Volgens mij ben ik de laatste die hem krijgtquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:00 schreef Devolution het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat ik de laatste ben in dit topic die zijn Desire krijgt?
Hebben jullie trouwens de zilveren of de bruine?
de mijne is onderweg en wordt vandaag geleverdquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:45 schreef zoz het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de laatste die hem krijgt
Weet iemand wanneer Vodafone gaat leveren???
Dat is een goed plan! Ik bel zo ook even naar huis denk ikquote:Op woensdag 7 april 2010 09:56 schreef lekzzz het volgende:
Wordt afgeleverd bij m'n vriendin, heb gevraagd of ze hem vast wilt opladen. Kan ik er na vanavond 21:00 mee gaan spelen :p
Ik heb 'em los gekocht bij Smartphoneshop.nl. 439 Euro is ie dan, en dan kun je er een willekeurige SIM-kaart in doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:18 schreef Ireyon het volgende:
Hoe zit het nu precies met die zilveren versie? 'k Heb hem nog steeds niet besteld omdat ik over de kleur twijfel, maar als die zilveren alleen bij Belcompany icm T-Mobile te krijgen is, dan hoeft het van mij niet zo..
Wil dezelfde stap gaan maken, maar kan zelf pas over een maand of 4 overstappenquote:Op maandag 5 april 2010 20:44 schreef Devolution het volgende:
Ik heb ook een Desire besteld vandaag, als opvolger van mijn G1 (ja ja, ik ben een Androidveteraan). 9 April krjig ik em binnen
Nou paars is ook overdreven. Het heeft een grijspaarse/aubergine gloed.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:33 schreef Biogarde het volgende:
Serieus paars ja?
Die is (nog) niet leverbaar in Nederland; duurt nog 2-3 weekjes wat ik gehoord en gelezen heb..quote:
Ik heb de tijdquote:Op woensdag 7 april 2010 13:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die is (nog) niet leverbaar in Nederland; duurt nog 2-3 weekjes wat ik gehoord en gelezen heb..
Ja precies, het is een klein beetje dat effect dat je op sommige alfa romeo's ziet. Maar alleen in bepaald licht, het ding ziet er gewoon top uit hoor. Anyways, echt een heeerlijk toestelquote:Op woensdag 7 april 2010 12:53 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Nou paars is ook overdreven. Het heeft een grijspaarse/aubergine gloed.
De voorkant is wat lichter dan de achterkant. Die is mooi diep paars/bruin/grijs zwart. Daar kan je geen kleur aan hangen. Alleen de voorkant is idd wat minder bruin en meer aubergine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |