Same here. Maargoed, mocht het daar wat te duur uitpakken, goed om te weten dat 't voor 25 euro pm mogelijk is iig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:36 schreef Renesite het volgende:
Ik wacht liever nog ff op vodafone. Iets met sneller internet en zo.
Mooi kan ik hem aankomende maand gelijk verlengenquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef svefn het volgende:
Hij staat inmiddels op de site van Hi
http://shop.www.hi.nl/his(...)_id=SH24B3,MOBD97SD8
Jammer dat verlangen zoveel duurder isquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:31 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Mooi kan ik hem aankomende maand gelijk verlengen.
Je moet dan ook geen mobiel kopen om zijn camera, koop gewoon een goede cameraquote:Op zondag 28 februari 2010 13:22 schreef svefn het volgende:
- hoewel ik er nog niks over gevonden heb lijkt me het waarschijnlijk dat de camera redelijk bagger is, zoals bij de Hero etc ook al het geval schijnt te zjin.
Dat betekent nog niet dat het niet handig is om een goede camera te hebben, zeker als je de keuze hebt. Natuurlijk is het geen vervanging.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen mobiel kopen om zijn camera, koop gewoon een goede camera
Bruin is in ieder geval de standaard kleur.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:54 schreef Pandora73 het volgende:
*Schop*
Iemand de Desire al gezien in combinatie met verlenging T-Mobile?
Enige shop tot nu toe is belnu.nl maar daar lees ik wisselende verhalen over.
En is nou zilver of bruin de standaardkleur?
Ook niet bij smartphoneshop of iets?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:54 schreef Pandora73 het volgende:
*Schop*
Iemand de Desire al gezien in combinatie met verlenging T-Mobile?
Enige shop tot nu toe is belnu.nl maar daar lees ik wisselende verhalen over.
En is nou zilver of bruin de standaardkleur?
Hoeveel heb je nog voor het toestel zelf moeten betalen? Dat dit m'n volgende telefoon wordt, weet ik al vrij zeker, alleen over het abonnement zit ik nog te twijfelenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:19 schreef Renesite het volgende:
Okeee...
* Renesite is net bij Hi en Vodafone geweest
Vodafone is én in de maand goedkoper, én kost minder in eenmalige aanschaf én is goedkoper in het buitenland én het internet is theoretisch sneller.
* Renesite is gezwicht
Vodafone 200min/400sms/internet
HTC Desire
30,19 per maand over de 2jaren heen verspreid
crosspost
39 euro.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:20 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nog voor het toestel zelf moeten betalen? Dat dit m'n volgende telefoon wordt, weet ik al vrij zeker, alleen over het abonnement zit ik nog te twijfelen.
Da's wel een fijne abonnement danquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
39 euro.
Andere abonnement was 4 euro per maand duurder > 88 euro over 2 jaar.
Ik heb genoeg aan 200/400/internet
Euhmmm...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Da's wel een fijne abonnement dan
'k Heb zelf al genoeg aan 0/10/internet maar 'k wil niet weten hoe duur het toestel dan wordt
Hangt er toch echt vanaf wat jij ermee wilt gaan doen. Ik kan wel zeggen: 16gb op zeker, maar meestal heb je genoeg aan 2-4gb voor wat je er echt mee doet!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:37 schreef lekzzz het volgende:
Ik moet maar eens gaan kijken voor een geheugenkaartje maar ik weet nog niet welke ik voor m'n Desire wil bestellen. Ik denk als er 32GB in gaat dat hij dan wel traag zal worden. M'n N95 is met 8GB intern al trager zodra er meer op staat. Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |