Zoiets, Broepaling?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:28 schreef Broekpaling het volgende:
Kut.
Aan Bragi de eer.
Naamtopic?
Edit:
Ja, een nieuwe te openen dus.![]()
Je bent een beetje gek in je hoofd ja? Gezien wat je zoekt?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://link.marktplaats.nl/324762158
quote:
ei- op ei methodequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
http://link.marktplaats.nl/324762158
Ik zat bij vacatures te kijken, toen dit ineens voorbij kwam.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent een beetje gek in je hoofd ja? Gezien wat je zoekt?
ah voor mij?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat bij vacatures te kijken, toen dit ineens voorbij kwam.![]()
Dat had ik niet echt verwacht.
Voor mezelfquote:
quote:
quote:Beschrijving:
Personeel(m/v) gevraagd om te werken op de kermis bij een gokzaak.Het is geen zwaar werk en wordt goed betaald.Wij zijn ook op zoek naar een echtpaar dat enkele data kan werken bij ons.Het is leuk en afwisselend werk in de periode van 1 maart -1 november.heb je interesse bel dan even dat gaat het snelst naar 06-14790523
Je bent de TNT zat?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat bij vacatures te kijken, toen dit ineens voorbij kwam.![]()
Dat had ik niet echt verwacht.
Ga je op de kermis werken?quote:
quote:
Oehhh, spannend...!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mij werd nog even op het hart gedrukt dat ik toch echt naar de reünie van mn oude school moet komen
Maar ik weet niet of ik wel zin heb
Mja, als je er aan verdient? Wat zijn je werkzaamheden?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ja, punt is dat je dan de hele zaterdag kwijt bent.
Gewoon thuis dus?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oehhh, spannend...!
Ik heb 7 maart een reunie in de dierentuin.
Met de apen zeker?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oehhh, spannend...!
Neequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je op de kermis werken?
Zoals ik al zei, ik weet niet of ik wel zin hebquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oehhh, spannend...!
Ik zou ook niet mn zaterdagen kwijt willen hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, als je er aan verdient? Wat zijn je werkzaamheden?
Ja, natuurlijk verdient het geld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, als je er aan verdient? Wat zijn je werkzaamheden?
Ja, bij jou toch?quote:
Slapen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef Devvie het volgende:
JONGENS
IK HEB MIJN DROOMBAAN GEVONDEN
Oh, das minder...quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik weet niet of ik wel zin heb
Laatste jaar was nogal kut
Dierentuin is wl leuken reünie waarvan?
[..]
Ik zou ook niet mn zaterdagen kwijt willen hoor
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef Devvie het volgende:
JONGENS
http://link.marktplaats.nl/323634903![]()
Dat zei Sven ook dinsdag.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef Devvie het volgende:
JONGENS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Je water is gebroken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owja, fijn.
Ik heb nu voor een half uur geen water meer.
Ik ben niet zo van het modder smijten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das minder...
Met modder smijten ofzo?
Reunie van de paraveterinairen![]()
Vandaar de dierentuin.
Ze gaan de waterstanden opmetenquote:
Van het toilet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze gaan de waterstanden opmeten
Ik weet ook niet of ik naar een reunie van de basisschool of middelbare school zou gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het modder smijten.
En das wel leuk
Ik ben eruit btw, ik ga niet
Middelbare school, basisschool is pas geweest en ben ik ook niet gegaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik naar een reunie van de basisschool of middelbare school zou gaan.
Welke reunie had jij?
Ik was van de reunie van mn middelbare school afgeschoptquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik naar een reunie van de basisschool of middelbare school zou gaan.
Welke reunie had jij?
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:36 schreef Bragi het volgende:
http://www.123test.nl/androgyn/index.phpDOE DIE TEST DAN, MENSEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging net ook met de billetjes bloot.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Dat verhaal staat me nog bijquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik was van de reunie van mn middelbare school afgeschopt
en toen klom ik over het hek terug, en 2uur later werd ik er weer afgetrapt
en die bewakers maar op hun hoofd krabben![]()
Moet dat echt ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
DOE DIE TEST DAN, MENSEN!Ik ging net ook met de billetjes bloot.
Huh?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, dat moet. Je hebt momenteel toch niks beters te doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat echt ?
Ik wacht nog op die pipo die om 13.00 zou komen om mijn raam te maken, maar niemand gezien.
Wtf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dat moet. Je hebt momenteel toch niks beters te doen.
Ik gooide een glas bier over een vriend heen omdat ie vervelend deedquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je uitslag
Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'zeer mannelijk' te typeren bent.
Met deze test is gekeken of je meer mannelijke of meer vrouwelijke kwaliteiten hebt, of ongeveer evenveel van beiden. In het laatste geval scoor je hoog op androgynie, wat betekent dat je ongeveer evenveel mannelijke als vrouwelijke kwaliteiten hebt. Als je in deze categorie zit, kunnen we je feliciteren. Dit betekent dat je doortastend en initiatiefrijk (mannelijk) kunt zijn als dat nodig is, maar ook zachtaardig en betrokken (vrouwelijk) in weer andere omstandigheden. Je kunt dus flexibel reageren op de situatie en daarbij ofwel je mannelijke ofwel je vrouwelijke talenten inzetten. Het mooiste is echter als je ze kunt combineren; je kunt dan bijvoorbeeld tegelijkertijd duidelijk en doelgericht zijn en toch ook oog hebben voor de ander en de relatie met de ander.
Hebt je iets meer mannelijke dan vrouwelijke eigenschappen, dan ben je 'een beetje mannelijk' en hebt je veel meer mannelijke dan vrouwelijke eigenschappen, dan ben je 'zeer mannelijk'. Als je een man bent, ben je dus een 'echte man'. Ben je een vrouw, dan betekent dit dat je veel voordeel kunt hebben van mannelijke kwaliteiten zoals zelfvertrouwen en doortastendheid. Zowel voor mannen als vrouwen met overwegend mannelijke eigenschappen geldt dat ze meer zouden kunnen werken aan hun vrouwelijke kanten zoals zachtaardigheid en begrip voor anderen. Dat is met name zo als je 'zeer mannelijk' bent, omdat je waarschijnlijk meer bereikt als je ook je vrouwelijke kant een beetje ontwikkelt.
Hebt u iets meer vrouwelijke dan mannelijke eigenschappen, dan ben je 'een beetje vrouwelijk'. Heb je veel meer vrouwelijke dan mannelijke eigenschappen, dan ben je 'zeer vrouwelijk'. Als je een vrouw bent, ben je dus een 'echte vrouw'. Ben je een man, dan betekent dit dat je veel voordeel kunt hebben van vrouwelijke kwaliteiten zoals begrip voor anderen en betrokkenheid. Zowel voor mannen als vrouwen met overwegend vrouwelijke eigenschappen geldt dat ze meer zouden kunnen werken aan hun mannelijke kanten zoals initiatief en ambitie. Dat is met name zo als je 'zeer vrouwelijk' bent, omdat je waarschijnlijk meer bereikt als je ook je mannelijke kant een beetje ontwikkelt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik gooide een glas bier over een vriend heen omdat ie vervelend deeden toen werd ik eruit gedonderstraald
maar ik wist dat je via het hek aan de achterkant weer terugkon
dat dus
Owja, en dan zeggen mensen dat ik raar benquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik gooide een glas bier over een vriend heen omdat ie vervelend deeden toen werd ik eruit gedonderstraald
maar ik wist dat je via het hek aan de achterkant weer terugkon
dat dus
Ja logisch bij die test. 'Zeurderig' bijv is wsl een vrouweigenschap, maar niemand zou zichzelf ooit zo typeren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je uitslag
Met deze test is gekeken of je meer mannelijke of meer vrouwelijke kwaliteiten hebt, of ongeveer evenveel van beiden. In het laatste geval scoor je hoog op androgynie, wat betekent dat je ongeveer evenveel mannelijke als vrouwelijke kwaliteiten hebt. Als je in deze categorie zit, kunnen we je feliciteren. Dit betekent dat je doortastend en initiatiefrijk (mannelijk) kunt zijn als dat nodig is, maar ook zachtaardig en betrokken (vrouwelijk) in weer andere omstandigheden. Je kunt dus flexibel reageren op de situatie en daarbij ofwel je mannelijke ofwel je vrouwelijke talenten inzetten. Het mooiste is echter als je ze kunt combineren; je kunt dan bijvoorbeeld tegelijkertijd duidelijk en doelgericht zijn en toch ook oog hebben voor de ander en de relatie met de ander.
Hebt je iets meer mannelijke dan vrouwelijke eigenschappen, dan ben je 'een beetje mannelijk' en hebt je veel meer mannelijke dan vrouwelijke eigenschappen, dan ben je 'zeer mannelijk'. Als je een man bent, ben je dus een 'echte man'. Ben je een vrouw, dan betekent dit dat je veel voordeel kunt hebben van mannelijke kwaliteiten zoals zelfvertrouwen en doortastendheid. Zowel voor mannen als vrouwen met overwegend mannelijke eigenschappen geldt dat ze meer zouden kunnen werken aan hun vrouwelijke kanten zoals zachtaardigheid en begrip voor anderen. Dat is met name zo als je 'zeer mannelijk' bent, omdat je waarschijnlijk meer bereikt als je ook je vrouwelijke kant een beetje ontwikkelt.
Hebt u iets meer vrouwelijke dan mannelijke eigenschappen, dan ben je 'een beetje vrouwelijk'. Heb je veel meer vrouwelijke dan mannelijke eigenschappen, dan ben je 'zeer vrouwelijk'. Als je een vrouw bent, ben je dus een 'echte vrouw'. Ben je een man, dan betekent dit dat je veel voordeel kunt hebben van vrouwelijke kwaliteiten zoals begrip voor anderen en betrokkenheid. Zowel voor mannen als vrouwen met overwegend vrouwelijke eigenschappen geldt dat ze meer zouden kunnen werken aan hun mannelijke kanten zoals initiatief en ambitie. Dat is met name zo als je 'zeer vrouwelijk' bent, omdat je waarschijnlijk meer bereikt als je ook je mannelijke kant een beetje ontwikkelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:54 schreef Devvie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/324825746BP?
Waren er maar 3 uit mijn klasquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Al je klasgenoten "HAHA, NET ALS VROEGAH MOT JE ERUUT!1!"
Ik heb een 4 gezet bij zeurderig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja logisch bij die test. 'Zeurderig' bijv is wsl een vrouweigenschap, maar niemand zou zichzelf ooit zo typeren.
Jij hebt geen maandloon.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Waren er maar 3 uit mijn klasde rest lag nog tussen de kolen te wroeten om hun maandloon bij elkaar te grabbelen
Wel als je dat bent en gewoon eerlijk (tegenover jezelf) bent.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja logisch bij die test. 'Zeurderig' bijv is wsl een vrouweigenschap, maar niemand zou zichzelf ooit zo typeren.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je uitslag
Leuk, met z'n 4en op de reünie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Waren er maar 3 uit mijn klasde rest lag nog tussen de kolen te wroeten om hun maandloon bij elkaar te grabbelen
Ja, maar volgens mij zijn de meeste mensen zichzelf daar niet echt bewust van (4EBE dus welquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel als je dat bent en gewoon eerlijk (tegenover jezelf) bent.
quote:
Spannend !!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leuk, met z'n 4en op de reünie.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:58 schreef Maisnon het volgende:
alleen maar omdat ik aardig ben voor anderen
Anderenmezelf
"de meeste mensen" zijn sowieso losers.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij zijn de meeste mensen zichzelf daar niet echt bewust van (4EBE dus wel) .
HYVESquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:59 schreef Bragi het volgende:
Waarom kan je niet gewoon op één leeftijd zoeken bij Hyves?
zeg schat ben jij een beetje zeer mannelijk kom maar bij Maisnonquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HYVES![]()
Mensen die op 1 leeftijd willen zoeken op Hyves![]()
Mensen![]()
![]()
Bragi zoekt naar een Kimberly, weet de achternaam niet en doordat hij nu in een categorie aan leeftijden moet zoeken, zit hij op 1,5 miljoen hits.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:59 schreef Bragi het volgende:
Waarom kan je niet gewoon op één leeftijd zoeken bij Hyves?
Er waren heus veel mensen.. maar niet ut mijn klasquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leuk, met z'n 4en op de reünie.
* Rent hard weg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
zeg schat ben jij een beetje zeer mannelijk kom maar bij Maisnon
Hoi kerol.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:58 schreef Maisnon het volgende:
VANAF NU BEN IK LICHTGERAAKT EN OVERMOEDIG NIETS KAN ME NOG STOPPEN HAHA EN WAAG HET GODVERDOMME EENS ER IETS VAN TE ZEGGEN STELLETJE LUTSERS
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Devvie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/317669847
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]en dan per ongeluk naar je familie sturen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je had je opblaaspoppen mee ja?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HYVES![]()
Mensen die op 1 leeftijd willen zoeken op Hyves![]()
Mensen![]()
![]()
Yo Bp, heb je nog geneuktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook zoveel!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Sven Kramer - Schaatser - Geboren: 1986 Nederland - Vriendin - Kinderen: 0
# Jaar: ¤ 1.225.000,00
# Maand: ¤ 102.083,00
# Week: ¤ 24.500,00
# Dag: ¤ 4.900,00
Sven en ik moet definately meeten.
Nee, een Stephanie uit 1986.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bragi zoekt naar een Kimberly, weet de achternaam niet en doordat hij nu in een categorie aan leeftijden moet zoeken, zit hij op 1,5 miljoen hits.
Golddiggerquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Yo Bp, heb je nog geneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu begin je toch wel te mannelijk te worden.
0 topics op naam. 14.gif
Damn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
Kim Yu-Na - Kunstschaatster - Geboren: 1990 Zuid Korea
Kim Yu-Na
# Jaar: ¤ 5.442.177,00
# Maand: ¤ 453.515,00
# Week: ¤ 108.844,00
# Dag: ¤ 21.769,00
Ik word ook kunstschaatster.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu begin je toch wel te mannelijk te worden.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
Kim Yu-Na - Kunstschaatster - Geboren: 1990 Zuid Korea
Kim Yu-Na
# Jaar: ¤ 5.442.177,00
# Maand: ¤ 453.515,00
# Week: ¤ 108.844,00
# Dag: ¤ 21.769,00
Ik word ook kunstschaatster.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Dan kom je ineens in een ijshockeywedstrijd terechtquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef wolvendagen het volgende:
Zou Kemkers kunstschaatsters trainen? Dan kom ik dicht in de buurt van Sven.
Mannelijker dan Bragiquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
IK MOET WEL WETEN WAT MIJN TOEKOMSTIGE HUSBAND VERDIEND JA.quote:
quote:Donau kondigt afscheid aan
Bewogen loopbaan van legendarische rivier eindigt in 2011
De Donau heeft afgelopen zondag het einde van zijn carrière aangekondigd. De op één na langste rivier van Europa stroomt al enkele eeuwen van het Zwarte Woud naar de Zwarte Zee, via steden als Wenen en Boedapest. Voor 2011 moet een opvolger voor de legendarische rivier zijn gevonden. Voor de hand liggende opvolgers die bekend zijn met de Duitse taal, zoals de Elbe en de Rijn, reageren in eerste instantie terughoudend.
Volgens de Donau is het moment aangebroken dat een andere rivier de route moet overnemen: “Ik heb dit werk vele jaren en met veel plezier mogen doen, maar het wordt nu echt tijd het stokje over te geven. Er is erg veel aanstromend talent in het Europese rivierennetwerk en als oudgediende moet je dat niet in de weg willen zitten. Halverwege 2011 stop ik ermee; ik heb er alle vertrouwen in dat er voor die tijd een waardige opvolger gevonden wordt.”
De Donau begon zijn loopbaan in het Zwarte Woud, op een hoogte van 1087 meter. Al snel ging het bergafwaarts met de Europese rivier, die vooral in oostelijke richting stroomde. Door de oorsprong in het Zwarte Woud en de latere uitmonding in de Zwarte Zee werd de waterweg al snel ‘de zwarte rivier’ genoemd. Kort na zijn aantreden werd besloten om naast smeltwater ook regenwater op te vangen, wat de Donau een gemengd karakter gaf. In steden als Ingolstadt en Regensburg was de Donau de eerste zwarte rivier. Hoogtepunt van zijn carrière was zonder twijfel de oprichting van de Donaumonarchie in 1867. Nooit eerder schopte een zwarte rivier het tot staatshoofd van een Centraal-Europese natiestaat. Na de Eerste Wereldoorlog kwam de loopbaan van de Donau in rustiger vaarwater, ondanks het afschaffen van de vliegtaks.
Als mogelijke opvolgers van de Donau worden de Elbe en de Rijn genoemd, twee rivieren die al goed bekend zijn met de Duitse taal. De Elbe reageerde terughoudend op de speculaties rond de mogelijke opvolging van de Donau: “Ik heb het bijzonder naar mijn zin in Noord-Duitsland en het is op dit moment niet aan de orde.” Naast de Elbe en de Rijn zijn ook twee gloednieuwe rivieren in de race: de Nochel en de Schwalbe, die op dit moment nog geen stroomgebied hebben.
Ik ben een tough girlquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan kom je ineens in een ijshockeywedstrijd terecht
Ik ben wel benieuwd hoeveel dat verdient. Kan mooi tussen het opvouwen van de was doorquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]en dan per ongeluk naar je familie sturen
waarvandaan?quote:
Tering, die Justin Bieber ook. Het is een opperkneus maar zuks een chill leventje nu al.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK MOET WEL WETEN WAT MIJN TOEKOMSTIGE HUSBAND VERDIEND JA.![]()
Tevens is dat meisje, die Kim Yu-Na de jongste van het hele stel en ze krijgt de meeste centjes.Ze is 18/19 verdomme.
Dat wist ik dus niet zo goed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarvandaan?
Ik ken er nl één die aan die omschrijving voldoet WAAA
Maar die heeft volgens mij geen hyves
Even Apeldoorn bellen.quote:
Als ik zoiets zou verdienen... mi gaddo, beter ga ik iets aanpakken waardoor ik rijk kan worden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tering, die Justin Bieber ook. Het is een opperkneus maar zuks een chill leventje nu al.
Je moest eens weten. Beuk gewoon je voortanden eruit mattie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Niet sterk genoeg voor een ijshockeyteam
maar die lui beuken je door die glazen wand heenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Beuk gewoon je voortanden eruit mattie.
Ik ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar die lui beuken je door die glazen wand heen
Hoe kinderlijk het ook is en mag klinken ik wil echt zo graag zo jong mogelijk rijk worden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Even Apeldoorn bellen.![]()
[..]
Als ik zoiets zou verdienen... mi gaddo, beter ga ik iets aanpakken waardoor ik rijk kan worden.
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:15 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn wijsvinger doet vet zeer bij het scharnier dat van hand naar vinger gaat.
Fileej.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan kiezen voor filet american, of knakworstjes.
Ik hoop ooit nog een Van Gogh te vinden op de vliering en er 5 miljoen eus voor te krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kinderlijk het ook is en mag klinken ik wil echt zo graag zo jong mogelijk rijk worden.![]()
Groot huis, mooie auto's, niet zo druk maken om geld als je iets wilt kopen.
Het erge is dat ik een vriend heb die multimiljonair is en dit dus allemaal heeft.
is dit een verkapte 'ik-was-het-maar-jullie-weten-het-niet' opmerking?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:21 schreef Maisnon het volgende:
weten we nou trouwens al wie krentenbol was
Ik heb toen ik jong was ooit de zolder afgezocht naar een schat om rijk te worden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop ooit nog een Van Gogh te vinden op de vliering en er 5 miljoen eus voor te krijgen.
Dat was die chick uit Duitsland in Amerika.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
is dit een verkapte 'ik-was-het-maar-jullie-weten-het-niet' opmerking?
Bij mij opa op zolder vonden we ooit 1500 gulden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb toen ik jong was ooit de zolder afgezocht naar een schat om rijk te worden.![]()
Zelfs nu vind ik dat nog veel geld.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij mij opa op zolder vonden we ooit 1500 gulden.
Ieuw.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben vergeten suiker in mn koffie te doen
Koffie zwart.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Beter als andersomquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan smeer je het alleen maar uit manquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:25 schreef Broekpaling het volgende:
Mocht ik ooit een paar miljoen hebben laat ik een wc rol van 500tjes maken die ik ook ga gebruiken.
Ik zou het doen als ik jou was. Je kan best leuke dingen vinden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, nu jullie het zeggen
Ik heb hier nog nooit op de vliering gekeken sinds ik hier woon en voordat ik hier woonde hebben ze niets aan het huis gedaan, wie weet wat er allemaal nog ligt
Maar eens voor mei even rondneuzen
Zondequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:25 schreef Broekpaling het volgende:
Mocht ik ooit een paar miljoen hebben laat ik een wc rol van 500tjes maken die ik ook ga gebruiken.
Lijk op je zolder.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik jou was. Je kan best leuke dingen vinden.![]()
Volgens mijn vader lag er bij die 1500 gulden ook nog een oude Duitser.
Bij mijn oma is er een in de schuur neergestortquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik jou was. Je kan best leuke dingen vinden.![]()
Volgens mijn vader lag er bij die 1500 gulden ook nog een oude Duitser.
Nou en, alleen maar omdat het dan kan zou ik het doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan smeer je het alleen maar uit man
ik zou een neger kopen die mn anusje schoonlikt en daarna droogblaast
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kijk uit voor buidelrattenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij mijn oma is er een in de schuur neergestort
Ikga nu even kijken of ik zo op t eerste gezicht iets zie.
Ado heeft geen auto?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zonde
Ik zou een schoonmaakster willen
En een vijver en een vrijstaand huisje met een redelijke tuin.
En meer geld
O en een auto voor Ado
remsporen in je satijnen ondergoed, een schande!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou en, alleen maar omdat het dan kan zou ik het doen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou best rijk willen zijn, ik heb alleen geen zin om ervoor te werken
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou en, alleen maar omdat het dan kan zou ik het doen.
Waarom quote je hem twee keer?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd voor hoeveel je dat voormekaar zou krijgen.
En dan staan er nog 2 in onze straat ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dreun tegen je schouder*
Ja dat doen wij hier als we er eentje zien.![]()
een verblijfsvergunningquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd voor hoeveel je dat voormekaar zou krijgen.
Heuh? Ik dacht dat het 2 individuele posts van hem waren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Waarom quote je hem twee keer?
Omdat het gratis isquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Waarom quote je hem twee keer?
ik had dat negerverhaal eigenlijk in een aparte moeten zetten idd.. nu stond er teveel in 1bericht, iets wat ze niet gewend zijn van mij hierquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heuh? Ik dacht dat het 2 individuele posts van hem waren.![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik had dat negerverhaal eigenlijk in een aparte moeten zetten idd.. nu stond er teveel in 1bericht, iets wat ze niet gewend zijn van mij hier
Het ging me om die peen en uien muiltjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valerio. Qua gedrag ben ik net hem soms.
+3quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valerio. Qua gedrag ben ik net hem soms.
Je wacht al maanden op worstjes ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
Nou broodje filet achter me kiezen, nu moet ik wachten op die verdomde worstjes.
"Ik kom er al vanaf mijn 10e."quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:38 schreef Devvie het volgende:
Ik ben aan het solliciteren bij de Makromaar moet een motivatie bedenken
*serieusknop omzet*
ja, en dan laat ik ze allemaal in mn mondje komenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
Neem je ook wel eens een blik worstjes naar je kamer en dat je dan gaat doen alsof ze een compleet voetbalteam zijn ofzo?
Veel goedkope shit op palletz, kan ik ook wat mee nemen soms? Later.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:38 schreef Devvie het volgende:
Ik ben aan het solliciteren bij de Makromaar moet een motivatie bedenken
*serieusknop omzet*
NEE!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
Neem je ook wel eens een blik worstjes naar je kamer en dat je dan gaat doen alsof ze een compleet voetbalteam zijn ofzo?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, en dan laat ik ze allemaal in mn mondje komen
Nadat ze je genomen hebben onder de douche?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, en dan laat ik ze allemaal in mn mondje komen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
Dat mag dus niet hequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Veel goedkope shit op palletz, kan ik ook wat mee nemen soms? Later.
Ik douche niet, dat is zonde van het waterquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nadat ze je genomen hebben onder de douche?
Je gaat dus pallets sorteren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat mag dus niet heanders krijg je ruzie dat de ene meer meeneemt dan de ander
ik zat meer te denken aan;quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Devvie, gebruik Kees Kankerkachel al motivatie. Die deed toch iets met pallets.
Ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:43 schreef Broekpaling het volgende:
Staat er nou Kwakworst op dat blik?!
Die waren er geenquote:
Niet die die hij het liefste wilquote:

Oplichting zeg ik jequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Het was ook uit een soort cadeauwinkel en gevuld met snoep.
Toevoeging:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Toevoeging:
[ afbeelding ]
gebruikers tipsquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Toevoeging:
[ afbeelding ]
Die pop zit een geest in denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die waren er geen
[..]
Niet die die hij het liefste wil
Er lagen boeken en een potje kindervitaminen met houdbaarheidsdatum 1999 en plastic zakken en een kinderverrekijker en weet ik t.
En dit:
[ afbeelding ]
Ik heb me net ook even grondig gewassen
verbeterdquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Veel goedkope shit op palletz, kan ik ook wat mee nemen soms? Laterzzz!!1!1!LOL
*deur laat klapperen*quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die pop zit een geest in denk ik.Leg het terug, je hebt het nu gestoord!
Ja, daarw as ik ook even bang voor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die pop zit een geest in denk ik.Leg het terug, je hebt het nu gestoord!
quote:
Zu kaupf: Gesstige popf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daarw as ik ook even bang voor.
Maar ik bedacht me en ga hem verkopen voor 3 miljoen
Profiteurquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Maisnon het volgende:
ik wil wel nog steeds een buikkast en die komen vaak beschikbaar als oude mensen overlijden
Ikea.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Maisnon het volgende:
ik wil wel nog steeds een buikkast en die komen vaak beschikbaar als oude mensen overlijden
Die kocht ik altijd in de simsquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Maisnon het volgende:
Wat kitsch.quote:
Ik moet al m'n downloads over zetten naar die kankah laptop.quote:
Zo technisch ben jij vast wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet al m'n downloads over zetten naar die kankah laptop.
Ik wilde een .rar maken, maar daar had ik geen zin in. Dus nu ga ik alles gewoon op een USB zetten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo technisch ben jij vast wel.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde een .rar maken, maar daar had ik geen zin in. Dus nu ga ik alles gewoon op een USB zetten.
Hij wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je vannacht geneukt of zo?
Ik neuk iedere nacht hoor. In tegenstelling tot sommigen hier.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je vannacht geneukt of zo?
Welke vent?! En mijn zusje is niet thuis idioot, anders kan ik toch niet op haar laptop.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Kan die vent/je zusje het niet voor je doen?
Vent als in je zusje is een vent.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke vent?! En mijn zusje is niet thuis idioot, anders kan ik toch niet op haar laptop.
Durkadurka.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik neuk iedere nacht hoor. In tegenstelling tot sommigen hier. [ afbeelding ]
En ik bedoelde jou niet eens in dit geval.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik bedoelde jou niet eens in dit geval.
NOM NOM NOM?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:21 schreef Broekpaling het volgende:
Fuck, ik knabbel weer aan m'n lippen.
Ja, is niet goed.quote:
Knabbel aan je aars.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, is niet goed.Ik knaag ook aan de binnenkant van m'n wangen.
Ik moet ermee stoppen maar het lukt niet.
Kijk deze bitch gaan dan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben zo goed.Normaal moet je voor de dowloads van de sims betalen. Ik gebruik gewoon copy/paste, fuck you all.
Nee jij met je internet explorer 4.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
NO MN ZUSJE IS EN FAAL.Ze werkt met Safari als browser.
Firefox, ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee jij met je internet explorer 4.
Met IE4 kun je niet eens op fok komen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee jij met je internet explorer 4.
Ik heb laatst mijn oude kompjoeter van zolder gehaald waar nog Windows 98quote:
http://www.informatieweb.nl/barpvda/alg2wiw/wiwnog.docquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Bragi het volgende:
http://74.125.77.132/search?q=cache:P2ESw-1CaE0J:www.informatieweb.nl/barpvda/alg2wiw/alg2bod1.doc+site:informatieweb.nl+Verbeet+%22Wie+is+wie%3F%22&cd=4&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a
Iemand nog PvdA-gegevens nodig?
Swif3D.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn oude kompjoeter van zolder gehaald waar nog Windows 98op stond zodat ik al die oude bazenspellen weer kan doen.
Bedoelde meer Kings Quest en Phantasmagoria.quote:
Die heb ik al lang niet meer gehoord!quote:
Patience.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoelde meer Kings Quest en Phantasmagoria.
Wat ben je nou voor een homo. Patiencequote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een homo. Patience
Wtf, was dat die dude van wie is de mol? I didn't know.quote:
Why would I?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
Wd moet de smilie gebruiken die ze vroegah altijd gebruikte.
Altijd als mensen die smilie zetten denk ik aan wd.
Onwetende!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, was dat die dude van wie is de mol? I didn't know.
Omdat je niet reageert op mijn vraag.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Why would I? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je niet reageert op mijn vraag.
[/Fascination]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |