Wat is het?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:55 schreef Firenzo het volgende:
screen real estate is echt wel een belangrijk aspect van een smartphone. Ik zou altijd de Desire boven de Legend verkiezen..
Ben ik naïef om te denken dat er dan na morgen vast wel weer andere actietarieven komen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:36 schreef Salatrel het volgende:
heb em toch maar bij gsmweb besteld. T-mobile kon geen uitsluitsel geven wanneer ze hem zelf aan gingen bieden op de website en de actietarieven lopen morgen af.
wel even goed nakijken of de prijzen in het contract wel kloppen aangezien de verlenging pas per 1-8 in gaat
einddatum van mijn contract is 30 juli. 4 maanden van tevoren kun je verlengen. in mijn geval is dat dus per vandaag. heb eerst bij T-mobile zelf geprobeerd te verlengen met de Desire maar deze stond nog niet in hun systeem en levertijd onbekend.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:13 schreef Pandora73 het volgende:
Hoe kan het dan dat jij wel al kunt verlengen, terwijl jouw abo pas per 1-8 ingaat (wat later is dan de datum die mijn vriend heeft)? Of heb jij niet verlengd maar ben je geswitcht vanaf een andere provider?
mwah misschien niet maar dat risico wilde ik even niet nemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:13 schreef Pandora73 het volgende:
Ben ik naïef om te denken dat er dan na morgen vast wel weer andere actietarieven komen?
De informatie die hij steeds krijgt is dat je bij T-Mobile zélf (of bij een T-Mobile verkooppunt, dus zo'n winkel met T-Mobile op de gevel) 4 maanden van te voren kunt verlengen, maar bij andere winkels/verkooppunten 3 maanden van te voren...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
einddatum van mijn contract is 30 juli. 4 maanden van tevoren kun je verlengen.
dan heeft die knuppel van T-mobile mij verkeerd voorgelichtquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:45 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
De informatie die hij steeds krijgt is dat je bij T-Mobile zélf (of bij een T-Mobile verkooppunt, dus zo'n winkel met T-Mobile op de gevel) 4 maanden van te voren kunt verlengen, maar bij andere winkels/verkooppunten 3 maanden van te voren...
Edit: dit staat overigens ook onderaan de verlengpagina van GSMWeb
Of je hebt gelukquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan heeft die knuppel van T-mobile mij verkeerd voorgelicht
heb er een mailtje aan gewaagd wat de reden is voor die 3 maanden. als dit namelijk beleid van gsmweb zelf is vervalt voor mij de reden om bij hun te bestellen en regel ik het wel ergens anders of ik wacht totdat t-mobile het toestel zelf levert.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef lekzzz het volgende:
De Desire komt voor mij twee nachtjes eerder07-04 jippie
bij smartphoneshop.nl is dei ook in het zilver te bestellen... schijnt exclusief te zijn ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 16:50 schreef ehqo. het volgende:
Komt hij eigenlijk alleen maar in het bruin?
Ah, nouja, ik wil er één bij een abonnement. Die bruine oogt ook wat rustiger vind ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij smartphoneshop.nl is dei ook in het zilver te bestellen... schijnt exclusief te zijn ofzo
quote:Op donderdag 1 april 2010 17:04 schreef ehqo. het volgende:
Bij Studentmobiel.nl is hij bij een 2-jarig contract best goedkoop te krijgen.
[ afbeelding ]
Dat is met Web 'n Walk Plus en gratis telefoon, dat tarief geldt die hele twee jaar.
ik ben benieuwd of het geen grap isquote:Op donderdag 1 april 2010 15:44 schreef svefn het volgende:
En gsmweb heeft nog 8 uur en 16 minuten om de Desire volgens afspraak te leveren (op 1 april).
Dat is zonder web 'n walk plusquote:Op donderdag 1 april 2010 17:04 schreef ehqo. het volgende:
Bij Studentmobiel.nl is hij bij een 2-jarig contract best goedkoop te krijgen.
[ afbeelding ]
Dat is met Web 'n Walk Plus en gratis telefoon, dat tarief geldt die hele twee jaar.
'k Wou net zeggen.. Met Web 'n Walk Plus ben je in totaal toch weer zo'n 30 ¤/mnd kwijt en voor dat geld kun je beter bij Vodafone terecht.quote:
Loop al (bijna) twee jaar met mijn HTC Diamond in mijn zak (vergelijkbaar). 1e jaar een screenprotector er op gehad en geen case. Wat gebruikskrasjes etc. Maar verder niets. Case is overbodie luxe denk ik.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je ergens tegenop loopt met je mobiel in de zak - wat dan?
ik heb geen problemen met T-mobile hoor? zit overigens wel in de randstad. overal perfect bereik.quote:
Ruuuuustigquote:
Heb nu een simpel hoesje voor een tientjequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met T-mobile hoor? zit overigens wel in de randstad. overal perfect bereik.
Nee is prima. Heb gewoon nog een goede telefoon, maar mag een nieuwe kiezen.quote:
In de randstad wel jah.. hier bovenin Groningen heb je vaker geen als wel bereik met T-Mobile.. Daarom Vodafonequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb geen problemen met T-mobile hoor? zit overigens wel in de randstad. overal perfect bereik.
twijfel je over de Desire of wil je een andere?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:26 schreef Zapato het volgende:
[..]
Nee is prima. Heb gewoon nog een goede telefoon, maar mag een nieuwe kiezen.
FFFFUUUU-quote:Geachte heer Devolution,
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Smartphoneshop.nl.
Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 13-04-2010
nee, die desire ziet er goed uit. hoezo, tips?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:53 schreef lekzzz het volgende:
[..]
twijfel je over de Desire of wil je een andere?
Nicequote:GSMWEB.NL verzendafdeling
aan mij
Uw aangevraagde abonnement is 31-3-2010 door Vodafone geaktiveerd.
Ik wil hem eerderquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:48 schreef Man_Made_God het volgende:
Toen ik gisteren mijn contractduur controleerde kwam ik er opeens achter dat ik een nieuw toestel uit kon zoeken. Dus gelijk de Desire besteld, contract is inmiddels ontvangen bij Studentmobiel.nl, en met een beetje mazzel heb ik 'm deze week nog in huis...!
Ik wil die van mij ook wel eerder, maar ik acht die kans niet zo groot, of Studentmobiel moet me echt enorm gaan verbazen (wat mag...).quote:
Zolang ik hem maar eerder dan jij krijg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:08 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik wil die van mij ook wel eerder, maar ik acht die kans niet zo groot, of Studentmobiel moet me echt enorm gaan verbazen (wat mag...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |