wel een fijne abonnement dan
'k Heb zelf al genoeg aan 0/10/internet maar 'k wil niet weten hoe duur het toestel dan wordt
Hangt er toch echt vanaf wat jij ermee wilt gaan doen. Ik kan wel zeggen: 16gb op zeker, maar meestal heb je genoeg aan 2-4gb voor wat je er echt mee doet!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:37 schreef lekzzz het volgende:
Ik moet maar eens gaan kijken voor een geheugenkaartje maar ik weet nog niet welke ik voor m'n Desire wil bestellen. Ik denk als er 32GB in gaat dat hij dan wel traag zal worden. M'n N95 is met 8GB intern al trager zodra er meer op staat. Iemand een idee?
+1quote:Op zondag 28 februari 2010 11:23 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ok, dan kan het wel makkeljk zijn, voor het selecteren van tekst enzo. want dat vind ik weer een drama bij de iphone
Denk dat ik of 8gb of 16gb wil. Maakt het nog uit met merk, type, snelheid etc?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:11 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Hangt er toch echt vanaf wat jij ermee wilt gaan doen. Ik kan wel zeggen: 16gb op zeker, maar meestal heb je genoeg aan 2-4gb voor wat je er echt mee doet!
Sommigen worden wel geleverd met een geheugenkaartje maar niet allemaal.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:34 schreef Renesite het volgende:
Er zit nog geen geheugenkaartje bij? Dan moet ik mijn broer ff vragen, die kan er goedkoop aankomen
Trackpad is als je met je vinger niet wilt heen en weer wilt schuiven over het scherm wel handig. Heb het overigens uitgeprobeerd op de Legend, het is wel een leuke aanwinst maar weet niet of ik het gemist zou hebben als hij er niet op zat.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:25 schreef Firenzo het volgende:
die trackball die in t begin van t topic wordt aangehaald is overigens optisch. Het is een trackpad...
Geen idee, maar als je ergens tegenop loopt met je mobiel in de zak - wat dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:52 schreef lekzzz het volgende:
Ja die case wordt echt een lastige. Ik weet nog niet of ik er een case omheen wil, jij wel Renesite?
Persoonlijk denk ik geen case te gaan gebruiken. Wat zal het nou beschadigen?
Uhmm, wat zie ik over het hoofd? Volgens mij is Hi juist goedkoper bij een vergelijkbaar abbo namelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:19 schreef Renesite het volgende:
Okeee...
* Renesite is net bij Hi en Vodafone geweest
Vodafone is én in de maand goedkoper, én kost minder in eenmalige aanschaf én is goedkoper in het buitenland én het internet is theoretisch sneller.
* Renesite is gezwicht
Vodafone 200min/400sms/internet
HTC Desire
30,19 per maand over de 2jaren heen verspreid
crosspost
Het internet bij Hi is echt waardeloos, sowieso is het ontzettend traag en als je wat meer dan gemiddeld (rond de 200mbquote:Op zondag 21 maart 2010 17:13 schreef svefn het volgende:
Hi Online Student 25, 2 jaar (175 min/350 sms ) kost over 2 jaar gemiddeld zo'n 25 euro per maand. Is dus zo'n 120 euro goedkoper (oke, 110 omdat de Desire een tientje meer kost).
27,45*12=329,40quote:Op zondag 21 maart 2010 17:13 schreef svefn het volgende:
Ik denk dat ik wel genoeg heb aan het 4GB kaartje dat er als het goed is bij zal zitten. Doe het nu al jaren met een 2GB ding.
[..]
Uhmm, wat zie ik over het hoofd? Volgens mij is Hi juist goedkoper bij een vergelijkbaar abbo namelijk.
Hi Online Student 25, 2 jaar (175 min/350 sms ) kost over 2 jaar gemiddeld zo'n 25 euro per maand. Is dus zo'n 120 euro goedkoper (oke, 110 omdat de Desire een tientje meer kost).
ik moet verlengen. Wellicht heb jij een andere status daaro (wb. vaak over je bundel heen) maar ik ben een nette jongen die altijd binnen zijn bundeltje blijft...quote:Op zondag 21 maart 2010 17:52 schreef svefn het volgende:
Uhm dat abbo kost bij Hi 19 euro per maand, plus nog 2.50 het eerste jaar en 10 euro het tweede jaar. Gemiddeld dus 6 euro erbij, maakt 25 euro. 50 euro voor het toestel
Helaas kan ik die korting niet krijgen. Derhalve blij met vodafonequote:Op zondag 21 maart 2010 17:55 schreef svefn het volgende:
Da's zo'n 150 euro meer dan bij Hi dus, immers 25*24=600 euro, plus vast nog wat aansluitingskosten. Anyways, goedkoop is duurkoop lijkt me hier wel van toepassing dus denk dat ik voor Vodafone ga.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Rvdvaart het volgende:
ja klopt, Vodafone blijft het maar op Bravo houden...
Voor de mensne die bij Vodafone willen verlengen moeten de online winkel bellen (0800-0200056) ipv 1200/klantenservice.
Die zeggen vaak dat ze hem nog niet kunnen bestellen voor je of ze doen een kut'aanbieding'. Via 0800-0200056 is de service prima en krijg je een prima deal.
In mijn geval bel+sms+web 200 voor 2 jaar met gratis toestel, eerste 6 maanden 50% korting en de overige 18 maanden 35¤. Dus gemiddeld 30¤ per maand en gratis toestel.
Hij staat op de website ook als Desire erop?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:55 schreef Lampske het volgende:
Even hier de vraag stellen... HTC Desire = HTC Bravo .. toch? (Bij vodafone kennen ze hem schijnbaar als bravo?)
Hmmm, volgende week vrijdag dan waarschijnlijk. Ik moet hem ophalen in de vodafone winkel...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:01 schreef Rvdvaart het volgende:
ja maar als je belt heb je nog wel is de kans dat ze zeggen dat die mobiel niet bestaat. In hun computer stond eerst alleen de Bravo en niet de Desire.
Ik had trouwens een kerel aan de lijn en die zei dat ze hem volgende week hebben en hem dan onmiddellijk opsturen.
Had ik al doorquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef svefn het volgende:
Misschien handig om even te vermelden hoeveel je per maand betaalt?
Als je wil verlengen betaal je bij gsmweb wel wat meer hoor, 137 euro om precies te zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef svefn het volgende:
Da's redelijk wat per maand maar voor éénjarig wel te doen lijkt me. Ik neem aan dat je perse bij de provider zelf wilt bestellen? Hier kost dat abbo bijv maar 40 euro per maand (met iets meer bijbetaling wel)
vodafone geeft aan vaste klanten ook geen dikke kortingen helaas, ik ben ook meer kwijt dan een nieuwe klant dus ik switch weerquote:Op zondag 21 maart 2010 18:15 schreef Renesite het volgende:
257,40
+
346,80
+
49,95
+
24,95
=
679,10
Scheelt net geen 100 euro.
Daarnaast minder belminuten
Daarnaast slomer internet
Daarnaast eigen netwerk. Wat betekend: KPN-klanten hebben voorrang, daarna Hi-klanten daarna Telfort-klanten. Dat houdt in: stop van elke van de 3 500klanten en 1 zendmast op 1 plek in op de heide, download allemaal de nieuwste CD van een zanger dan heeft de KPN klant meer snelheid dan een van Hi en helemaal dan een van Telfort.
Voor de rest: ik kan geen nieuwe klant worden, behalve als ik een nieuw nummer neem. Dat staat me al helemaal tegen. En helehelehelemaal staat mij tegen dat ik als vaste klant na 4 jaar méér moet betalen dan een nieuwe klant. De uitleg was dat ze meer konden verdienen aan een nieuwe klant dan korting geven aan een oude. Klantenbinding hebben ze nog nooit van gehoord.
Maar je was er al uit dat vodafone een betere keuze was. Nah, ik wou het gewoon ff kwijt
Op zich, als ik er dan toch één haal kan ik het beter goed doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef Renesite het volgende:
Deze. puur vanwege het grotere scherm.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef Renesite het volgende:
Deze. puur vanwege de snellere processor
Wat is het?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:55 schreef Firenzo het volgende:
screen real estate is echt wel een belangrijk aspect van een smartphone. Ik zou altijd de Desire boven de Legend verkiezen..
Ben ik naïef om te denken dat er dan na morgen vast wel weer andere actietarieven komen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:36 schreef Salatrel het volgende:
heb em toch maar bij gsmweb besteld. T-mobile kon geen uitsluitsel geven wanneer ze hem zelf aan gingen bieden op de website en de actietarieven lopen morgen af.
wel even goed nakijken of de prijzen in het contract wel kloppen aangezien de verlenging pas per 1-8 in gaat
einddatum van mijn contract is 30 juli. 4 maanden van tevoren kun je verlengen. in mijn geval is dat dus per vandaag. heb eerst bij T-mobile zelf geprobeerd te verlengen met de Desire maar deze stond nog niet in hun systeem en levertijd onbekend.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:13 schreef Pandora73 het volgende:
Hoe kan het dan dat jij wel al kunt verlengen, terwijl jouw abo pas per 1-8 ingaat (wat later is dan de datum die mijn vriend heeft)? Of heb jij niet verlengd maar ben je geswitcht vanaf een andere provider?
mwah misschien niet maar dat risico wilde ik even niet nemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:13 schreef Pandora73 het volgende:
Ben ik naïef om te denken dat er dan na morgen vast wel weer andere actietarieven komen?
De informatie die hij steeds krijgt is dat je bij T-Mobile zélf (of bij een T-Mobile verkooppunt, dus zo'n winkel met T-Mobile op de gevel) 4 maanden van te voren kunt verlengen, maar bij andere winkels/verkooppunten 3 maanden van te voren...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
einddatum van mijn contract is 30 juli. 4 maanden van tevoren kun je verlengen.
dan heeft die knuppel van T-mobile mij verkeerd voorgelichtquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:45 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
De informatie die hij steeds krijgt is dat je bij T-Mobile zélf (of bij een T-Mobile verkooppunt, dus zo'n winkel met T-Mobile op de gevel) 4 maanden van te voren kunt verlengen, maar bij andere winkels/verkooppunten 3 maanden van te voren...
Edit: dit staat overigens ook onderaan de verlengpagina van GSMWeb
Of je hebt gelukquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan heeft die knuppel van T-mobile mij verkeerd voorgelicht
heb er een mailtje aan gewaagd wat de reden is voor die 3 maanden. als dit namelijk beleid van gsmweb zelf is vervalt voor mij de reden om bij hun te bestellen en regel ik het wel ergens anders of ik wacht totdat t-mobile het toestel zelf levert.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef lekzzz het volgende:
De Desire komt voor mij twee nachtjes eerder07-04 jippie
bij smartphoneshop.nl is dei ook in het zilver te bestellen... schijnt exclusief te zijn ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 16:50 schreef ehqo. het volgende:
Komt hij eigenlijk alleen maar in het bruin?
Ah, nouja, ik wil er één bij een abonnement. Die bruine oogt ook wat rustiger vind ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij smartphoneshop.nl is dei ook in het zilver te bestellen... schijnt exclusief te zijn ofzo
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:04 schreef ehqo. het volgende:
Bij Studentmobiel.nl is hij bij een 2-jarig contract best goedkoop te krijgen.
[ afbeelding ]
Dat is met Web 'n Walk Plus en gratis telefoon, dat tarief geldt die hele twee jaar.
ik ben benieuwd of het geen grap isquote:Op donderdag 1 april 2010 15:44 schreef svefn het volgende:
En gsmweb heeft nog 8 uur en 16 minuten om de Desire volgens afspraak te leveren (op 1 april).
Dat is zonder web 'n walk plusquote:Op donderdag 1 april 2010 17:04 schreef ehqo. het volgende:
Bij Studentmobiel.nl is hij bij een 2-jarig contract best goedkoop te krijgen.
[ afbeelding ]
Dat is met Web 'n Walk Plus en gratis telefoon, dat tarief geldt die hele twee jaar.
'k Wou net zeggen.. Met Web 'n Walk Plus ben je in totaal toch weer zo'n 30 ¤/mnd kwijt en voor dat geld kun je beter bij Vodafone terecht.quote:
Loop al (bijna) twee jaar met mijn HTC Diamond in mijn zak (vergelijkbaar). 1e jaar een screenprotector er op gehad en geen case. Wat gebruikskrasjes etc. Maar verder niets. Case is overbodie luxe denk ik.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je ergens tegenop loopt met je mobiel in de zak - wat dan?
ik heb geen problemen met T-mobile hoor? zit overigens wel in de randstad. overal perfect bereik.quote:
Ruuuuustigquote:
Heb nu een simpel hoesje voor een tientjequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met T-mobile hoor? zit overigens wel in de randstad. overal perfect bereik.
Nee is prima. Heb gewoon nog een goede telefoon, maar mag een nieuwe kiezen.quote:
In de randstad wel jah.. hier bovenin Groningen heb je vaker geen als wel bereik met T-Mobile.. Daarom Vodafonequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met T-mobile hoor? zit overigens wel in de randstad. overal perfect bereik.
twijfel je over de Desire of wil je een andere?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:26 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee is prima. Heb gewoon nog een goede telefoon, maar mag een nieuwe kiezen.
FFFFUUUU-quote:Geachte heer Devolution,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Smartphoneshop.nl.
Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 13-04-2010
nee, die desire ziet er goed uit. hoezo, tips?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:53 schreef lekzzz het volgende:
[..]
twijfel je over de Desire of wil je een andere?
Nicequote:GSMWEB.NL verzendafdeling
aan mij
Uw aangevraagde abonnement is 31-3-2010 door Vodafone geaktiveerd.
Ik wil hem eerderquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:48 schreef Man_Made_God het volgende:
Toen ik gisteren mijn contractduur controleerde kwam ik er opeens achter dat ik een nieuw toestel uit kon zoeken. Dus gelijk de Desire besteld, contract is inmiddels ontvangen bij Studentmobiel.nl, en met een beetje mazzel heb ik 'm deze week nog in huis...!
Ik wil die van mij ook wel eerder, maar ik acht die kans niet zo groot, of Studentmobiel moet me echt enorm gaan verbazen (wat mag...).quote:
Zolang ik hem maar eerder dan jij krijg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:08 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik wil die van mij ook wel eerder, maar ik acht die kans niet zo groot, of Studentmobiel moet me echt enorm gaan verbazen (wat mag...).
Volgens mij ben ik de laatste die hem krijgtquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:00 schreef Devolution het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat ik de laatste ben in dit topic die zijn Desire krijgt?
Hebben jullie trouwens de zilveren of de bruine?
de mijne is onderweg en wordt vandaag geleverdquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:45 schreef zoz het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de laatste die hem krijgt
Weet iemand wanneer Vodafone gaat leveren???
Dat is een goed plan! Ik bel zo ook even naar huis denk ikquote:Op woensdag 7 april 2010 09:56 schreef lekzzz het volgende:
Wordt afgeleverd bij m'n vriendin, heb gevraagd of ze hem vast wilt opladen. Kan ik er na vanavond 21:00 mee gaan spelen :p
Ik heb 'em los gekocht bij Smartphoneshop.nl. 439 Euro is ie dan, en dan kun je er een willekeurige SIM-kaart in doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:18 schreef Ireyon het volgende:
Hoe zit het nu precies met die zilveren versie? 'k Heb hem nog steeds niet besteld omdat ik over de kleur twijfel, maar als die zilveren alleen bij Belcompany icm T-Mobile te krijgen is, dan hoeft het van mij niet zo..
Wil dezelfde stap gaan maken, maar kan zelf pas over een maand of 4 overstappenquote:Op maandag 5 april 2010 20:44 schreef Devolution het volgende:
Ik heb ook een Desire besteld vandaag, als opvolger van mijn G1 (ja ja, ik ben een Androidveteraan). 9 April krjig ik em binnen
Nou paars is ook overdreven. Het heeft een grijspaarse/aubergine gloed.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:33 schreef Biogarde het volgende:
Serieus paars ja?
Die is (nog) niet leverbaar in Nederland; duurt nog 2-3 weekjes wat ik gehoord en gelezen heb..quote:
Ik heb de tijdquote:Op woensdag 7 april 2010 13:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die is (nog) niet leverbaar in Nederland; duurt nog 2-3 weekjes wat ik gehoord en gelezen heb..
Ja precies, het is een klein beetje dat effect dat je op sommige alfa romeo's ziet. Maar alleen in bepaald licht, het ding ziet er gewoon top uit hoor. Anyways, echt een heeerlijk toestelquote:Op woensdag 7 april 2010 12:53 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Nou paars is ook overdreven. Het heeft een grijspaarse/aubergine gloed.
De voorkant is wat lichter dan de achterkant. Die is mooi diep paars/bruin/grijs zwart. Daar kan je geen kleur aan hangen. Alleen de voorkant is idd wat minder bruin en meer aubergine.
Leuk verwoordquote:Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef svefn het volgende:
[..]
Ja precies, het is een klein beetje dat effect dat je op sommige alfa romeo's ziet. Maar alleen in bepaald licht, het ding ziet er gewoon top uit hoor. Anyways, echt een heeerlijk toestelnog nooit een smartphone gehad, wat een verschil!
M'n oude telefoon heeft nog gewoon bereik, de Desire niet. Geen idee of dat vanzelf omwisselt though
Kan je toch best eenmalig wel activeren?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:54 schreef svefn het volgende:
Shit, partycrasher, ik zie nu dat m'n abbo pas in mei ingaat ;O dan maar een maandje zonder internet rondlopen
Hmm dat klopt inderdaad wel! Zit bij Ben dus zou geen probleem moeten zijn. Ik ga eens even kijken of het kan, ondanks dat deze maand al begonnen is.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je toch best eenmalig wel activeren?
keertje dubbel is te overzien hoorquote:
Net thuis en uitgepaktquote:Op woensdag 7 april 2010 18:11 schreef L3viathan het volgende:
Wat een telefoon!![]()
Maar ik ben duidelijk nog een Android n00b.
Wordt vanavond veel uitproberen
Zo werkt het op mijn Hero: Ga naar People, Menu -> View, kiezen welke sources (Google, SIM, Exchange etc)quote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef L3viathan het volgende:
Ik snap niet hoe ik mijn contactpersonen van mijn SIM kaart kan verbergen. Nu staat er allemaal troep in mijn dialer...
Thanx... op zich werkt dat wel alleen blijven de sim contacten nog wel in de dialer staan, misschien is het een bugquote:Op woensdag 7 april 2010 22:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zo werkt het op mijn Hero: Ga naar People, Menu -> View, kiezen welke sources (Google, SIM, Exchange etc)
bij mij is het wel gelukt, heb er geen last meer van. Vinkjes uit en klaar is lekzzziequote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Thanx... op zich werkt dat wel alleen blijven de sim contacten nog wel in de dialer staan, misschien is het een bug
Of ik ben dom, wat me waarschijnlijker lijkt
miniSD? Micro mag ik hopen?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:45 schreef Ireyon het volgende:
Coolblue heeft nu ook een review online staan;
4gb miniSD zit er standaard in, top
quote:Op donderdag 8 april 2010 08:35 schreef webbyplus het volgende:
Kort vraagje tussendoor; is hij nu al leverbaar?
ja precies, maar ik zie bijvoorbeeld op de site van Hi.nl dat ie daar pas per 21-04 gaat komen...quote:Op donderdag 8 april 2010 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lees dat mensen de telefoon hebben opgehaald in winkels en/of bezorgd hebben gekregen.
Mja, maar dat is via de site van Hi. Maar bijvoorbeeld smartphoneshop, belcompany etc kan de bruine allang leveren..quote:Op donderdag 8 april 2010 08:54 schreef webbyplus het volgende:
[..]
ja precies, maar ik zie bijvoorbeeld op de site van Hi.nl dat ie daar pas per 21-04 gaat komen...
Ben benieuwd bij welke provider hij wel nu al geleverd kan worden...
Ik vind hem zelf heel degelijk aanvoelen. Nu kan ik niet echt een goede vergelijking maken, want de Legend heb ik maar 2 keer vast gehad. Maar het is echt geen goedkope flut behuizing.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:32 schreef bleiblei het volgende:
hoe voelt ie qua stevigheid tov de legend? bij moet een gsm wel 2 jaar meegaan met intensief gebruik en ik merk dat mijn touch diamond de laatste paar maanden van de van de abo periode het aan het begeven is.
Oja dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef bleiblei het volgende:
De Legend heeft toch een alu behuizing en de Desire niet?
T-mobile is ontzettend traag. je kunt wel bij bijvoorbeeld GSMweb of studentmobiel (ook als je geen student bent) je abo verlengen in combinatie met de Desire. weet niet hoelang je contract nog loopt? bij GSMweb kan het pas 3 maanden van tevoren.....quote:Op donderdag 8 april 2010 09:59 schreef Whiteguy het volgende:
T-mobile belde mij een aantal weken geleden om een abbo verlenging voorstel te doen, mijn antwoord: 'bel maar terug als de desire leverbaar is'.
Lees ik nu dit, maar ik heb nog niks van ze gehoord...
waar besteld en wat was de levertijd?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:53 schreef DennisMoore het volgende:
Heb 'm binnen. Eerste reactie: wow, mooi scherm.
Als je alleen het percentage van de accu wilt weten moet je Battery Indicator eens proberenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
Iemand een idee waar de HTC Accu widget gebleven is?
web 'n walk Plus is toch maar 1 Mb/s?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:48 schreef mighty_myte het volgende:
Dat internet van Vodofone, is dat echt merkbaar zoveel sneller dan andere providers?
Ik heb nu t-mobile web 'n walk Plus met 1,5 mbit down en die 3,6 van vodafone lijkt me een koopje!
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
web 'n walk Plus is toch maar 1 Mb/s?
Download: tot 1 Mb/s
Upload: tot 384 Kb/s
¤ 14,95 per maand
http://www.t-mobile.nl/Pe(...)l-internet-plus.aspx
Dat + de zeer matige ontvangst van T-Mobile kan echt inderdaad niet op tegen Vodafone imo. Een vriend van met heeft de N900 met Vodafone en die is ook erg positief over het internet.
Van Vodafone.nl. Ik weet alleen niet hoe het met datalimieten zit.quote:Super snel mobiel internet (3,6 Mbps) standaard in je abonnement
Voordat je snelheid wordt afgeknepen bedoel je? In tegenstelling tot bij Hi of Telfort, snapt Vodafone de betekenis van onbeperkt wel en zodoende kun je zoveel surfen en downloaden als je wiltquote:Op donderdag 8 april 2010 16:04 schreef ehqo. het volgende:
[..]
[..]
Van Vodafone.nl. Ik weet alleen niet hoe het met datalimieten zit.
ow? Niets gezegdquote:Op donderdag 8 april 2010 17:35 schreef Benelli het volgende:
En waarom is de N900 nee?
Ik heb nog nooit een full touchscreen toestel gehad, dus vandaar dat ik nog enigszins aarzel...
En ik kan pas over 3 weken mn abo verlengen, dus k laat me (nog) niet omver lullen![]()
Maar las in dit topic dat iemand hem al gehaald had bij de Belcompany Beverwijk, en aangezien ik daar tegenover werk, ga ik maar eens een kijkje nemen
Vodafone werkt ook met FUP, maar zijn minder streng en hebben hogere snelheden.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef Benelli het volgende:
Ik heb zelf dan Hi, maar die werken met een fair-use policy. Ik neem aan Vodafone ook? Ik heb overigens nog nooit iets gemerkt van langzamer internet of waarschuwingen van Hi, terwijl ik dagelijks surf, streaming video bekijk en download.
Ik ga zo maar even bekijken bij BelCompany in Beverwijk naar de N900, de X10 en de Desire... Ben er nog niet helemaal uit, maar neig toch naar de Desire, al is dat qwerty-bordje van de N900 wel ideaal...
Zoals elke provider: het mag niet, maar ze doen er weinig aan.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:54 schreef Blinker het volgende:
Hoe staat Vodafone tegenover tethering dan?
je had gewoon even 3rd party kunnen verlengen met de desire hoor. je hoeft niet perse via T-mobile zelf te verlengenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef Whiteguy het volgende:
Sprak net even met t-mobile, die gaan hem (als ze hem gaan leveren) pas vanaf juni/juli leveren.
Toch maar een losse verlenging genomen sim only. Kan hem altijd nog los kopen, per saldo scheelt dat nauwelijks qua kosten.
Weet ik, maar nogmaals: prijsverschil is niet zo groot.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je had gewoon even 3rd party kunnen verlengen met de desire hoor. je hoeft niet perse via T-mobile zelf te verlengen
nog ff geduld hebben dusquote:Beste Salatrel,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Aansluiting in toekomst.
Wij kunnen uw aanvraag op dit moment nog niet verwerken omdat uw huidige contractuele verplichting nog te ver in de toekomst ligt.
Wij kunnen verlengingen uitvoeren vanaf 3 maanden voor het einde van uw huidige contract en nieuwe contracten met nummerbehoud vanaf een andere provider vanaf 4 maanden voor het einde van uw huidige contract.
Datum waarop wij uw order kunnen verwerken: 01-05-2010
Zonder tegenbericht zullen wij uw aanvraag op bovengenoemde datum verwerken en versturen.
Mocht u vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen per email (info@studentmobiel.nl) of telefoon 070 - 301 03 01 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur). Vermeld in de communicatie aub uw ordernr.
Die N900 niet doen. Resistief scherm, dus werkt alleen maar echt lekker met de stylus. Top internetbrowser overigens, maar dat doet de Desire/Legend evengoed. Nadeel van de N900 is dat-ie minder handig is als je Google Maps / Gmail / Docs / Calendar addict bent. Google Maps draait er niet eens opquote:Op donderdag 8 april 2010 17:32 schreef Renesite het volgende:
N900 is nee.
X10 geen idee, een goede optievoor mij 2e keus
Desire is ja.
Desire is alleen nog niet in de winkel denk ik. Laat je niet overrulen door een verkoper die GELIJK iets wil kopen dan over een week, zeg maar.
Ja en nee. Het zit wel standaard in de nieuwe Android, maar om een of andere reden is het uitgeschakeld bij de Desire. Maar je kunt dat weer activeren. Verder niet bijzonder, maar wel grappig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef DennisMoore het volgende:
Spraakherkenning? Da's niet standaard toch?
En hoe gaat dat in z'n werk?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:45 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja en nee. Het zit wel standaard in de nieuwe Android, maar om een of andere reden is het uitgeschakeld bij de Desire. Maar je kunt dat weer activeren. Verder niet bijzonder, maar wel grappig.
Ik heb de Android Keybord geinstalleerd via http://www.4shared.com/fi(...)chWithKeyboard.html.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:59 schreef Ireyon het volgende:
Voor degenen die hem al hebben, bevalt het toestel nog na een paar dagen?
Omdat ik verwacht dat dit toch best een fatsoenlijke reeks gaat worden, heb ik de OP een beetje opgefraaid met meer reviews erbij, 't resultaat staat in de spoiler.
Hulde voor deze mooie OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed werk Ireyon
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
heb de iPhone 1st Gen gehad, vergeleken met de Desire denk ik dat Apple een mooie concurrent erbij heeft gekregenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:52 schreef mug89 het volgende:
Toch ff nieuwsgierig, mensen die m kunnen vergelijken met de iphone? (ik heb de 3gs) en ik hield altijd vol dat de iphone op het moment de beste tel. is, maar is dat nog zo na de desire?
Ja, maar er zit volgens mij een heel groot verschil tussen die en de 3gs, aangezien de 3gs al een stuk sneller is dan de 3g..quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:12 schreef lekzzz het volgende:
[..]
heb de iPhone 1st Gen gehad, vergeleken met de Desire denk ik dat Apple een mooie concurrent erbij heeft gekregen
De Desire is een stuk sneller, opener, betere camera, meer opties etc. De interface is echter wel wennen en toch wel wat minder gebruiksvriendelijk vergeleken met apple. Tevens zijn de applicaties voor Apple (bijna ?) altijd perfect in orde terwijl je met een (toch wel) open besturingsprogramma ook rotte appels (applesquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:14 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ja, maar er zit volgens mij een heel groot verschil tussen die en de 3gs, aangezien de 3gs al een stuk sneller is dan de 3g..
Eensquote:Op zondag 11 april 2010 05:48 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
De Desire is een stuk sneller, opener, betere camera, meer opties etc. De interface is echter wel wennen en toch wel wat minder gebruiksvriendelijk vergeleken met apple. Tevens zijn de applicaties voor Apple (bijna ?) altijd perfect in orde terwijl je met een (toch wel) open besturingsprogramma ook rotte appels (appleshihi) ertussen hebt zitten.
Ik kom over van 5 jaar windows mobile (en redelijk ervaring met iPhones) naar android 2.1 en ik moet zeggen dat het een hele sprong vooruit is. (ik heb t nooit echt met iPhones gehad door het iTunes gedeelte en het feit dat ze gigantisch duur waren of alleen verkrijgbaar waren met dure abbo's)
Ik zou zeggen probeer het uit in een winkel of bij een vriend voor je het koopt. Het is absoluut geen perfect toestel (maarja welk toestel is dat wel?) maar de meeste mensen zal de telefoon wel bevallen.
Desire is met (vrijwel) elke provider verkrijgbaarquote:Op zondag 11 april 2010 09:49 schreef Renesite het volgende:
Wat ik me nou heeeeel stilletjes afvraag: die Desire heeft toch geen SIMLOCK van Vodafone straks![]()
![]()
![]()
Koop hem bij een abonnement hequote:Op zondag 11 april 2010 10:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Desire is met (vrijwel) elke provider verkrijgbaar
Je mag 4 maanden te voren verlengen of overstappen he. Mijn Hi abo loopt ook op 30 Juli af, maar ik alvast een Vodafone abo aangevraagd met nummerbehoud.quote:Op zondag 11 april 2010 10:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Koop hem bij een abonnement he! Moet tot 2 juni nog met Hi
Ja, maar for the time being heb ik tussen nu en 2 juni nog een HI telefoonkaartjequote:Op zondag 11 april 2010 11:31 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Je mag 4 maanden te voren verlengen of overstappen he. Mijn Hi abo loopt ook op 30 Juli af, maar ik alvast een Vodafone abo aangevraagd met nummerbehoud.
had je de telefoon nu al besteld en waarom de desire en niet meer de iPhonequote:Op zondag 11 april 2010 10:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, had hem al besteld. Wil namelijk geen iphone meer omdat ze me tegenvallen met de veranderingen in het OS, het me al sowieso te lang duurdequote:Op zondag 11 april 2010 11:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
had je de telefoon nu al besteld en waarom de desire en niet meer de iPhone
Alsnog SIM-lock vrij voor zover ik weetquote:Op zondag 11 april 2010 10:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan ook verlengen bij anders shops, max 3 maanden van te voren. Veel winkels hebben hem nu al wel (althans volgens hun sites, en dan dus de bruine; de zilveren is er nog niet)quote:Op zondag 11 april 2010 10:33 schreef webbyplus het volgende:
Gisteren bij de Vodaphone vertelden ze me dat de Desire in de 3e week van april geleverd wordt. Ben benieuwd of ze die belofte waar kunnen maken, dat zou volgende week dus zijn. Hoop het wel, mijn oude abo loopt binnenkort af bij TMobile en bij die zakken hooi bieden ze deze telefoon niet aan. Sukkels eigenlijk want zo lopen de bestaande klanten vanzelf weg...
Beetje kitsch als je het mij vraagt.quote:Op zondag 11 april 2010 13:15 schreef Ireyon het volgende:
De Vodafonewinkel hier verwacht de zilveren over 6 weken te hebben.. 'k Ben er alleen nog niet uit of ik die wel mooier vind dan de bruine
Met ingang van het verlopen van je andere abonnement de ander laten ingaan.quote:Op zondag 11 april 2010 16:30 schreef Blinker het volgende:
Als je nou een opzegtermijn hebt en je verlengt bij een andere provider, betaal je dan dubbel abonnementskosten?
Tsja dan moet ik misschien mijn roze-telefoons traditie doorbrekenquote:
Mods zijn geen goden hoor snoezepoes. Gewoon users die een subforum in de gaten houdenquote:Op zondag 11 april 2010 16:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Haha je kruistocht tegen de iPhone is echt hilarisch! En dat voor een Fok! mod!
HAAHAHAHA knipoogje, ik ken BT persoonlijk en zij post in het iPhone topic.quote:Op zondag 11 april 2010 16:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Haha je kruistocht tegen de iPhone is echt hilarisch! En dat voor een Fok! mod!
Doen alle grote aanbieders daar aan? Krijg je dan wel vast de telefoon? GSMweb ook?quote:Op zondag 11 april 2010 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met ingang van het verlopen van je andere abonnement de ander laten ingaan.
Heb je hem verlengd of een nieuw abonnement aangeschaft met nummer porteringquote:Op zondag 11 april 2010 17:03 schreef Blinker het volgende:
[..]
Doen alle grote aanbieders daar aan? Krijg je dan wel vast de telefoon? GSMweb ook?
Ik ben lastig
Volgens de Tweakers-zonder-leven-die-op-alles-zeiken schijnt de Desire bij de laagste helderheidinstelling een roze gloed te hebben op het scherm.quote:Op zondag 11 april 2010 16:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja dan moet ik misschien mijn roze-telefoons traditie doorbreken.. M'n afgelopen 4 telefoons waren allen roze
!
Hahaha, wat fijnquote:Op zondag 11 april 2010 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Volgens de Tweakers-zonder-leven-die-op-alles-zeiken schijnt de Desire bij de laagste helderheidinstelling een roze gloed te hebben op het scherm.![]()
Dus je hoeft je geloof niet helemaal af te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |