Zo komt het wel overquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet Samzz![]()
Zullen we de discussie maar stoppen, om de lieve vrede te behouden
ik heb alleen pijpekrullen wanneer het me niet uitkomt en onderin alleenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kennelijk. Lang leve krullen, scheelt een hoop stress
Mannen ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Ik ken ook mannen die uuuuuuuren kunnen tutten.
okeeeyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, ik heb ook vriendinnen die altijd te laat komen, maar daar wen je wel aan.
zo ben ik laatst bij 2 films op een avond te laat gekomen doordat ik met mijn beste vriendin ging, en we tussen de films 3 kwartier hadden om van malden naar wijchen te rijden
Mijn haar komt tot onderaan mijn rug, maar als je het een beetje droog maakt met je handdoek en dan laat drogen heb je daar geen last vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik heb lang haar. Dan is straks niet alleen m'n haar nat, maar m'n kleren ook
Hoi, 24, meisje en vrijgezel hihihiquote:
Inderdaadquote:
Nee, want dan duurt het nóg langer voor mn haar droog is. Het duurt al vier á vijf uur als ik het lucht laat drogen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Loop jij ook met een tulband op je hoofd door het huis als je haar nog nat is?
Als ik meiden dat zie doen groet ik altijd even in het Arabisch.
Geilquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoi, 24, meisje en vrijgezel hihihihihi.
oh.. wacht ff..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn haar komt tot aan m'n kont bijna. En ik heb er wel last vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn haar komt tot onderaan mijn rug, maar als je het een beetje droog maakt met je handdoek en dan laat drogen heb je daar geen last van
Pics or it did not happenquote:
de meeste vrouwen wel denk ik..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Loop jij ook met een tulband op je hoofd door het huis als je haar nog nat is?
Als ik meiden dat zie doen groet ik altijd even in het Arabisch.
Nevermind, ik ben wegquote:
How you doin'?quote:
Hoiquote:
24, meisje. Geil.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Skaai het volgende:
Oke!quote:
Ik ook. Heb aardbeitjes op mijn pinknageltjes.quote:
Getrouwd had nog beter geweest zeker?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
24, meisje. Geil.
Oh wacht...vrijgezel. Nee, laat dan maar zitten.
Steek het op.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn haar komt tot aan m'n kont bijna. En ik heb er wel last van
mja, nu loopt ze te mompelen dat ze met me op vakantie wil.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat soort types kun je hier terugvinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |