Lolquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik had dus tequila gedaan vlak voor het gala wat we organiseerden. Moest ik me behoorlijk aangeschoten voorstellen aan de beveiliging. "hoi, ik ben julie baas vanavond"
Dat zou ook wat voor mij zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik had dus tequila gedaan vlak voor het gala wat we organiseerden. Moest ik me behoorlijk aangeschoten voorstellen aan de beveiliging. "hoi, ik ben julie baas vanavond"
Bavaria, Grolschquote:
Ik heb het ook niet zo op bier.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
Nee geen bier, ik wil wat sterkers
Dikke?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik prefereer tetten boven bier.
Wijn is wel te drinken, moet het alleen wel (echte) zoete witte wijn zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op bier.
Wijn is nog 1000 maal erger.
Goeie.. Dat kunnen grote en kleine zijnquote:
H2k-tieten?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goeie.. Dat kunnen grote en kleine zijn
Nog nooit witte opquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Wijn is wel te drinken, moet het alleen wel (echte) zoete witte wijn zijn
Wijfquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Wijn is wel te drinken, moet het alleen wel (echte) zoete witte wijn zijn
of koppijn van grolschquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef mstr het volgende:
[..]
En goed te drinken.
Ik merk altijd aan mijn maag wat voor een bier het is.
Nee, droge witte is goor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wijf
Droge witte is best lekker hoor
Maar van Heineken moet ik altijd nog meer piesen dan wat je al normaal hebt bij bier.
Ik heb dan ook een megablaas ,en hoef ik pas wanneer ik halverwege de ochtend weer wakker wordquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wijf
Droge witte is best lekker hoor
Maar van Heineken moet ik altijd nog meer piesen dan wat je al normaal hebt bij bier.
Dat krijg je pas van Bavaria.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |