Nou, het is zoals ik zeg. Als er tijd genoeg is, laat mij dan lekker prutsen. Is de tijd krap, dan kan ik met 10 minuten ook prima klaar staanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik duur eigenlijk nergens lang mee, mijn wenkbrouwen fix ik als ik me verveel of tijd heb...
en de rest heb ik zo gedaan eigenlijk..
mijn haar ook wel, alleen dreads zetten duurt een uur of 4..
Wat duurt daar lang aan dan? Ik laat het gewoon drogen, daar hoef je verder niet op te wachtenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. De make up duurt niet lang. Vergeleken met de rest is dat kattepis.
Mijn haar duurt lang en dat is niet omdat ik dat graag wil, maar gewoon omdat het lang en dik is en langzaam droogt
Aiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog veel meer pech dat ik ook kinderen met haar heb
Mijn jongste zusje heeft geen rijbewijs en afgelopen zomer gingen we naar een zus van ons toe die in Zweden woont.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo deed ik dus ook bij mijn exGewoon zeggen dat de afspraak een uur eerder was... kregen we ruzie omdat ik over de tijd loog
Ik ga niet met nat haar de deur uit. Nooit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat duurt daar lang aan dan? Ik laat het gewoon drogen, daar hoef je verder niet op te wachten
Ja, maar jij hebt toch zo'n krullebol kapsel? Das anders.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef Ripley het volgende:
Wat duurt daar lang aan dan? Ik laat het gewoon drogen, daar hoef je verder niet op te wachten
En als het regent?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet met nat haar de deur uit. Nooit.
maar ja, wat is er pech aan om kinderen te hebbenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog veel meer pech dat ik ook kinderen met haar heb
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan mensen die tuttenquote:
vaak zat, boeit me echt nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga ik met droog haar de deur uit en steek ik de paraplu op.quote:
Hoe ik de deur uit ga, boeit me ook geen fuck. Ik loop geen modeshowquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vaak zat, boeit me echt niet
Ja, want iedere vrouw die tut is een sekreet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan mensen die tutten
Dat link ik indirect met haar
Och, ik heb ook vriendinnen die altijd te laat komen, maar daar wen je wel aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:33 schreef mrbox het volgende:
Enige irritante is als je weg wil en de ander is nog niet klaar maar ik heb liever een vrouw die gewoon netjes op haar uiterlijk let dan iemand die het laat verslonzen. En tja of daar nu een laag plamuur voor nodig is ... geen idee gaat om het resultaat als dat maar goed is
Kennelijk. Lang leve krullen, scheelt een hoop stressquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt toch zo'n krullebol kapsel? Das anders.
Zoals ik zei, ik heb lang haar. Dan is straks niet alleen m'n haar nat, maar m'n kleren ookquote:
Dat zeg ik niet Samzzquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want iedere vrouw die tut is een sekreet.
dat wel, alleen als ik echt echt haast heb, doe ik mijn wenkbrouwen niet, maar zonder mijn wenkbrouwen voel ik me gewoon naaktquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe ik de deur uit ga, boeit me ook geen fuck. Ik loop geen modeshow
Loop jij ook met een tulband op je hoofd door het huis als je haar nog nat is?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga ik met droog haar de deur uit en steek ik de paraplu op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |