Loop al (bijna) twee jaar met mijn HTC Diamond in mijn zak (vergelijkbaar). 1e jaar een screenprotector er op gehad en geen case. Wat gebruikskrasjes etc. Maar verder niets. Case is overbodie luxe denk ik.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je ergens tegenop loopt met je mobiel in de zak - wat dan?
ik heb geen problemen met T-mobile hoor? zit overigens wel in de randstad. overal perfect bereik.quote:
Ruuuuustigquote:
Heb nu een simpel hoesje voor een tientjequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met T-mobile hoor? zit overigens wel in de randstad. overal perfect bereik.
Nee is prima. Heb gewoon nog een goede telefoon, maar mag een nieuwe kiezen.quote:
In de randstad wel jah.. hier bovenin Groningen heb je vaker geen als wel bereik met T-Mobile.. Daarom Vodafonequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met T-mobile hoor? zit overigens wel in de randstad. overal perfect bereik.
twijfel je over de Desire of wil je een andere?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:26 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee is prima. Heb gewoon nog een goede telefoon, maar mag een nieuwe kiezen.
FFFFUUUU-quote:Geachte heer Devolution,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Smartphoneshop.nl.
Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 13-04-2010
nee, die desire ziet er goed uit. hoezo, tips?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:53 schreef lekzzz het volgende:
[..]
twijfel je over de Desire of wil je een andere?
Nicequote:GSMWEB.NL verzendafdeling
aan mij
Uw aangevraagde abonnement is 31-3-2010 door Vodafone geaktiveerd.
Ik wil hem eerderquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:48 schreef Man_Made_God het volgende:
Toen ik gisteren mijn contractduur controleerde kwam ik er opeens achter dat ik een nieuw toestel uit kon zoeken. Dus gelijk de Desire besteld, contract is inmiddels ontvangen bij Studentmobiel.nl, en met een beetje mazzel heb ik 'm deze week nog in huis...!
Ik wil die van mij ook wel eerder, maar ik acht die kans niet zo groot, of Studentmobiel moet me echt enorm gaan verbazen (wat mag...).quote:
Zolang ik hem maar eerder dan jij krijg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:08 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik wil die van mij ook wel eerder, maar ik acht die kans niet zo groot, of Studentmobiel moet me echt enorm gaan verbazen (wat mag...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |