Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het andersom, dat je eerder grapjes kan maken om iets wat al is geweest, dan iets wat nog bezig is/ actueel is.
Maarja, dat is mijn mening dan.
Okquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man, lees toch eens wat ik zeg. Dat zijn toch 2 hele verschillende dingen? Maar laten we erover ophouden oke?
Er is momenteel iemand stervende aan kanker die mij dierbaar is. En ik was niet de gene die er mee aan het schelden was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zij heeft een vriend eraam verloren. Voor haar is het net zo erg.
Zoiets ging het wel jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
STEFAN UND STEFAN, MACHEN SIE DAS MUUR ALS DIE BLITZKRIEG!
Lekker in dat Nederlands Duits.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zoiets ging het wel ja
en een lol dat we hadden
hehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zoiets ging het wel ja
en een lol dat we hadden
Dus jij vind kanker erger dan alles wat er is gebeurd in de tweede wereld oorlog?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het andersom, dat je eerder grapjes kan maken om iets wat al is geweest, dan iets wat nog bezig is/ actueel is.
Je was wel diegene die vond dat ST overdreef.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er is momenteel iemand stervende aan kanker die mij dierbaar is. En ik was niet de gene die er mee aan het schelden was.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zo gek veel verschil is er niet in aantal doden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jij vind kanker erger dan alles wat er is gebeurd in de tweede wereld oorlog?
En ondertussen verstaan ze allesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zoiets ging het wel ja
en een lol dat we hadden
Je staat er persoonlijk dichter bij.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jij vind kanker erger dan alles wat er is gebeurd in de tweede wereld oorlog?
Ik vond het vreselijk voor al die diertjes toen met die meteoor toen met die dinosaurussenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
JAAquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En ondertussen verstaan ze alles
Maar het is totaal iets anders. Dat probeer ik alleen duidelijk te maken. En ik weet niet waarom je dat er bij haalde want ik schelde er niet mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo gek veel verschil is er niet in aantal doden.
Ja, omdat WOII allang over is. en daarbij had ik het ook niet over kampgrapjes, maar over duitser+fiets grappen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is toch ook nu met kanker zo?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je staat er persoonlijk dichter bij.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik vond het vreselijk voor al die diertjes toen met die meteoor toen met die dinosaurussen
Oefquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En nu op msn ook nog met iemand
Jaquote:
Dat bedoelde ik juist.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is toch ook nu met kanker zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |