ik denk dat ze van 4 jaar geleden wel geleerd hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zal vast niet gebeuren !
Ik zeg niet dat je het er niet over mag hebben. Maar die misselijke grapjes gaan nergens over.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof ik het er dan nog over mag hebben?
Ik heb genoeg verhalen gehoord hoor.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat ze van 4 jaar geleden wel geleerd hebben
Alsof de Duitsers vroegen niet gelachen hebben als ze een fiets of radio in beslag namen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het er niet over mag hebben. Maar die misselijke grapjes gaan nergens over.
Die duitser+fiets grapjes vind ik anders wel grappigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het er niet over mag hebben. Maar die misselijke grapjes gaan nergens over.
VROEGER Do. Zoals je het al zegt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof de Duitsers vroegen niet gelachen hebben als ze een fiets of radio in beslag namen?
Laten we er over ophoudenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
VROEGER Do. Zoals je het al zegt.
Echt weinig jaquote:
Een kennis van mij heeft een keer een SOA gehad, dus ik wil niet dat je het over seks hebt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef Jotcha het volgende:
Ieder heeft zo z'n persoonlijke dingen, de een het verleden, de ander een ziekte. Als we daar allemaal rekening mee moeten houden kan de SC wel dicht.
Nee, Sauerbreij gaat niet vallenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kuhuut. Gaat ze dalijk vallen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |