Leuk verwoordquote:Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef svefn het volgende:
[..]
Ja precies, het is een klein beetje dat effect dat je op sommige alfa romeo's ziet. Maar alleen in bepaald licht, het ding ziet er gewoon top uit hoor. Anyways, echt een heeerlijk toestelnog nooit een smartphone gehad, wat een verschil!
M'n oude telefoon heeft nog gewoon bereik, de Desire niet. Geen idee of dat vanzelf omwisselt though
Kan je toch best eenmalig wel activeren?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:54 schreef svefn het volgende:
Shit, partycrasher, ik zie nu dat m'n abbo pas in mei ingaat ;O dan maar een maandje zonder internet rondlopen
Hmm dat klopt inderdaad wel! Zit bij Ben dus zou geen probleem moeten zijn. Ik ga eens even kijken of het kan, ondanks dat deze maand al begonnen is.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je toch best eenmalig wel activeren?
keertje dubbel is te overzien hoorquote:
Net thuis en uitgepaktquote:Op woensdag 7 april 2010 18:11 schreef L3viathan het volgende:
Wat een telefoon!![]()
Maar ik ben duidelijk nog een Android n00b.
Wordt vanavond veel uitproberen
Zo werkt het op mijn Hero: Ga naar People, Menu -> View, kiezen welke sources (Google, SIM, Exchange etc)quote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef L3viathan het volgende:
Ik snap niet hoe ik mijn contactpersonen van mijn SIM kaart kan verbergen. Nu staat er allemaal troep in mijn dialer...
Thanx... op zich werkt dat wel alleen blijven de sim contacten nog wel in de dialer staan, misschien is het een bugquote:Op woensdag 7 april 2010 22:13 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Zo werkt het op mijn Hero: Ga naar People, Menu -> View, kiezen welke sources (Google, SIM, Exchange etc)
bij mij is het wel gelukt, heb er geen last meer van. Vinkjes uit en klaar is lekzzziequote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Thanx... op zich werkt dat wel alleen blijven de sim contacten nog wel in de dialer staan, misschien is het een bug
Of ik ben dom, wat me waarschijnlijker lijkt
miniSD? Micro mag ik hopen?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:45 schreef Ireyon het volgende:
Coolblue heeft nu ook een review online staan;
4gb miniSD zit er standaard in, top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |