No Waiquote:
Tja, moest wat he.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wist dat je dat in de TT zal zetten
Ach ik houd daar wel van.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, moest wat he.
Maar beetje jammer dat ik Engels en Nederlands tegelijk heb gebruikt. Had het één of het ander moeten doen.
Wut?quote:
It's a little rommelig, vind je niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ach ik houd daar wel van.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
No Wai![]()
Ik verhuur Samzz alleen aan krengetje
Beste man is mijn verwarming aan het fixenquote:
Deal wordt alleen maar mooier hequote:
Oooh, dat is wel heul fijn. Iemand die je dus indirect komt opwarmen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beste man is mijn verwarming aan het fixenwel grappig het zijn allemaal dezelfde soort mannetjes
Haast te mooi om waar te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deal wordt alleen maar mooier he
Ben jij nu de pimp van Fok aan het worden? En krengetje de fokbabe?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deal wordt alleen maar mooier he
De MI is vreselijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh, dat is wel heul fijn. Iemand die je dus indirect komt opwarmen.
Beterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Beste man is mijn verwarming aan het fixenwel grappig het zijn allemaal dezelfde soort mannetjes
Als je het zo steltquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben jij nu de pimp van Fok aan het worden? En krengetje de fokbabe?
Dat is maybe zo maar ik houd van messy.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wut?
[..]
It's a little rommelig, vind je niet?
Ja echt wel, zeker omdat de rest van het complex gewoon wel verwarming heeft (en dat het zaterdag is)quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Ik bedoelde het geheel platonisch!
I completely ben het eens met jou.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:14 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Dat is maybe zo maar ik houd van messy.
Met de vlakke hand hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eenvoor mijn ene bil en een
voor mijn andere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |