Ja, ik hou ook meer van 'natuurlijk' riekende vrouwen met een pak shag onder de oksels en een slaapplek in het haar. Gewoon, dat is sneller en dus een stuk aantrekkelijker.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja.Lieve, leuke mannen opgelet, ik kom eraan en lust je rauw!
gehehehe face palmquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, daar zouden we het nog eens uitgebreid over moeten hebben.
Dus ik kan volgende week gewoon mijn joggingbroek meenemen?quote:
Haha, bij haar of bij mij?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef mrbox het volgende:
geloof dat daar snel verandering in komt
Welke?quote:
That...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
I'm fine babe.. now I have you're attention
want? ik hou gewoon niet van een laag make up op mn gezichtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
gehehehe face palm
[..]geloof dat daar snel verandering in komt
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
want? ik hou gewoon niet van een laag make up op mn gezicht
Ken ik niet. Veel plezier met Johnnyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
The man who cried.Vd week gekocht en heb hm zelf nog nooit gezien.
Nou, vind ik nietquote:
Omdat het zo "gemaakt" overkwam nadat FF aangaf er geen fan van te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:42 schreef krengetje het volgende:
[..]
want? ik hou gewoon niet van een laag make up op mn gezicht
Ja kouden handen op een warm lichaam maakt het veel beter natuurlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, vind ik nietKouden handen... en dat op een al koud lichaam. Niet prettig.
quote:
hahaha ok.. nee maar ik heb daar niet eens zin inquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat het zo "gemaakt" overkwam nadat FF aangaf er geen fan van te zijn![]()
[..]
Ja kouden handen op een warm lichaam maakt het veel beter natuurlijk
Tenzij het lichaam kouder is dan de handen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, vind ik nietKouden handen... en dat op een al koud lichaam. Niet prettig.
ik zit er nu niet echt sexy bij hoor. mn huispakje en een veel te groot vestquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Nu ophouden, anders start ik de auto nog en rij ik naar Limburg
Kan ook weer uitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:51 schreef krengetje het volgende:
[..]
ik zit er nu niet echt sexy bij hoor. mn huispakje en een veel te groot vestdus denk niet dat je daar vrolijk van wordt
Tuurlijk niet. Maar als je al koud bent, maken koude handen het niet veel beterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja kouden handen op een warm lichaam maakt het veel beter natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |