No Waiquote:
Tja, moest wat he.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wist dat je dat in de TT zal zetten
Ach ik houd daar wel van.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, moest wat he.
Maar beetje jammer dat ik Engels en Nederlands tegelijk heb gebruikt. Had het één of het ander moeten doen.
Wut?quote:
It's a little rommelig, vind je niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ach ik houd daar wel van.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
No Wai![]()
Ik verhuur Samzz alleen aan krengetje
Beste man is mijn verwarming aan het fixenquote:
Deal wordt alleen maar mooier hequote:
Oooh, dat is wel heul fijn. Iemand die je dus indirect komt opwarmen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beste man is mijn verwarming aan het fixenwel grappig het zijn allemaal dezelfde soort mannetjes
Haast te mooi om waar te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deal wordt alleen maar mooier he
Ben jij nu de pimp van Fok aan het worden? En krengetje de fokbabe?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deal wordt alleen maar mooier he
De MI is vreselijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel heul fijn. Iemand die je dus indirect komt opwarmen.
Beterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beste man is mijn verwarming aan het fixenwel grappig het zijn allemaal dezelfde soort mannetjes
Als je het zo steltquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben jij nu de pimp van Fok aan het worden? En krengetje de fokbabe?
Dat is maybe zo maar ik houd van messy.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wut?
[..]
It's a little rommelig, vind je niet?
Ja echt wel, zeker omdat de rest van het complex gewoon wel verwarming heeft (en dat het zaterdag is)quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Ik bedoelde het geheel platonisch!
I completely ben het eens met jou.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Dat is maybe zo maar ik houd van messy.
Met de vlakke hand hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eenvoor mijn ene bil en een
voor mijn andere?
PIMPquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dat zonder mijn toestemming!
uhm ja dat nu spreek jij jezelf tegenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:15 schreef RealZeus het volgende:
I speak English very well, nicht zo schnell aber das komt nog wel.
aah ik wil mee, donders koude handen ondertussenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
Brrr.... Ik ga denk ik het bad eens vol laten lopen. Ik voel aan als marmer, zo koud
Je weet toch wat ik nu aan het lezen benquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wist niet Box ook een pimp was.
Ik heb hem snel de magic stick overhandigdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wist niet Box ook een pimp was.
Dan blijf je lekker thuis toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Pffff ik moet nog kleding voor vanavond uitzoeken en haar en make up doen....geen zin.
Koude handen zijn te overzienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
uhm ja dat nu spreek jij jezelf tegen![]()
[..]
aah ik wil mee, donders koude handen ondertussen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik nu aan het lezen ben![]()
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Pffff ik moet nog kleding voor vanavond uitzoeken en haar en make up doen....geen zin.
gister zat je te klagen dat je nooit meer uitgaat en nu ga je wrs uit en klaag je weer ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Dat heb ik ook altijd. Tot ik bezig ga, dan ben ik zo uuuuren bezigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:
quote:
Naahhhh dan vergroei ik met mijn bank.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan blijf je lekker thuis toch?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Tot ik bezig ga, dan ben ik zo uuuuren bezig
Dat is niet goed nee...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Naahhhh dan vergroei ik met mijn bank.
Het ligt eraan bij mij. Als ik 's avonds de deur nog uit ga, dan doe ik alleen mijn haar nog ff. Meer niet direct. Dus ook zo klaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon binnen een kwartier klaar
Nah van deze koude handen word jij echt niet blij hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koude handen zijn te overzienIk heb echt alles koud. Behalve m'n voeten... strangely enough
uhu maar welke vrouw is nu werkelijk onschuldig ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
ohja!
En betekend dat dat je maar gelijk kei lieve en onschuldige vrouwen op de billen gaat slaan?Boek heeft nu al slechte invloed op je.
Nou eh....heb gisteren zitten janken bij die vriend op de bank.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
gister zat je te klagen dat je nooit meer uitgaat en nu ga je wrs uit en klaag je weer ?
90's gedoe in de kroeg.quote:
Och, wat versta je onder werkelijk onschuldig?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:25 schreef mrbox het volgende:
uhu maar welke vrouw is nu werkelijk onschuldig ?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon binnen een kwartier klaar
Ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is niet goed nee...
Op mannenjacht vanavond?
Ik heb altijd zo een hekel aan dat getut...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ligt eraan bij mij. Als ik 's avonds de deur nog uit ga, dan doe ik alleen mijn haar nog ff. Meer niet direct. Dus ook zo klaar.
Ja, zo zullen ze toehappenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja.Lieve, leuke mannen opgelet, ik kom eraan en lust je rauw!
Vind het voor avondje weg ook niets hoor. Ik ben 's morgens wel vrij traag en doe ik van alles zeg maar (maar dat zie je niet aan me.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo een hekel aan dat getut...
Nou zelfs toonbeeld van onschuldigheid A is niet onschuldig... en daarbij weet jij donders goed wat ik bedoelquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, wat versta je onder werkelijk onschuldig?
True... Maar, ik heb geen last van jouw koude handen, dat scheeltquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah van deze koude handen word jij echt niet blij hoor![]()
[..]
uhu maar welke vrouw is nu werkelijk onschuldig ?
Haha, jaaa snap hm geloof ik wel. Hm...zou ze onschuldiger of schuldiger zijn dan mij?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou zelfs toonbeeld van onschuldigheid Anne is niet onschuldig... en daarbij weet jij donders goed wat ik bedoel
Ik nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo een hekel aan dat getut...
Een föhn biedt voor dat laatste geen oplossing?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nietLekker uitgebreid douchen/badderen, kleren uitzoeken, make up bedenken, model voor m'n haar. Ja, heerlijk. Ik moet er wel bij zeggen dat het vooral zo lang duurt omdat m'n haar heel lang nat blijft.
En dat is leuker dat het daadwerkelijke uitgaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nietLekker uitgebreid douchen/badderen, kleren uitzoeken, make up bedenken, model voor m'n haar. Ja, heerlijk. Ik moet er wel bij zeggen dat het vooral zo lang duurt omdat m'n haar heel lang nat blijft.
Wij zullen dus NOOIT uitgaanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerder jammerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
True... Maar, ik heb geen last van jouw koude handen, dat scheelt
Good question ? ik denk dat op moment van schrijven jullie elkaar niet veel zullen ontlopenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, jaaa snap hm geloof ik wel. Hm...zou ze onschuldiger of schuldiger zijn dan mij?
Jawel. Maar zelfs dan duurt het langquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een föhn biedt voor dat laatste geen oplossing?
Hm, daar zouden we het nog eens uitgebreid over moeten hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:32 schreef mrbox het volgende:
Good question ? ik denk dat op moment van schrijven jullie elkaar niet veel zullen ontlopen
Huge afknapperquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Huge afknapper![]()
Natuurlijke vrouwen
Omgquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Huge afknapper![]()
Natuurlijke vrouwen
Tsja ieder zijn ding. Ben vanmiddag wezen shoppen in kleding die ik gisteren ook al aanhad. Die heb ik daarna verruild voor een makkelijke joggingbroek (daar ga ik niet mee naar buiten) en nu wil ik mijn spijkerrokje + leuk shirtje aan en mijn haar ff leuk doen. Make up (mascara, eyeliner, lippenspul) zitten al op mijn kop. Misschien een beetje bijwerken en dan ben ik ready 2 go.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind het voor avondje weg ook niets hoor. Ik ben 's morgens wel vrij traag en doe ik van alles zeg maar (maar dat zie je niet aan me.Naturel, you know.). En ;s avonds ga ik me echt niet helemaal opnieuw omkleden en het riedeltje van die ochtend herhalen.
Leukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Tsja ieder zijn ding. Ben vanmiddag wezen shoppen in kleding die ik gisteren ook al aanhad. Die heb ik daarna verruild voor een makkelijke joggingbroek (daar ga ik niet mee naar buiten) en nu wil ik mijn spijkerrokje + leuk shirtje aan en mijn haar ff leuk doen. Make up (mascara, eyeliner, lippenspul) zitten al op mijn kop. Misschien een beetje bijwerken en dan ben ik ready 2 go.
Zodra ik thuis kom, verruil ik direct mijn pantelon/spijberbroek voor een joggingbroek. Heerlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Tsja ieder zijn ding. Ben vanmiddag wezen shoppen in kleding die ik gisteren ook al aanhad. Die heb ik daarna verruild voor een makkelijke joggingbroek (daar ga ik niet mee naar buiten) en nu wil ik mijn spijkerrokje + leuk shirtje aan en mijn haar ff leuk doen. Make up (mascara, eyeliner, lippenspul) zitten al op mijn kop. Misschien een beetje bijwerken en dan ben ik ready 2 go.
I'm fine babe.. now I have you're attentionquote:
ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zodra ik thuis kom, verruil ik direct mijn pantelon/spijberbroek voor een joggingbroek. Heerlijk
Ja, ik hou ook meer van 'natuurlijk' riekende vrouwen met een pak shag onder de oksels en een slaapplek in het haar. Gewoon, dat is sneller en dus een stuk aantrekkelijker.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja.Lieve, leuke mannen opgelet, ik kom eraan en lust je rauw!
gehehehe face palmquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, daar zouden we het nog eens uitgebreid over moeten hebben.
Dus ik kan volgende week gewoon mijn joggingbroek meenemen?quote:
Haha, bij haar of bij mij?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef mrbox het volgende:
geloof dat daar snel verandering in komt
Welke?quote:
That...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
I'm fine babe.. now I have you're attention
want? ik hou gewoon niet van een laag make up op mn gezichtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
gehehehe face palm
[..]geloof dat daar snel verandering in komt
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
want? ik hou gewoon niet van een laag make up op mn gezicht
Ken ik niet. Veel plezier met Johnnyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
The man who cried.Vd week gekocht en heb hm zelf nog nooit gezien.
Nou, vind ik nietquote:
Omdat het zo "gemaakt" overkwam nadat FF aangaf er geen fan van te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
want? ik hou gewoon niet van een laag make up op mn gezicht
Ja kouden handen op een warm lichaam maakt het veel beter natuurlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, vind ik nietKouden handen... en dat op een al koud lichaam. Niet prettig.
quote:
hahaha ok.. nee maar ik heb daar niet eens zin inquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat het zo "gemaakt" overkwam nadat FF aangaf er geen fan van te zijn![]()
[..]
Ja kouden handen op een warm lichaam maakt het veel beter natuurlijk
Tenzij het lichaam kouder is dan de handen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, vind ik nietKouden handen... en dat op een al koud lichaam. Niet prettig.
ik zit er nu niet echt sexy bij hoor. mn huispakje en een veel te groot vestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Nu ophouden, anders start ik de auto nog en rij ik naar Limburg
Kan ook weer uitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik zit er nu niet echt sexy bij hoor. mn huispakje en een veel te groot vestdus denk niet dat je daar vrolijk van wordt
Tuurlijk niet. Maar als je al koud bent, maken koude handen het niet veel beterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja kouden handen op een warm lichaam maakt het veel beter natuurlijk
Je wijst me net af... Niet echt klef te noemenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:56 schreef krengetje het volgende:
[..]maar vind je wel lief hoor! (valt dit onder kleffen
)
Ja alleen heb ik niet jouw Loubous!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukKlinkt een beetje als mijn avond, als ik weg ga.
Tja...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar als je al koud bent, maken koude handen het niet veel beter
gewoon hard to get enzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je wijst me net af... Niet echt klef te noemen
ja maar ik ga niet zomaar voor iedereen uit de klerenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je wijst me net af... Niet echt klef te noemen
Ja vind ik ook. En dan gaan er ook geen kookgeurtjes in mijn kleding hangen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zodra ik thuis kom, verruil ik direct mijn pantelon/spijberbroek voor een joggingbroek. Heerlijk
Nee, dat is waarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar ik ga niet zomaar voor iedereen uit de kleren
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik niet jouw Loubous!
Ben je al uit wat je vanavond zal dragen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:01 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. En dan gaan er ook geen kookgeurtjes in mijn kleding hangen.
Nu weet je niet meer wat je moet zeggen hequote:
Nog sorry he Samzzquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
Maar die doe ik ook alleen aan naar speciale uitgaansgelegenheden. Niet naar ieder feestje
Dan blijf je toch lekker thuis? Net als ikquote:
tsja.. maar zit nu zo saai voor de tv met mn moederquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker thuis? Net als ik
Hoe kan ik me nu aangevallen voelen op hoe ik ben? Je kent me nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog sorry he Samzz
Was niet persoonlijk bedoeld...
Nee, dat scheeltquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan ik me nu aangevallen voelen op hoe ik ben? Je kent me niet
Zeker. Als je al van streek raakt van een beetje tutten...quote:
Vrouwen horen een beetje te tutten. Zolang er geen kilo's plamuur op gaan vind ik het allemaal prima.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Als je al van streek raakt van een beetje tutten...
Daar houd ik ook niet van. Een echt mens heeft poriën dus die ga ik echt niet wegwerken om egaal over te komen zoals een tijdschriftgriet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen horen een beetje te tutten. Zolang er geen kilo's plamuur op gaan vind ik het allemaal prima.
Eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:13 schreef RealZeus het volgende:
Vrouwen horen een beetje te tutten. Zolang er geen kilo's plamuur op gaan vind ik het allemaal prima.
Oh, daar houd ik ook niet vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Daar houd ik ook niet van. Een echt mens heeft poriën dus die ga ik echt niet wegwerken om egaal over te komen zoals een tijdschriftgriet.
Zal ik je dan maar opwarmen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef mrbox het volgende:
nah verwarming kan niet gefixed worden
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef mrbox het volgende:
Een meisje dat ik ken deed dat ook altijd en dat zag je echt wel. Gezicht een andere kleur dan de rest van haar huid. Ik heb het ook wel eens gezegd dat ik het zonde vond.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Daar houd ik ook niet van. Een echt mens heeft poriën dus die ga ik echt niet wegwerken om egaal over te komen zoals een tijdschriftgriet.
Heb je een gasfornuis of nog beter een gasoven?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef mrbox het volgende:
Dit soort gevallen heeft het in het verleden wel een ruzie opgeleverd jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Als je al van streek raakt van een beetje tutten...
mijn huis is met rode bakstenen gebouwd, moet ik dan mijn gezicht rood verfen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een meisje dat ik ken deed dat ook altijd en dat zag je echt wel. Gezicht een andere kleur dan de rest van haar huis. Ik heb het ook wel eens gezegd dat ik het zonde vond.
Ze heeft mijn tip ter harte genomen en het is nou een hele leuke meid om te zien.Ze ziet er nu veel beter uit.
Jij bent ook nog koud hequote:
Ja wist de complexbeheerder ook niet echt... alles werkt alleen op sommige plaatsen niet en omdat het weekend is en er haast niemand thuis is weten we niet waar allemaal het nog meer koud is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jeetje! Wat is er aan de hand?
Jij hebt wel echt moeite met een vrouw die een beetje mascara, eyeliner en lippenstift op heeft he? Wat moet je dan een zwaar leven hebbenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit soort gevallen heeft het in het verleden wel een ruzie opgeleverd ja
Jaja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn huis is met rode bakstenen gebouwd, moet ik dan mijn gezicht rood verfen?![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaja.Ik zag het net ook, ik heb het al veranderd.
Hebben jullie een CV of blokverwarming en zo ja, hoeveel druk zit daar op momenteel?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij bent ook nog koud he![]()
[..]
Ja wist de complexbeheerder ook niet echt... alles werkt alleen op sommige plaatsen niet en omdat het weekend is en er haast niemand thuis is weten we niet waar allemaal het nog meer koud is.
ik ook.. make upquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt moeite met een vrouw die een beetje mascara, eyeliner en lippenstift op heeft he? Wat moet je dan een zwaar leven hebben
Maar ik heb wel een warm badquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij bent ook nog koud he![]()
[..]
Ja wist de complexbeheerder ook niet echt... alles werkt alleen op sommige plaatsen niet en omdat het weekend is en er haast niemand thuis is weten we niet waar allemaal het nog meer koud is.
hehehequote:
nee joh, gewoon fikkie stekenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een warm bad
Dat is wel bagger. Doet de warme douche het nog wel? Anders warm douchen en een deken om je heen slaan. Blijf je iig warm
inderdaad, sloeriesquote:
Echt hoor... Je ziet er zo volgeplamuurd uit met een beetje mascaraquote:
Dat is ook wel cool jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, gewoon fikkie steken
Als je je hele gezicht er mee ondersmeert wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hoor... Je ziet er zo volgeplamuurd uit met een beetje mascara
Ja, ook mascara moeten ze uitbannenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hoor... Je ziet er zo volgeplamuurd uit met een beetje mascara
Nee zit genoeg druk opquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hebben jullie een CV of blokverwarming en zo ja, hoeveel druk zit daar op momenteel?
Het klinkt haast of er lucht in het systeem zit.
Warme thee , straks ff douchen idd en veel kaarsen aan nu.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een warm bad
Dat is wel bagger. Doet de warme douche het nog wel? Anders warm douchen en een deken om je heen slaan. Blijf je iig warm
als je eindelijk een goed excuus hebt, moet je er gebruik van makenquote:
Ik maak vooral mee dat ze zeggen dat ze vrouwen van de tijdschriften zo mooi vinden, die zien er zo natuurlijk uit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef Ripley het volgende:
Meeste mannen zeggen dat e van natuurlijk houden, maar dan betekent dan meestal mascara ogenschaduw rouge en lipgloss
Vergeet gladde benen (enzo) niet. En een fatsoenlijk kapsel. En geen monobrauw.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef Ripley het volgende:
Meeste mannen zeggen dat e van natuurlijk houden, maar dan betekent dan meestal mascara ogenschaduw rouge en lipgloss
Nee, lieve schatquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt moeite met een vrouw die een beetje mascara, eyeliner en lippenstift op heeft he? Wat moet je dan een zwaar leven hebben
Gasfornuis helpt ook wel wat, alleen niet ter hoogte van je voeten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee zit genoeg druk op(had hij al gecontroleerd en de boel hier ontlucht)
[..]
Warme thee , straks ff douchen idd en veel kaarsen aan nu.
Niks. Maar wat is er mis met uren voor de spiegel staan als je de tijd hebt?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, lieve schat
Ik moeite met het feit dat sommige dames uren voor de spiegel staan
Wat is er mis met een beetje tempo?
Die vind ik alles behalve natuurlijk. Geen enkele vrouw heeft een huid zonder moedervlekjes, sproetjes e.d.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak vooral mee dat ze zeggen dat ze vrouwen van de tijdschriften zo mooi vinden, die zien er zo natuurlijk uit.
Natuurlijk met een dikke laag make up en fotoshop ja
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, lieve schat
Wat is er mis met een beetje tempo?
Hoeveel dames met een monobrow kom jij tegen dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vergeet gladde benen (enzo) niet. En een fatsoenlijk kapsel. En geen monobrauw.
Ik denk dat hij een trauma heeft van geen tijd en wel voor de spiegel blijven staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks. Maar wat is er mis met uren voor de spiegel staan als je de tijd hebt?
Meningen verschillen (gelukkig) Als je het leuk vind..swa, maar als je er andere mee ophoud..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks. Maar wat is er mis met uren voor de spiegel staan als je de tijd hebt?
..ik heb dat ooit wel eens geprobeerd. Een vrouw opjagen die veel tijd nodig had. Dat werkt niet. Je moet het gewoon incalculeren. Desnoods liegen dat een afspraak een uur eerder is, dan ie is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
Twente hè.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:28 schreef Ripley het volgende:
Hoeveel dames met een monobrow kom jij tegen dan?
genoegquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoeveel dames met een monobrow kom jij tegen dan?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ik heb dat ooit wel eens geprobeerd. Een vrouw opjagen die veel tijd nodig had. Dat werkt niet. Je moet het gewoon incalculeren. Desnoods liegen dat een afspraak een uur eerder is, dan ie is.
Precies. De make up duurt niet lang. Vergeleken met de rest is dat kattepis.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
voor sommige dingen moet je de tijd nemen.
Je wenkbrouwen epileren duurt nu eenmaal gewoon even,..
make up opflatsen heb je zo gedaan
Ik houd dagelijks mensen op omdat ik m'n gezicht vol wil plamurenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meningen verschillen (gelukkig) Als je het leuk vind..swa, maar als je er andere mee ophoud..
Zo deed ik dus ook bij mijn exquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ik heb dat ooit wel eens geprobeerd. Een vrouw opjagen die veel tijd nodig had. Dat werkt niet. Je moet het gewoon incalculeren. Desnoods liegen dat een afspraak een uur eerder is, dan ie is.
ik duur eigenlijk nergens lang mee, mijn wenkbrouwen fix ik als ik me verveel of tijd heb...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. De make up duurt niet lang. Vergeleken met de rest is dat kattepis.
Mijn haar duurt lang en dat is niet omdat ik dat graag wil, maar gewoon omdat het lang en dik is en langzaam droogt
dan heb je de pech dat je een kutwijf getroffen hebt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo deed ik dus ook bij mijn exGewoon zeggen dat de afspraak een uur eerder was... kregen we ruzie omdat ik over de tijd loog
En nu zit je in het singles-topic.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo deed ik dus ook bij mijn exGewoon zeggen dat de afspraak een uur eerder was... kregen we ruzie omdat ik over de tijd loog
Daar hebben ze tegenwoordig wat voor:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd dagelijks mensen op omdat ik m'n gezicht vol wil plamuren
Nog veel meer pech dat ik ook kinderen met haar hebquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan heb je de pech dat je een kutwijf getroffen hebt.
Nou, het is zoals ik zeg. Als er tijd genoeg is, laat mij dan lekker prutsen. Is de tijd krap, dan kan ik met 10 minuten ook prima klaar staanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik duur eigenlijk nergens lang mee, mijn wenkbrouwen fix ik als ik me verveel of tijd heb...
en de rest heb ik zo gedaan eigenlijk..
mijn haar ook wel, alleen dreads zetten duurt een uur of 4..
Wat duurt daar lang aan dan? Ik laat het gewoon drogen, daar hoef je verder niet op te wachtenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. De make up duurt niet lang. Vergeleken met de rest is dat kattepis.
Mijn haar duurt lang en dat is niet omdat ik dat graag wil, maar gewoon omdat het lang en dik is en langzaam droogt
Aiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog veel meer pech dat ik ook kinderen met haar heb
Mijn jongste zusje heeft geen rijbewijs en afgelopen zomer gingen we naar een zus van ons toe die in Zweden woont.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga niet met nat haar de deur uit. Nooit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat duurt daar lang aan dan? Ik laat het gewoon drogen, daar hoef je verder niet op te wachten
Ja, maar jij hebt toch zo'n krullebol kapsel? Das anders.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Ripley het volgende:
Wat duurt daar lang aan dan? Ik laat het gewoon drogen, daar hoef je verder niet op te wachten
En als het regent?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet met nat haar de deur uit. Nooit.
maar ja, wat is er pech aan om kinderen te hebbenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog veel meer pech dat ik ook kinderen met haar heb
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan mensen die tuttenquote:
vaak zat, boeit me echt nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga ik met droog haar de deur uit en steek ik de paraplu op.quote:
Hoe ik de deur uit ga, boeit me ook geen fuck. Ik loop geen modeshowquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vaak zat, boeit me echt niet
Ja, want iedere vrouw die tut is een sekreet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan mensen die tutten
Dat link ik indirect met haar
Och, ik heb ook vriendinnen die altijd te laat komen, maar daar wen je wel aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef mrbox het volgende:
Enige irritante is als je weg wil en de ander is nog niet klaar maar ik heb liever een vrouw die gewoon netjes op haar uiterlijk let dan iemand die het laat verslonzen. En tja of daar nu een laag plamuur voor nodig is ... geen idee gaat om het resultaat als dat maar goed is
Kennelijk. Lang leve krullen, scheelt een hoop stressquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt toch zo'n krullebol kapsel? Das anders.
Zoals ik zei, ik heb lang haar. Dan is straks niet alleen m'n haar nat, maar m'n kleren ookquote:
Dat zeg ik niet Samzzquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want iedere vrouw die tut is een sekreet.
dat wel, alleen als ik echt echt haast heb, doe ik mijn wenkbrouwen niet, maar zonder mijn wenkbrouwen voel ik me gewoon naaktquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe ik de deur uit ga, boeit me ook geen fuck. Ik loop geen modeshow
Loop jij ook met een tulband op je hoofd door het huis als je haar nog nat is?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga ik met droog haar de deur uit en steek ik de paraplu op.
Zo komt het wel overquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet Samzz![]()
Zullen we de discussie maar stoppen, om de lieve vrede te behouden
ik heb alleen pijpekrullen wanneer het me niet uitkomt en onderin alleenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kennelijk. Lang leve krullen, scheelt een hoop stress
Mannen ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Ik ken ook mannen die uuuuuuuren kunnen tutten.
okeeeyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, ik heb ook vriendinnen die altijd te laat komen, maar daar wen je wel aan.
zo ben ik laatst bij 2 films op een avond te laat gekomen doordat ik met mijn beste vriendin ging, en we tussen de films 3 kwartier hadden om van malden naar wijchen te rijden
Mijn haar komt tot onderaan mijn rug, maar als je het een beetje droog maakt met je handdoek en dan laat drogen heb je daar geen last vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik heb lang haar. Dan is straks niet alleen m'n haar nat, maar m'n kleren ook
Hoi, 24, meisje en vrijgezel hihihiquote:
Inderdaadquote:
Nee, want dan duurt het nóg langer voor mn haar droog is. Het duurt al vier á vijf uur als ik het lucht laat drogen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Loop jij ook met een tulband op je hoofd door het huis als je haar nog nat is?
Als ik meiden dat zie doen groet ik altijd even in het Arabisch.
Geilquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoi, 24, meisje en vrijgezel hihihihihi.
oh.. wacht ff..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn haar komt tot aan m'n kont bijna. En ik heb er wel last vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn haar komt tot onderaan mijn rug, maar als je het een beetje droog maakt met je handdoek en dan laat drogen heb je daar geen last van
Pics or it did not happenquote:
de meeste vrouwen wel denk ik..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Loop jij ook met een tulband op je hoofd door het huis als je haar nog nat is?
Als ik meiden dat zie doen groet ik altijd even in het Arabisch.
Nevermind, ik ben wegquote:
How you doin'?quote:
Hoiquote:
24, meisje. Geil.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Skaai het volgende:
Oke!quote:
Ik ook. Heb aardbeitjes op mijn pinknageltjes.quote:
Getrouwd had nog beter geweest zeker?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
24, meisje. Geil.
Oh wacht...vrijgezel. Nee, laat dan maar zitten.
Steek het op.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn haar komt tot aan m'n kont bijna. En ik heb er wel last van
mja, nu loopt ze te mompelen dat ze met me op vakantie wil.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat soort types kun je hier terugvinden.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Niet doen RZ, rustig ademen, wees jezelf.... oh, doe maar niet...
GO FOR IT!!!
Iets wat te mooi is om waar te zijn, is ook vaak te mooi om waar te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Getrouwd had nog beter geweest zeker?
Nat haar is erg zwaar.quote:
Onderaan je rug/tot aan je kont is ongeveer hetzelfde toch. Apartquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn haar komt tot aan m'n kont bijna. En ik heb er wel last van
Ik heb 2 katten, heb ik ook mijn handen aan volquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. en 3 koters. Bewezen kwaliteit is dat.
Mooie badjas trouwens.....
Fetish timequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:44 schreef Skaai het volgende:
Ik heb speciaal voor Krea mijn lelijke badjas aan
kunstig, moet je daar nu lang voor zitten bij de nagelstudio ?quote:
Daarom is het ook te mooi om waar te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets wat te mooi is om waar te zijn, is ook vaak te mooi om waar te zijn
Wat doe jij dan raar? Moet jij je niet klemzuipen tijdens een pot voetbal?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Niet doen RZ, rustig ademen, wees jezelf.... oh, doe maar niet...
GO FOR IT!!!
Dude, dat heb ik zelf gedaan. Nagelstudio's zijn overrated, doe-het-zelfen is weer helemaal terug!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
kunstig, moet je daar nu lang voor zitten bij de nagelstudio ?
Geen ervaringsdeskundige , hèquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nat haar is erg zwaar.
Daarom doe ik het zo droog mogelijk wrijven en als ik perse snel weg moet, dan fohn ik het. Anders laat ik het luchtdrogen en kan ik ermee doen wat ik wil
Je vind me niet meer lief hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe jij dan raar? Moet jij je niet klemzuipen tijdens een pot voetbal?
*afspraak afzegt*quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef Skaai het volgende:
Dude, dat heb ik zelf gedaan. Nagelstudio's zijn overrated, doe-het-zelfen is weer helemaal terug!
Ik ben volgende week donderdag vrijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef Ripley het volgende:
Wanneer kom je je vingerhoedje halen skaai
ik kan alleen plakkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dude, dat heb ik zelf gedaan. Nagelstudio's zijn overrated, doe-het-zelfen is weer helemaal terug!
j. moet overwerken komende week. Maar wij kunnen anders wel naar de film gaan of zoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben volgende week donderdag vrij. Of dinsdagavond
.
kunstig zondermeerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja. Ik zit niet op te letten. Sorry.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onderaan je rug/tot aan je kont is ongeveer hetzelfde toch. Apartbij mij scheelt het heel wat iig als ik het droog wrijf. Maar met krullen hoef je je ook geen zorgen te maken over coupe en zo verder, dat scheelt
Ripleydatequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
j. moet overwerken komende week. Maar wij kunnen anders wel naar de film gaan of zo
Hoe gaat dat dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Skaai het volgende:
Oh maar dit zijn ook mijn eigen nagels hoor, ik doe niet aan gel of acryl. Die figuurtjes zijn erop gestempeld, zooo makkelijk te doen.
Same here. gewoon krulletjes drogen. Ik heb niet eens een fohnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik zit niet op te letten. Sorry.
Mijn haar is golvend en ik laat m'n haar het liefste luchtdrogen omdat dat het beste is. Mijn haar word van de fohn heel snel droog, dus ik doe het alleen als het even niet anders kan. Over m'n coupe hoef ik me ook geen zorgen te maken, mijn haar zit wel. Het is alleen wel erg dik en erg zwaar. Voor haar.
ik vind nagels lakken bij mezelf al lastigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Skaai het volgende:
Oh maar dit zijn ook mijn eigen nagels hoor, ik doe niet aan gel of acryl. Die figuurtjes zijn erop gestempeld, zooo makkelijk te doen.
Loik! Skaaidatequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ripleydate. Dat klinkt als een puik plan
heb je al een nieuwe sportauto gekocht en date je met meisjes die je dochter zouden kunnen zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef dewintermuis het volgende:
* dewintermuis zit geloof ik in een midlife crisis, is dat wel gezond met 28 27? :|
Sportauto?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe sportauto gekocht en date je met meisjes die je dochter zouden kunnen zijn?
Motor toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe sportauto gekocht en date je met meisjes die je dochter zouden kunnen zijn?
Daar houd ik ook wel vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Kreator het volgende:
Mijn god, is dit wraak voor het auto-gelul van vanmiddag ofzo.
Bier. Tieten.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar houd ik ook wel van
Een tuttebel die bier zuipt.
Wacht ik heb er een youtube tutorial van gevonden!quote:
Harleys zijn voor echte mannenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sportauto?
Dan moet je toch een Harley.
Bierquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Kreator het volgende:
Mijn god, is dit wraak voor het auto-gelul van vanmiddag ofzo.
Bier. Tieten.
Goodnightquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
Daar houd ik ook wel van
Een tuttebel die bier zuipt.
quote:
quote:
Nee hoor, gewoon ondertussen druk bezigquote:
Wat gaafquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wacht ik heb er een youtube tutorial van gevonden!
Vanaf 0:29 zie je wat je nodig hebten vanaf 1:00 zie je hoe het op je nagels wordt aangebracht
Oh god ik heb helemaal niks in de singlesreeks te zoeken (hoi luiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind nagels lakken bij mezelf al lastig![]()
en heb er ook het geduld niet voor om het te laten drogen![]()
nee, dat is niks voor mij
merk?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh god ik heb helemaal niks in de singlesreeks te zoeken (hoi lui) maar jij moet echt eens kennis maken met quick dry topcoat. Tien minuten. Klaar. Droog. Volledig uitgehard.
Snelsnelsnel nog even danquote:
Er zijn er meerdere. Seche Vite, Nubar Diamont, Poshe. Kom anders even in het nagellaktopic dan vertellen we je alles!quote:
en je bad idee dan ?quote:
ehm, show je nagels of nagellak ruiltopic?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere. Seche Vite, Nubar Diamont, Poshe. Kom anders even in het nagellaktopic dan vertellen we je alles!
badquote:
Show je nagels.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ehm, show je nagels of nagellak ruiltopic?
Ja mijn idee ... badquote:
heb er geen meerquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:25 schreef mrbox het volgende:
Ow ik heb gisternacht ook zo wazig actie. Ik droomde dus dat er iemand naast mij in bed lag, alleen dat was zo echt dat toen ik wakker werd echt ff paar minuten nodig had om me te realiseren dat die lege plek niet beslapen was die nacht
Ja hier dus ook nietquote:
Geniaal, het is wel een heel rare gewaarwording. Eerst zo van "WTF waar is die gebleven" tot "owwwwquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben dus niet de enige die dit soort rare acties..
Van de week heb ik echt 4 minuten ofzo op mijn afstandsbediening zitten drukken om de wekker van mijn telefoon uit te zetten. Ik maar schelden waarom ie het niet deed, tot ik besefte dat ik op de uitknop van mijn tv zat te drukken
Nja, ze hebben juist thuis mijn bad weggehaald. omdat ik de enige was die erin zat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja hier dus ook niettoch "thuis" weer eens in gaan zitten.
[..]
Geniaal, het is wel een heel rare gewaarwording. Eerst zo van "WTF waar is die gebleven" tot "owwww"
Ja zondequote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ze hebben juist thuis mijn bad weggehaald. omdat ik de enige was die erin zat.
Maar ik zat er wel in voor 10 man. Uren met een boekje en muziekje
Morgen maarquote:
Oh! Dat ken ik! Ik heb serieus al eens iemand gesms't met sorry dat ik er niet was... Omdat ik gedroomd had dat ik niet was gekomen om wat voor reden dan ook. Toen kreeg ik een sms terug met, vanmiddag is het pas hoor, dus hoezo?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:25 schreef mrbox het volgende:
Ow ik heb gisternacht ook zo wazig actie. Ik droomde dus dat er iemand naast mij in bed lag, alleen dat was zo echt dat toen ik wakker werd echt ff paar minuten nodig had om me te realiseren dat die lege plek niet beslapen was die nacht
[dramatisch]quote:
Jaaaa dat heb ik ook!!! Dan droom ik dingen en denk ik dat het echt gebeurd is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Dat ken ik! Ik heb serieus al eens iemand gesms't met sorry dat ik er niet was... Omdat ik gedroomd had dat ik niet was gekomen om wat voor reden dan ook. Toen kreeg ik een sms terug met, vanmiddag is het pas hoor, dus hoezo?
Vage shit is dat
ik heb een nummer van een vriendin opgeslagen, die kreeg een nieuwe telefoonquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Dat ken ik! Ik heb serieus al eens iemand gesms't met sorry dat ik er niet was... Omdat ik gedroomd had dat ik niet was gekomen om wat voor reden dan ook. Toen kreeg ik een sms terug met, vanmiddag is het pas hoor, dus hoezo?
Vage shit is dat
Erg herkenbaar, ook bij mij gebeurt dat wel eens dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jaaaa dat heb ik ook!!! Dan droom ik dingen en denk ik dat het echt gebeurd is.
Oh, briljantquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een nummer van een vriendin opgeslagen, die kreeg een nieuwe telefoon
in mijn droom. wil ik haar smiddags bellen. stond haar naam er ook in met een 2 erachter, telefoonnummer: 0
*bitchslapt* Get a grip on yourselfquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[dramatisch]
Missen? ze hebben mijn hart eruit gescheurd![]()
[/dramatisch]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |