quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:22 schreef Rvdvaart het volgende:
ja klopt, Vodafone blijft het maar op Bravo houden...
Voor de mensne die bij Vodafone willen verlengen moeten de online winkel bellen (0800-0200056) ipv 1200/klantenservice.
Die zeggen vaak dat ze hem nog niet kunnen bestellen voor je of ze doen een kut'aanbieding'. Via 0800-0200056 is de service prima en krijg je een prima deal.
In mijn geval bel+sms+web 200 voor 2 jaar met gratis toestel, eerste 6 maanden 50% korting en de overige 18 maanden 35¤. Dus gemiddeld 30¤ per maand en gratis toestel.
Hij staat op de website ook als Desire erop?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:55 schreef Lampske het volgende:
Even hier de vraag stellen... HTC Desire = HTC Bravo .. toch? (Bij vodafone kennen ze hem schijnbaar als bravo?)
Hmmm, volgende week vrijdag dan waarschijnlijk. Ik moet hem ophalen in de vodafone winkel...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:01 schreef Rvdvaart het volgende:
ja maar als je belt heb je nog wel is de kans dat ze zeggen dat die mobiel niet bestaat. In hun computer stond eerst alleen de Bravo en niet de Desire.
Ik had trouwens een kerel aan de lijn en die zei dat ze hem volgende week hebben en hem dan onmiddellijk opsturen.
Had ik al doorquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:16 schreef svefn het volgende:
Misschien handig om even te vermelden hoeveel je per maand betaalt?
Als je wil verlengen betaal je bij gsmweb wel wat meer hoor, 137 euro om precies te zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:19 schreef svefn het volgende:
Da's redelijk wat per maand maar voor éénjarig wel te doen lijkt me. Ik neem aan dat je perse bij de provider zelf wilt bestellen? Hier kost dat abbo bijv maar 40 euro per maand (met iets meer bijbetaling wel)
vodafone geeft aan vaste klanten ook geen dikke kortingen helaas, ik ben ook meer kwijt dan een nieuwe klant dus ik switch weerquote:Op zondag 21 maart 2010 18:15 schreef Renesite het volgende:
257,40
+
346,80
+
49,95
+
24,95
=
679,10
Scheelt net geen 100 euro.
Daarnaast minder belminuten
Daarnaast slomer internet
Daarnaast eigen netwerk. Wat betekend: KPN-klanten hebben voorrang, daarna Hi-klanten daarna Telfort-klanten. Dat houdt in: stop van elke van de 3 500klanten en 1 zendmast op 1 plek in op de heide, download allemaal de nieuwste CD van een zanger dan heeft de KPN klant meer snelheid dan een van Hi en helemaal dan een van Telfort.
Voor de rest: ik kan geen nieuwe klant worden, behalve als ik een nieuw nummer neem. Dat staat me al helemaal tegen. En helehelehelemaal staat mij tegen dat ik als vaste klant na 4 jaar méér moet betalen dan een nieuwe klant. De uitleg was dat ze meer konden verdienen aan een nieuwe klant dan korting geven aan een oude. Klantenbinding hebben ze nog nooit van gehoord.
Maar je was er al uit dat vodafone een betere keuze was. Nah, ik wou het gewoon ff kwijt
Op zich, als ik er dan toch één haal kan ik het beter goed doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef Renesite het volgende:
Deze. puur vanwege het grotere scherm.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef Renesite het volgende:
Deze. puur vanwege de snellere processor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |