Je wijst me net af... Niet echt klef te noemenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:56 schreef krengetje het volgende:
[..]maar vind je wel lief hoor! (valt dit onder kleffen
)
Ja alleen heb ik niet jouw Loubous!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukKlinkt een beetje als mijn avond, als ik weg ga.
Tja...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar als je al koud bent, maken koude handen het niet veel beter
gewoon hard to get enzoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je wijst me net af... Niet echt klef te noemen
ja maar ik ga niet zomaar voor iedereen uit de klerenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je wijst me net af... Niet echt klef te noemen
Ja vind ik ook. En dan gaan er ook geen kookgeurtjes in mijn kleding hangen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zodra ik thuis kom, verruil ik direct mijn pantelon/spijberbroek voor een joggingbroek. Heerlijk
Nee, dat is waarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:01 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja maar ik ga niet zomaar voor iedereen uit de kleren
Nee, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja alleen heb ik niet jouw Loubous!
Ben je al uit wat je vanavond zal dragen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:01 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. En dan gaan er ook geen kookgeurtjes in mijn kleding hangen.
Nu weet je niet meer wat je moet zeggen hequote:
Nog sorry he Samzzquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
Maar die doe ik ook alleen aan naar speciale uitgaansgelegenheden. Niet naar ieder feestje
Dan blijf je toch lekker thuis? Net als ikquote:
tsja.. maar zit nu zo saai voor de tv met mn moederquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker thuis? Net als ik
Hoe kan ik me nu aangevallen voelen op hoe ik ben? Je kent me nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog sorry he Samzz
Was niet persoonlijk bedoeld...
Nee, dat scheeltquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan ik me nu aangevallen voelen op hoe ik ben? Je kent me niet
Zeker. Als je al van streek raakt van een beetje tutten...quote:
Vrouwen horen een beetje te tutten. Zolang er geen kilo's plamuur op gaan vind ik het allemaal prima.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Als je al van streek raakt van een beetje tutten...
Daar houd ik ook niet van. Een echt mens heeft poriën dus die ga ik echt niet wegwerken om egaal over te komen zoals een tijdschriftgriet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen horen een beetje te tutten. Zolang er geen kilo's plamuur op gaan vind ik het allemaal prima.
Eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:13 schreef RealZeus het volgende:
Vrouwen horen een beetje te tutten. Zolang er geen kilo's plamuur op gaan vind ik het allemaal prima.
Oh, daar houd ik ook niet vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:15 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Daar houd ik ook niet van. Een echt mens heeft poriën dus die ga ik echt niet wegwerken om egaal over te komen zoals een tijdschriftgriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |