Vind het voor avondje weg ook niets hoor. Ik ben 's morgens wel vrij traag en doe ik van alles zeg maar (maar dat zie je niet aan me.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo een hekel aan dat getut...
Nou zelfs toonbeeld van onschuldigheid A is niet onschuldig... en daarbij weet jij donders goed wat ik bedoelquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, wat versta je onder werkelijk onschuldig?
True... Maar, ik heb geen last van jouw koude handen, dat scheeltquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah van deze koude handen word jij echt niet blij hoor![]()
[..]
uhu maar welke vrouw is nu werkelijk onschuldig ?
Haha, jaaa snap hm geloof ik wel. Hm...zou ze onschuldiger of schuldiger zijn dan mij?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou zelfs toonbeeld van onschuldigheid Anne is niet onschuldig... en daarbij weet jij donders goed wat ik bedoel
Ik nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo een hekel aan dat getut...
Een föhn biedt voor dat laatste geen oplossing?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nietLekker uitgebreid douchen/badderen, kleren uitzoeken, make up bedenken, model voor m'n haar. Ja, heerlijk. Ik moet er wel bij zeggen dat het vooral zo lang duurt omdat m'n haar heel lang nat blijft.
En dat is leuker dat het daadwerkelijke uitgaan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nietLekker uitgebreid douchen/badderen, kleren uitzoeken, make up bedenken, model voor m'n haar. Ja, heerlijk. Ik moet er wel bij zeggen dat het vooral zo lang duurt omdat m'n haar heel lang nat blijft.
Wij zullen dus NOOIT uitgaanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerder jammerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
True... Maar, ik heb geen last van jouw koude handen, dat scheelt
Good question ? ik denk dat op moment van schrijven jullie elkaar niet veel zullen ontlopenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, jaaa snap hm geloof ik wel. Hm...zou ze onschuldiger of schuldiger zijn dan mij?
Jawel. Maar zelfs dan duurt het langquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een föhn biedt voor dat laatste geen oplossing?
Hm, daar zouden we het nog eens uitgebreid over moeten hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:32 schreef mrbox het volgende:
Good question ? ik denk dat op moment van schrijven jullie elkaar niet veel zullen ontlopen
Huge afknapperquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Huge afknapper![]()
Natuurlijke vrouwen
Omgquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Huge afknapper![]()
Natuurlijke vrouwen
Tsja ieder zijn ding. Ben vanmiddag wezen shoppen in kleding die ik gisteren ook al aanhad. Die heb ik daarna verruild voor een makkelijke joggingbroek (daar ga ik niet mee naar buiten) en nu wil ik mijn spijkerrokje + leuk shirtje aan en mijn haar ff leuk doen. Make up (mascara, eyeliner, lippenspul) zitten al op mijn kop. Misschien een beetje bijwerken en dan ben ik ready 2 go.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind het voor avondje weg ook niets hoor. Ik ben 's morgens wel vrij traag en doe ik van alles zeg maar (maar dat zie je niet aan me.Naturel, you know.). En ;s avonds ga ik me echt niet helemaal opnieuw omkleden en het riedeltje van die ochtend herhalen.
Leukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Tsja ieder zijn ding. Ben vanmiddag wezen shoppen in kleding die ik gisteren ook al aanhad. Die heb ik daarna verruild voor een makkelijke joggingbroek (daar ga ik niet mee naar buiten) en nu wil ik mijn spijkerrokje + leuk shirtje aan en mijn haar ff leuk doen. Make up (mascara, eyeliner, lippenspul) zitten al op mijn kop. Misschien een beetje bijwerken en dan ben ik ready 2 go.
Zodra ik thuis kom, verruil ik direct mijn pantelon/spijberbroek voor een joggingbroek. Heerlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Tsja ieder zijn ding. Ben vanmiddag wezen shoppen in kleding die ik gisteren ook al aanhad. Die heb ik daarna verruild voor een makkelijke joggingbroek (daar ga ik niet mee naar buiten) en nu wil ik mijn spijkerrokje + leuk shirtje aan en mijn haar ff leuk doen. Make up (mascara, eyeliner, lippenspul) zitten al op mijn kop. Misschien een beetje bijwerken en dan ben ik ready 2 go.
I'm fine babe.. now I have you're attentionquote:
ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zodra ik thuis kom, verruil ik direct mijn pantelon/spijberbroek voor een joggingbroek. Heerlijk
Ja, ik hou ook meer van 'natuurlijk' riekende vrouwen met een pak shag onder de oksels en een slaapplek in het haar. Gewoon, dat is sneller en dus een stuk aantrekkelijker.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja.Lieve, leuke mannen opgelet, ik kom eraan en lust je rauw!
gehehehe face palmquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, daar zouden we het nog eens uitgebreid over moeten hebben.
Dus ik kan volgende week gewoon mijn joggingbroek meenemen?quote:
Haha, bij haar of bij mij?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef mrbox het volgende:
geloof dat daar snel verandering in komt
Welke?quote:
That...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
I'm fine babe.. now I have you're attention
want? ik hou gewoon niet van een laag make up op mn gezichtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
gehehehe face palm
[..]geloof dat daar snel verandering in komt
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
want? ik hou gewoon niet van een laag make up op mn gezicht
Ken ik niet. Veel plezier met Johnnyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
The man who cried.Vd week gekocht en heb hm zelf nog nooit gezien.
Nou, vind ik nietquote:
Omdat het zo "gemaakt" overkwam nadat FF aangaf er geen fan van te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
want? ik hou gewoon niet van een laag make up op mn gezicht
Ja kouden handen op een warm lichaam maakt het veel beter natuurlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, vind ik nietKouden handen... en dat op een al koud lichaam. Niet prettig.
quote:
hahaha ok.. nee maar ik heb daar niet eens zin inquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat het zo "gemaakt" overkwam nadat FF aangaf er geen fan van te zijn![]()
[..]
Ja kouden handen op een warm lichaam maakt het veel beter natuurlijk
Tenzij het lichaam kouder is dan de handen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, vind ik nietKouden handen... en dat op een al koud lichaam. Niet prettig.
ik zit er nu niet echt sexy bij hoor. mn huispakje en een veel te groot vestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Nu ophouden, anders start ik de auto nog en rij ik naar Limburg
Kan ook weer uitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik zit er nu niet echt sexy bij hoor. mn huispakje en een veel te groot vestdus denk niet dat je daar vrolijk van wordt
Tuurlijk niet. Maar als je al koud bent, maken koude handen het niet veel beterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja kouden handen op een warm lichaam maakt het veel beter natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |