Lolquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik had dus tequila gedaan vlak voor het gala wat we organiseerden. Moest ik me behoorlijk aangeschoten voorstellen aan de beveiliging. "hoi, ik ben julie baas vanavond"
Dat zou ook wat voor mij zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik had dus tequila gedaan vlak voor het gala wat we organiseerden. Moest ik me behoorlijk aangeschoten voorstellen aan de beveiliging. "hoi, ik ben julie baas vanavond"
Bavaria, Grolschquote:
Ik heb het ook niet zo op bier.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
Nee geen bier, ik wil wat sterkers
Dikke?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik prefereer tetten boven bier.
Wijn is wel te drinken, moet het alleen wel (echte) zoete witte wijn zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op bier.
Wijn is nog 1000 maal erger.
Goeie.. Dat kunnen grote en kleine zijnquote:
H2k-tieten?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goeie.. Dat kunnen grote en kleine zijn
Nog nooit witte opquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Wijn is wel te drinken, moet het alleen wel (echte) zoete witte wijn zijn
Wijfquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Wijn is wel te drinken, moet het alleen wel (echte) zoete witte wijn zijn
of koppijn van grolschquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef mstr het volgende:
[..]
En goed te drinken.
Ik merk altijd aan mijn maag wat voor een bier het is.
Nee, droge witte is goor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wijf
Droge witte is best lekker hoor
Maar van Heineken moet ik altijd nog meer piesen dan wat je al normaal hebt bij bier.
Ik heb dan ook een megablaas ,en hoef ik pas wanneer ik halverwege de ochtend weer wakker wordquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wijf
Droge witte is best lekker hoor
Maar van Heineken moet ik altijd nog meer piesen dan wat je al normaal hebt bij bier.
Dat krijg je pas van Bavaria.quote:
met wat je er boven hebt gezet snap ik jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooie, stevige, ronde tetten. Groot of klein. Dik
[..]
Dikke tetten
Dat. Behalve als je echt de hele avond bezig bent. Levert wel leike gesprekken op met maffe kerels opde pleequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een megablaas ,en hoef ik pas wanneer ik halverwege de ochtend weer wakker word
Jaloers.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een megablaas ,en hoef ik pas wanneer ik halverwege de ochtend weer wakker word
Ik volg dat topic nooit meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Hyman het volgende:
In dat breezertopic werd ook weer nét geen CP gepost
Maar toch wel zo op het randje dat het eigenlijk geëdit moet worden
HEU KIJK NIE NAAR ME LEUTER JONGE! WIL JE KLAPPE HEBBE!?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat. Behalve als je echt de hele avond bezig bent. Levert wel leike gesprekken op met maffe kerels opde plee
Precies, maar zodra ik wat anders ga drinken, wordt het een stuk minderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jaloers.
Ik pis 4x minstens. Na het 3de biertje. En dan opeens na ieder biertje dat volgt
Nee meer gezellig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
HEU KIJK NIE NAAR ME LEUTER JONGE! WIL JE KLAPPE HEBBE!?
Ik echt 4-5xquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:39 schreef Hyman het volgende:
Ik heb serieus nog nooit moeten plassen tijdens het uitgaan
Dat ook ja. Pissen gaat wel heel makkelijk na bierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies, maar zodra ik wat anders ga drinken, wordt het een stuk minder
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat ook ja. Pissen gaat wel heel makkelijk na bier![]()
*waterval
Ik ben ff weg.
Dat is niet bestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Wth, nog geen 10 minuten film gehad en heb nu al een WTF?!?! gevoel
welke film ben je dan aan het kijken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Wth, nog geen 10 minuten film gehad en heb nu al een WTF?!?! gevoel
Freddy got fingeredquote:
Nu zo komen de Nederlandse mannenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:
NL moet als laatste schaatsen of niet?
Ik zag ze al opwarmen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:
NL moet als laatste schaatsen of niet?
Ja, wel aardigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed ik heb super zin in morgenEn met jou?
Nu moet ze zelf niet gaan vallen op roodquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Nicoline doet het ook goed bij het snowboarden zeg!
hihi nog gefeliciteerd met je modschap.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:59 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij ben ik ergens allergisch voor
Dankjewelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
hihi nog gefeliciteerd met je modschap.
Wat dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:59 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij ben ik ergens allergisch voor
Niet krabben.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb enorme jeuk in mijn nek en ik heb er bultjes.
Jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het alleen maar erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ˇʞoɟ
Omdat het niet kan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:07 schreef Hyman het volgende:
fack!
Waarom doen die hard spaces het hier in fok niet
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:07 schreef Hyman het volgende:
||
||
__________________|
Welkom bij de kinderboerderijtoch niet goed geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nop, het is ook niet heel erg ofzo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je ook een idee waardoor het komt?
Alleen vervelend en irritant?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nop, het is ook niet heel erg ofzo.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:07 schreef Hyman het volgende:
||
||
__________________|
Welkom bij de kinderboerderij__________________SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
||
||
||
||
||
__________________|
||
||
__________________|All good things are wild and free.
Wat een geldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef Hyman het volgende:
zeg do, die key pouches zijn 6 dollar excl ofzo, dat heb ik er niet voor over
Ja precies, en heel af en toequote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 22:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Als het gewoon uitslag is, dan gaat het weg.
Dus dat is zo wel weer wegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja precies, en heel af en toe
[..]Joe has gelijk
Werkt nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
||
||
__________________|
||
||
__________________|
I weet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja precies, en heel af en toe
[..]Joe has gelijk
Kan je beter ergens gewoon op de markt halen voor een paar euroquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nou ja, voor 2 lapjes nep leer vind ik dat best wat ja
Precies, het is een ideale oplossing.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
De maatschappij moet je toch draaiende houden huh
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hailo jotch, trevland
titi
En daar nog wat te beleven?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hailo jotch, trevland
titi
neuken?quote:
neuj.quote:
welke kleur jij maar wilt schatjequote:
Op het moment ipod. De rest stiekem offlinequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:18 schreef mstr het volgende:
Rik, waarom ben je de laatste tijd trouwens niet online op msn?
En wat heeft dat als reden?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Op het moment ipod. De rest stiekem offline
eitje!quote:
alleen die japanners zelf nietquote:
niks mis met japanse meidenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alleen die japanners zelf niet
Geen fking idee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:30 schreef Hyman het volgende:
What's so good about 20 -year old japanese women ?
[/oud]
quote:
echt, als ik ergens niet op kan vallen is het oosterse damesquote:
Dat zijn ze ook. De polen ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Schaatsen.
Ze schaatste alsof ze bezopen was en kon de andere 2 niet meer bijhouden.
En negers.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt, als ik ergens niet op kan vallen is het oosterse dames
verschil tussen vallen en gevenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een wonder.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Viel me nog mee dat ze de finish haalde
quote:
Kijken jullie ook?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Viel me nog mee dat ze de finish haalde
Dat. Bamiballenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tuurlijk kijk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kijken jullie ook?
Die Rus faalde echt hard
Rivella is heel soms lekker, als je net een nieuwe fles hebt en je er zin in hebtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:32 schreef Mr.DD het volgende:
Valt me tegen heren. Een SC over bier had ik wat sneller verwacht
Voor mijn neus staat nu een bescheiden glaasje Rivella.
Paps zit aan de Grolsch.
Broer aan blikje Jupiler die hij ergens vandaan had gehaald.
wut?quote:
Pass eens deze kant op.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu een lekker soepje
Ik roep het al 3 dagen tegen je.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow ben effe mijn computer opnieuw opstarten
Kijken als mijn msn het daarna weer doet.
Anders komt het er nooit van
Fieuw. Ik dacht altijd dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Rivella is heel soms lekker, als je net een nieuwe fles hebt en je er zin in hebt
CRT of LCD?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal hem door het beeldscherm proppen
You're not alone honey.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Fieuw. Ik dacht altijd dat ik de enige was![]()
NL gaat gooeeeed!
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Fieuw. Ik dacht altijd dat ik de enige was![]()
NL gaat gooeeeed!
quote:
Ach niet mauwen. Nicoline heeft nu gewonnen van een Duitser.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar om dan te verliezen van de Duitsers...
Maar wij hebben ook nooit alle fietsen terug gehad.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach niet mauwen. Nicoline heeft nu gewonnen van een Duitser.
Bij LCD moet je wat harder duwenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
LCD
[..]
De eerste keer niet, maar nu gelukkig wel
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat dat toch eens een keer rusten man. Ouwe koeien uit de sloot halenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar wij hebben ook nooit alle fietsen terug gehad.
En zij kunnen nog steeds niet fietsen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar wij hebben ook nooit alle fietsen terug gehad.
Voel je eens niet zo aangevallen, duitsertje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat dat toch eens een keer rusten man. Ouwe koeien uit de sloot halen
Die moest het maar goed makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo spuuglelijkquote:
Heren in de halve en de dames nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ned al geweest bij het schaatsen ?
Dat ziet er echt niet uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
En zij kunnen nog steeds niet fietsen.
Duitsers en hun fietshelmpjes
Ned zal wel een plak pakken lijkt me.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heren in de halve en de dames niet
Ja, maar dat past nog wel bij het pak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had Erben geen oranje schaatsen of zo?
Als ze niet vallen dan welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ned zal wel een plak pakken lijkt me.
Nou en. Zo misselijk om daar grapjes over te maken als je er zelf niet bij geweest bent.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Voel je eens niet zo aangevallen, duitsertje.
Het was maar een grapje.
Alsof ik het er dan nog over mag hebben?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou en. Zo misselijk om daar grapjes over te maken als je er zelf niet bij geweest bent.
ik denk dat ze van 4 jaar geleden wel geleerd hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zal vast niet gebeuren !
Ik zeg niet dat je het er niet over mag hebben. Maar die misselijke grapjes gaan nergens over.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof ik het er dan nog over mag hebben?
Ik heb genoeg verhalen gehoord hoor.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat ze van 4 jaar geleden wel geleerd hebben
Alsof de Duitsers vroegen niet gelachen hebben als ze een fiets of radio in beslag namen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het er niet over mag hebben. Maar die misselijke grapjes gaan nergens over.
Die duitser+fiets grapjes vind ik anders wel grappigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het er niet over mag hebben. Maar die misselijke grapjes gaan nergens over.
VROEGER Do. Zoals je het al zegt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof de Duitsers vroegen niet gelachen hebben als ze een fiets of radio in beslag namen?
Laten we er over ophoudenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
VROEGER Do. Zoals je het al zegt.
Echt weinig jaquote:
Een kennis van mij heeft een keer een SOA gehad, dus ik wil niet dat je het over seks hebt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef Jotcha het volgende:
Ieder heeft zo z'n persoonlijke dingen, de een het verleden, de ander een ziekte. Als we daar allemaal rekening mee moeten houden kan de SC wel dicht.
Nee, Sauerbreij gaat niet vallenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kuhuut. Gaat ze dalijk vallen ofzo
heb je trouwens wel eens de geestelijk gehandicapten spelen gezien?quote:
Kanker is iets anders dan die misselijke grapjes over de 2e wereldoorlog. Dat is iets wat geweest is en waar je over op moet houden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef Jotcha het volgende:
Ieder heeft zo z'n persoonlijke dingen, de een het verleden, de ander een ziekte. Als we daar allemaal rekening mee moeten houden kan de SC wel dicht.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft een keer een SOA gehad, dus ik wil niet dat je het over seks hebt.
En als ST geen kanker wil horen is dat teveel gevraagdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Spanning.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Olympische spelen
Het is maar een spelletje mensen! waarom zo'n heisa
Ja, anders vinden ze er niks aan zeker als ze niets winnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
heb je trouwens wel eens de geestelijk gehandicapten spelen gezien?
Daar hadden we belachelijk veel medailles gewonnen. Ook allemaal van die dikke mensen die wonnen maar hardlopen enzo
Kanker en de 2e wereld oorlog kun je niet vergelijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En als ST geen kanker wil horen is dat teveel gevraagd?
Spanning en zoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Olympische spelen
Het is maar een spelletje mensen! waarom zo'n heisa
STEFAN UND STEFAN!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op m'n vorige stage hadden we twee duitse tegelzetters: Stefan en Stefan. Juist, precies, zo worden ze genoemd.
Dat. Of alles of niets.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En als ST geen kanker wil horen is dat teveel gevraagd?
Moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
2 slowchats en ook nog eten tussendoor is best lastig.
Jawel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kanker en de 2e wereld oorlog kun je niet vergelijken
DER SSquote:
Zij heeft een vriend eraam verloren. Voor haar is het net zo erg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kanker en de 2e wereld oorlog kun je niet vergelijken
Man, lees toch eens wat ik zeg. Dat zijn toch 2 hele verschillende dingen? Maar laten we erover ophouden oke?quote:
Eigenlijk vind ik het andersom, dat je eerder grapjes kan maken om iets wat al is geweest, dan iets wat nog bezig is/ actueel is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kanker is iets anders dan die misselijke grapjes over de 2e wereldoorlog. Dat is iets wat geweest is en waar je over op moet houden.
14.gifquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man, lees toch eens wat ik zeg. Dat zijn toch 2 hele verschillende dingen? Maar laten we erover ophouden oke?
ja, of nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
Laten we het maar gewoon over de spelen hebben
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het andersom, dat je eerder grapjes kan maken om iets wat al is geweest, dan iets wat nog bezig is/ actueel is.
Maarja, dat is mijn mening dan.
Okquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man, lees toch eens wat ik zeg. Dat zijn toch 2 hele verschillende dingen? Maar laten we erover ophouden oke?
Er is momenteel iemand stervende aan kanker die mij dierbaar is. En ik was niet de gene die er mee aan het schelden was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zij heeft een vriend eraam verloren. Voor haar is het net zo erg.
Zoiets ging het wel jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
STEFAN UND STEFAN, MACHEN SIE DAS MUUR ALS DIE BLITZKRIEG!
Lekker in dat Nederlands Duits.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zoiets ging het wel ja
en een lol dat we hadden
hehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zoiets ging het wel ja
en een lol dat we hadden
Dus jij vind kanker erger dan alles wat er is gebeurd in de tweede wereld oorlog?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het andersom, dat je eerder grapjes kan maken om iets wat al is geweest, dan iets wat nog bezig is/ actueel is.
Je was wel diegene die vond dat ST overdreef.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er is momenteel iemand stervende aan kanker die mij dierbaar is. En ik was niet de gene die er mee aan het schelden was.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zo gek veel verschil is er niet in aantal doden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jij vind kanker erger dan alles wat er is gebeurd in de tweede wereld oorlog?
En ondertussen verstaan ze allesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zoiets ging het wel ja
en een lol dat we hadden
Je staat er persoonlijk dichter bij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jij vind kanker erger dan alles wat er is gebeurd in de tweede wereld oorlog?
Ik vond het vreselijk voor al die diertjes toen met die meteoor toen met die dinosaurussenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
JAAquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En ondertussen verstaan ze alles
Maar het is totaal iets anders. Dat probeer ik alleen duidelijk te maken. En ik weet niet waarom je dat er bij haalde want ik schelde er niet mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo gek veel verschil is er niet in aantal doden.
Ja, omdat WOII allang over is. en daarbij had ik het ook niet over kampgrapjes, maar over duitser+fiets grappen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is toch ook nu met kanker zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je staat er persoonlijk dichter bij.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik vond het vreselijk voor al die diertjes toen met die meteoor toen met die dinosaurussen
Oefquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En nu op msn ook nog met iemand
Jaquote:
Dat bedoelde ik juist.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is toch ook nu met kanker zo?
Al die planten die in stukken gescheurd werdenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik vond het vreselijk voor al die diertjes toen met die meteoor toen met die dinosaurussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |