Bij LCD moet je wat harder duwenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
LCD
[..]
De eerste keer niet, maar nu gelukkig wel
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach niet mauwen. Nicoline heeft nu gewonnen van een Duitser.
Laat dat toch eens een keer rusten man. Ouwe koeien uit de sloot halenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar wij hebben ook nooit alle fietsen terug gehad.
En zij kunnen nog steeds niet fietsen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar wij hebben ook nooit alle fietsen terug gehad.
Voel je eens niet zo aangevallen, duitsertje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat dat toch eens een keer rusten man. Ouwe koeien uit de sloot halen
Die moest het maar goed makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach niet mauwen. Nicoline heeft nu gewonnen van een Duitser.
Zo spuuglelijkquote:
Heren in de halve en de dames nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ned al geweest bij het schaatsen ?
Dat ziet er echt niet uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
En zij kunnen nog steeds niet fietsen.
Duitsers en hun fietshelmpjes
Ned zal wel een plak pakken lijkt me.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heren in de halve en de dames niet
Ja, maar dat past nog wel bij het pak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had Erben geen oranje schaatsen of zo?
Als ze niet vallen dan welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ned zal wel een plak pakken lijkt me.
Nou en. Zo misselijk om daar grapjes over te maken als je er zelf niet bij geweest bent.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Voel je eens niet zo aangevallen, duitsertje.
Het was maar een grapje.
Alsof ik het er dan nog over mag hebben?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou en. Zo misselijk om daar grapjes over te maken als je er zelf niet bij geweest bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |