Zo komt het wel overquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet Samzz![]()
Zullen we de discussie maar stoppen, om de lieve vrede te behouden
ik heb alleen pijpekrullen wanneer het me niet uitkomt en onderin alleenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kennelijk. Lang leve krullen, scheelt een hoop stress
Mannen ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Ik ken ook mannen die uuuuuuuren kunnen tutten.
okeeeyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, ik heb ook vriendinnen die altijd te laat komen, maar daar wen je wel aan.
zo ben ik laatst bij 2 films op een avond te laat gekomen doordat ik met mijn beste vriendin ging, en we tussen de films 3 kwartier hadden om van malden naar wijchen te rijden
Mijn haar komt tot onderaan mijn rug, maar als je het een beetje droog maakt met je handdoek en dan laat drogen heb je daar geen last vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik heb lang haar. Dan is straks niet alleen m'n haar nat, maar m'n kleren ook
Hoi, 24, meisje en vrijgezel hihihiquote:
Inderdaadquote:
Nee, want dan duurt het nóg langer voor mn haar droog is. Het duurt al vier á vijf uur als ik het lucht laat drogen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Loop jij ook met een tulband op je hoofd door het huis als je haar nog nat is?
Als ik meiden dat zie doen groet ik altijd even in het Arabisch.
Geilquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hoi, 24, meisje en vrijgezel hihihihihi.
oh.. wacht ff..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn haar komt tot aan m'n kont bijna. En ik heb er wel last vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn haar komt tot onderaan mijn rug, maar als je het een beetje droog maakt met je handdoek en dan laat drogen heb je daar geen last van
Pics or it did not happenquote:
de meeste vrouwen wel denk ik..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Loop jij ook met een tulband op je hoofd door het huis als je haar nog nat is?
Als ik meiden dat zie doen groet ik altijd even in het Arabisch.
Nevermind, ik ben wegquote:
How you doin'?quote:
Hoiquote:
24, meisje. Geil.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:41 schreef Skaai het volgende:
Oke!quote:
Ik ook. Heb aardbeitjes op mijn pinknageltjes.quote:
Getrouwd had nog beter geweest zeker?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
24, meisje. Geil.
Oh wacht...vrijgezel. Nee, laat dan maar zitten.
Steek het op.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn haar komt tot aan m'n kont bijna. En ik heb er wel last van
mja, nu loopt ze te mompelen dat ze met me op vakantie wil.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat soort types kun je hier terugvinden.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Niet doen RZ, rustig ademen, wees jezelf.... oh, doe maar niet...
GO FOR IT!!!
Iets wat te mooi is om waar te zijn, is ook vaak te mooi om waar te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Getrouwd had nog beter geweest zeker?
Nat haar is erg zwaar.quote:
Onderaan je rug/tot aan je kont is ongeveer hetzelfde toch. Apartquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn haar komt tot aan m'n kont bijna. En ik heb er wel last van
Ik heb 2 katten, heb ik ook mijn handen aan volquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. en 3 koters. Bewezen kwaliteit is dat.
Mooie badjas trouwens.....
Fetish timequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:44 schreef Skaai het volgende:
Ik heb speciaal voor Krea mijn lelijke badjas aan
kunstig, moet je daar nu lang voor zitten bij de nagelstudio ?quote:
Daarom is het ook te mooi om waar te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets wat te mooi is om waar te zijn, is ook vaak te mooi om waar te zijn
Wat doe jij dan raar? Moet jij je niet klemzuipen tijdens een pot voetbal?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Niet doen RZ, rustig ademen, wees jezelf.... oh, doe maar niet...
GO FOR IT!!!
Dude, dat heb ik zelf gedaan. Nagelstudio's zijn overrated, doe-het-zelfen is weer helemaal terug!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
kunstig, moet je daar nu lang voor zitten bij de nagelstudio ?
Geen ervaringsdeskundige , hèquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nat haar is erg zwaar.
Daarom doe ik het zo droog mogelijk wrijven en als ik perse snel weg moet, dan fohn ik het. Anders laat ik het luchtdrogen en kan ik ermee doen wat ik wil
Je vind me niet meer lief hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe jij dan raar? Moet jij je niet klemzuipen tijdens een pot voetbal?
*afspraak afzegt*quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef Skaai het volgende:
Dude, dat heb ik zelf gedaan. Nagelstudio's zijn overrated, doe-het-zelfen is weer helemaal terug!
Ik ben volgende week donderdag vrijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef Ripley het volgende:
Wanneer kom je je vingerhoedje halen skaai
ik kan alleen plakkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dude, dat heb ik zelf gedaan. Nagelstudio's zijn overrated, doe-het-zelfen is weer helemaal terug!
j. moet overwerken komende week. Maar wij kunnen anders wel naar de film gaan of zoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben volgende week donderdag vrij. Of dinsdagavond
.
kunstig zondermeerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja. Ik zit niet op te letten. Sorry.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onderaan je rug/tot aan je kont is ongeveer hetzelfde toch. Apartbij mij scheelt het heel wat iig als ik het droog wrijf. Maar met krullen hoef je je ook geen zorgen te maken over coupe en zo verder, dat scheelt
Ripleydatequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
j. moet overwerken komende week. Maar wij kunnen anders wel naar de film gaan of zo
Hoe gaat dat dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Skaai het volgende:
Oh maar dit zijn ook mijn eigen nagels hoor, ik doe niet aan gel of acryl. Die figuurtjes zijn erop gestempeld, zooo makkelijk te doen.
Same here. gewoon krulletjes drogen. Ik heb niet eens een fohnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik zit niet op te letten. Sorry.
Mijn haar is golvend en ik laat m'n haar het liefste luchtdrogen omdat dat het beste is. Mijn haar word van de fohn heel snel droog, dus ik doe het alleen als het even niet anders kan. Over m'n coupe hoef ik me ook geen zorgen te maken, mijn haar zit wel. Het is alleen wel erg dik en erg zwaar. Voor haar.
ik vind nagels lakken bij mezelf al lastigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Skaai het volgende:
Oh maar dit zijn ook mijn eigen nagels hoor, ik doe niet aan gel of acryl. Die figuurtjes zijn erop gestempeld, zooo makkelijk te doen.
Loik! Skaaidatequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ripleydate. Dat klinkt als een puik plan
heb je al een nieuwe sportauto gekocht en date je met meisjes die je dochter zouden kunnen zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:51 schreef dewintermuis het volgende:
* dewintermuis zit geloof ik in een midlife crisis, is dat wel gezond met 28 27? :|
Sportauto?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe sportauto gekocht en date je met meisjes die je dochter zouden kunnen zijn?
Motor toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je al een nieuwe sportauto gekocht en date je met meisjes die je dochter zouden kunnen zijn?
Daar houd ik ook wel vanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Kreator het volgende:
Mijn god, is dit wraak voor het auto-gelul van vanmiddag ofzo.
Bier. Tieten.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar houd ik ook wel van
Een tuttebel die bier zuipt.
Wacht ik heb er een youtube tutorial van gevonden!quote:
Harleys zijn voor echte mannenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sportauto?
Dan moet je toch een Harley.
Bierquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:54 schreef Kreator het volgende:
Mijn god, is dit wraak voor het auto-gelul van vanmiddag ofzo.
Bier. Tieten.
Goodnightquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
Daar houd ik ook wel van
Een tuttebel die bier zuipt.
quote:
quote:
Nee hoor, gewoon ondertussen druk bezigquote:
Wat gaafquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wacht ik heb er een youtube tutorial van gevonden!
Vanaf 0:29 zie je wat je nodig hebten vanaf 1:00 zie je hoe het op je nagels wordt aangebracht
Oh god ik heb helemaal niks in de singlesreeks te zoeken (hoi luiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind nagels lakken bij mezelf al lastig![]()
en heb er ook het geduld niet voor om het te laten drogen![]()
nee, dat is niks voor mij
merk?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh god ik heb helemaal niks in de singlesreeks te zoeken (hoi lui) maar jij moet echt eens kennis maken met quick dry topcoat. Tien minuten. Klaar. Droog. Volledig uitgehard.
Snelsnelsnel nog even danquote:
Er zijn er meerdere. Seche Vite, Nubar Diamont, Poshe. Kom anders even in het nagellaktopic dan vertellen we je alles!quote:
en je bad idee dan ?quote:
ehm, show je nagels of nagellak ruiltopic?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere. Seche Vite, Nubar Diamont, Poshe. Kom anders even in het nagellaktopic dan vertellen we je alles!
badquote:
Show je nagels.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ehm, show je nagels of nagellak ruiltopic?
Ja mijn idee ... badquote:
heb er geen meerquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:25 schreef mrbox het volgende:
Ow ik heb gisternacht ook zo wazig actie. Ik droomde dus dat er iemand naast mij in bed lag, alleen dat was zo echt dat toen ik wakker werd echt ff paar minuten nodig had om me te realiseren dat die lege plek niet beslapen was die nacht
Ja hier dus ook nietquote:
Geniaal, het is wel een heel rare gewaarwording. Eerst zo van "WTF waar is die gebleven" tot "owwwwquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ben dus niet de enige die dit soort rare acties..
Van de week heb ik echt 4 minuten ofzo op mijn afstandsbediening zitten drukken om de wekker van mijn telefoon uit te zetten. Ik maar schelden waarom ie het niet deed, tot ik besefte dat ik op de uitknop van mijn tv zat te drukken
Nja, ze hebben juist thuis mijn bad weggehaald. omdat ik de enige was die erin zat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja hier dus ook niettoch "thuis" weer eens in gaan zitten.
[..]
Geniaal, het is wel een heel rare gewaarwording. Eerst zo van "WTF waar is die gebleven" tot "owwww"
Ja zondequote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ze hebben juist thuis mijn bad weggehaald. omdat ik de enige was die erin zat.
Maar ik zat er wel in voor 10 man. Uren met een boekje en muziekje
Morgen maarquote:
Oh! Dat ken ik! Ik heb serieus al eens iemand gesms't met sorry dat ik er niet was... Omdat ik gedroomd had dat ik niet was gekomen om wat voor reden dan ook. Toen kreeg ik een sms terug met, vanmiddag is het pas hoor, dus hoezo?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:25 schreef mrbox het volgende:
Ow ik heb gisternacht ook zo wazig actie. Ik droomde dus dat er iemand naast mij in bed lag, alleen dat was zo echt dat toen ik wakker werd echt ff paar minuten nodig had om me te realiseren dat die lege plek niet beslapen was die nacht
[dramatisch]quote:
Jaaaa dat heb ik ook!!! Dan droom ik dingen en denk ik dat het echt gebeurd is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Dat ken ik! Ik heb serieus al eens iemand gesms't met sorry dat ik er niet was... Omdat ik gedroomd had dat ik niet was gekomen om wat voor reden dan ook. Toen kreeg ik een sms terug met, vanmiddag is het pas hoor, dus hoezo?
Vage shit is dat
ik heb een nummer van een vriendin opgeslagen, die kreeg een nieuwe telefoonquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Dat ken ik! Ik heb serieus al eens iemand gesms't met sorry dat ik er niet was... Omdat ik gedroomd had dat ik niet was gekomen om wat voor reden dan ook. Toen kreeg ik een sms terug met, vanmiddag is het pas hoor, dus hoezo?
Vage shit is dat
Erg herkenbaar, ook bij mij gebeurt dat wel eens dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jaaaa dat heb ik ook!!! Dan droom ik dingen en denk ik dat het echt gebeurd is.
Oh, briljantquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een nummer van een vriendin opgeslagen, die kreeg een nieuwe telefoon
in mijn droom. wil ik haar smiddags bellen. stond haar naam er ook in met een 2 erachter, telefoonnummer: 0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |