met wat je er boven hebt gezet snap ik jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mooie, stevige, ronde tetten. Groot of klein. Dik
[..]
Dikke tetten
Dat. Behalve als je echt de hele avond bezig bent. Levert wel leike gesprekken op met maffe kerels opde pleequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een megablaas ,en hoef ik pas wanneer ik halverwege de ochtend weer wakker word
Jaloers.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een megablaas ,en hoef ik pas wanneer ik halverwege de ochtend weer wakker word
Ik volg dat topic nooit meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Hyman het volgende:
In dat breezertopic werd ook weer nét geen CP gepost
Maar toch wel zo op het randje dat het eigenlijk geëdit moet worden
HEU KIJK NIE NAAR ME LEUTER JONGE! WIL JE KLAPPE HEBBE!?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat. Behalve als je echt de hele avond bezig bent. Levert wel leike gesprekken op met maffe kerels opde plee
Precies, maar zodra ik wat anders ga drinken, wordt het een stuk minderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jaloers.
Ik pis 4x minstens. Na het 3de biertje. En dan opeens na ieder biertje dat volgt
Nee meer gezellig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
HEU KIJK NIE NAAR ME LEUTER JONGE! WIL JE KLAPPE HEBBE!?
Ik echt 4-5xquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:39 schreef Hyman het volgende:
Ik heb serieus nog nooit moeten plassen tijdens het uitgaan
Dat ook ja. Pissen gaat wel heel makkelijk na bierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies, maar zodra ik wat anders ga drinken, wordt het een stuk minder
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat ook ja. Pissen gaat wel heel makkelijk na bier![]()
*waterval
Ik ben ff weg.
Dat is niet bestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Wth, nog geen 10 minuten film gehad en heb nu al een WTF?!?! gevoel
welke film ben je dan aan het kijken?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Wth, nog geen 10 minuten film gehad en heb nu al een WTF?!?! gevoel
Freddy got fingeredquote:
Nu zo komen de Nederlandse mannenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:
NL moet als laatste schaatsen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |