SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Je water is gebroken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owja, fijn.
Ik heb nu voor een half uur geen water meer.
Ik ben niet zo van het modder smijten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das minder...
Met modder smijten ofzo?
Reunie van de paraveterinairen![]()
Vandaar de dierentuin.
Ze gaan de waterstanden opmetenquote:
Van het toilet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze gaan de waterstanden opmeten
Ik weet ook niet of ik naar een reunie van de basisschool of middelbare school zou gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het modder smijten.
En das wel leuk
Ik ben eruit btw, ik ga niet
Middelbare school, basisschool is pas geweest en ben ik ook niet gegaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik naar een reunie van de basisschool of middelbare school zou gaan.
Welke reunie had jij?
Ik was van de reunie van mn middelbare school afgeschoptquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik naar een reunie van de basisschool of middelbare school zou gaan.
Welke reunie had jij?
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:36 schreef Bragi het volgende:
http://www.123test.nl/androgyn/index.phpDOE DIE TEST DAN, MENSEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging net ook met de billetjes bloot.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Dat verhaal staat me nog bijquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik was van de reunie van mn middelbare school afgeschopt
en toen klom ik over het hek terug, en 2uur later werd ik er weer afgetrapt
en die bewakers maar op hun hoofd krabben![]()
Moet dat echt ?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
DOE DIE TEST DAN, MENSEN!Ik ging net ook met de billetjes bloot.
Huh?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, dat moet. Je hebt momenteel toch niks beters te doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet dat echt ?
Ik wacht nog op die pipo die om 13.00 zou komen om mijn raam te maken, maar niemand gezien.
Wtf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dat moet. Je hebt momenteel toch niks beters te doen.
Ik gooide een glas bier over een vriend heen omdat ie vervelend deedquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je uitslag
Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'zeer mannelijk' te typeren bent.
Met deze test is gekeken of je meer mannelijke of meer vrouwelijke kwaliteiten hebt, of ongeveer evenveel van beiden. In het laatste geval scoor je hoog op androgynie, wat betekent dat je ongeveer evenveel mannelijke als vrouwelijke kwaliteiten hebt. Als je in deze categorie zit, kunnen we je feliciteren. Dit betekent dat je doortastend en initiatiefrijk (mannelijk) kunt zijn als dat nodig is, maar ook zachtaardig en betrokken (vrouwelijk) in weer andere omstandigheden. Je kunt dus flexibel reageren op de situatie en daarbij ofwel je mannelijke ofwel je vrouwelijke talenten inzetten. Het mooiste is echter als je ze kunt combineren; je kunt dan bijvoorbeeld tegelijkertijd duidelijk en doelgericht zijn en toch ook oog hebben voor de ander en de relatie met de ander.
Hebt je iets meer mannelijke dan vrouwelijke eigenschappen, dan ben je 'een beetje mannelijk' en hebt je veel meer mannelijke dan vrouwelijke eigenschappen, dan ben je 'zeer mannelijk'. Als je een man bent, ben je dus een 'echte man'. Ben je een vrouw, dan betekent dit dat je veel voordeel kunt hebben van mannelijke kwaliteiten zoals zelfvertrouwen en doortastendheid. Zowel voor mannen als vrouwen met overwegend mannelijke eigenschappen geldt dat ze meer zouden kunnen werken aan hun vrouwelijke kanten zoals zachtaardigheid en begrip voor anderen. Dat is met name zo als je 'zeer mannelijk' bent, omdat je waarschijnlijk meer bereikt als je ook je vrouwelijke kant een beetje ontwikkelt.
Hebt u iets meer vrouwelijke dan mannelijke eigenschappen, dan ben je 'een beetje vrouwelijk'. Heb je veel meer vrouwelijke dan mannelijke eigenschappen, dan ben je 'zeer vrouwelijk'. Als je een vrouw bent, ben je dus een 'echte vrouw'. Ben je een man, dan betekent dit dat je veel voordeel kunt hebben van vrouwelijke kwaliteiten zoals begrip voor anderen en betrokkenheid. Zowel voor mannen als vrouwen met overwegend vrouwelijke eigenschappen geldt dat ze meer zouden kunnen werken aan hun mannelijke kanten zoals initiatief en ambitie. Dat is met name zo als je 'zeer vrouwelijk' bent, omdat je waarschijnlijk meer bereikt als je ook je mannelijke kant een beetje ontwikkelt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik gooide een glas bier over een vriend heen omdat ie vervelend deeden toen werd ik eruit gedonderstraald
maar ik wist dat je via het hek aan de achterkant weer terugkon
dat dus
Owja, en dan zeggen mensen dat ik raar benquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik gooide een glas bier over een vriend heen omdat ie vervelend deeden toen werd ik eruit gedonderstraald
maar ik wist dat je via het hek aan de achterkant weer terugkon
dat dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |