Zal ik je dan maar opwarmen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef mrbox het volgende:
nah verwarming kan niet gefixed worden
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef mrbox het volgende:
Een meisje dat ik ken deed dat ook altijd en dat zag je echt wel. Gezicht een andere kleur dan de rest van haar huid. Ik heb het ook wel eens gezegd dat ik het zonde vond.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Daar houd ik ook niet van. Een echt mens heeft poriën dus die ga ik echt niet wegwerken om egaal over te komen zoals een tijdschriftgriet.
Heb je een gasfornuis of nog beter een gasoven?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef mrbox het volgende:
Dit soort gevallen heeft het in het verleden wel een ruzie opgeleverd jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Als je al van streek raakt van een beetje tutten...
mijn huis is met rode bakstenen gebouwd, moet ik dan mijn gezicht rood verfen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een meisje dat ik ken deed dat ook altijd en dat zag je echt wel. Gezicht een andere kleur dan de rest van haar huis. Ik heb het ook wel eens gezegd dat ik het zonde vond.
Ze heeft mijn tip ter harte genomen en het is nou een hele leuke meid om te zien.Ze ziet er nu veel beter uit.
Jij bent ook nog koud hequote:
Ja wist de complexbeheerder ook niet echt... alles werkt alleen op sommige plaatsen niet en omdat het weekend is en er haast niemand thuis is weten we niet waar allemaal het nog meer koud is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jeetje! Wat is er aan de hand?
Jij hebt wel echt moeite met een vrouw die een beetje mascara, eyeliner en lippenstift op heeft he? Wat moet je dan een zwaar leven hebbenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit soort gevallen heeft het in het verleden wel een ruzie opgeleverd ja
Jaja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn huis is met rode bakstenen gebouwd, moet ik dan mijn gezicht rood verfen?![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaja.Ik zag het net ook, ik heb het al veranderd.
Hebben jullie een CV of blokverwarming en zo ja, hoeveel druk zit daar op momenteel?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij bent ook nog koud he![]()
[..]
Ja wist de complexbeheerder ook niet echt... alles werkt alleen op sommige plaatsen niet en omdat het weekend is en er haast niemand thuis is weten we niet waar allemaal het nog meer koud is.
ik ook.. make upquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt wel echt moeite met een vrouw die een beetje mascara, eyeliner en lippenstift op heeft he? Wat moet je dan een zwaar leven hebben
Maar ik heb wel een warm badquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij bent ook nog koud he![]()
[..]
Ja wist de complexbeheerder ook niet echt... alles werkt alleen op sommige plaatsen niet en omdat het weekend is en er haast niemand thuis is weten we niet waar allemaal het nog meer koud is.
hehehequote:
nee joh, gewoon fikkie stekenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een warm bad
Dat is wel bagger. Doet de warme douche het nog wel? Anders warm douchen en een deken om je heen slaan. Blijf je iig warm
inderdaad, sloeriesquote:
Echt hoor... Je ziet er zo volgeplamuurd uit met een beetje mascaraquote:
Dat is ook wel cool jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, gewoon fikkie steken
Als je je hele gezicht er mee ondersmeert wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hoor... Je ziet er zo volgeplamuurd uit met een beetje mascara
Ja, ook mascara moeten ze uitbannenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hoor... Je ziet er zo volgeplamuurd uit met een beetje mascara
Nee zit genoeg druk opquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hebben jullie een CV of blokverwarming en zo ja, hoeveel druk zit daar op momenteel?
Het klinkt haast of er lucht in het systeem zit.
Warme thee , straks ff douchen idd en veel kaarsen aan nu.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een warm bad
Dat is wel bagger. Doet de warme douche het nog wel? Anders warm douchen en een deken om je heen slaan. Blijf je iig warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |