"Ik kom er al vanaf mijn 10e."quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:38 schreef Devvie het volgende:
Ik ben aan het solliciteren bij de Makromaar moet een motivatie bedenken
*serieusknop omzet*
ja, en dan laat ik ze allemaal in mn mondje komenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
Neem je ook wel eens een blik worstjes naar je kamer en dat je dan gaat doen alsof ze een compleet voetbalteam zijn ofzo?
Veel goedkope shit op palletz, kan ik ook wat mee nemen soms? Later.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:38 schreef Devvie het volgende:
Ik ben aan het solliciteren bij de Makromaar moet een motivatie bedenken
*serieusknop omzet*
NEE!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
Neem je ook wel eens een blik worstjes naar je kamer en dat je dan gaat doen alsof ze een compleet voetbalteam zijn ofzo?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, en dan laat ik ze allemaal in mn mondje komen
Nadat ze je genomen hebben onder de douche?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, en dan laat ik ze allemaal in mn mondje komen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
Dat mag dus niet hequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Veel goedkope shit op palletz, kan ik ook wat mee nemen soms? Later.
Ik douche niet, dat is zonde van het waterquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nadat ze je genomen hebben onder de douche?
Je gaat dus pallets sorteren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat mag dus niet heanders krijg je ruzie dat de ene meer meeneemt dan de ander
ik zat meer te denken aan;quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Devvie, gebruik Kees Kankerkachel al motivatie. Die deed toch iets met pallets.
Ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:43 schreef Broekpaling het volgende:
Staat er nou Kwakworst op dat blik?!
Die waren er geenquote:
Niet die die hij het liefste wilquote:

Oplichting zeg ik jequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Het was ook uit een soort cadeauwinkel en gevuld met snoep.
Toevoeging:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Toevoeging:
[ afbeelding ]
gebruikers tipsquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Toevoeging:
[ afbeelding ]
Die pop zit een geest in denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die waren er geen
[..]
Niet die die hij het liefste wil
Er lagen boeken en een potje kindervitaminen met houdbaarheidsdatum 1999 en plastic zakken en een kinderverrekijker en weet ik t.
En dit:
[ afbeelding ]
Ik heb me net ook even grondig gewassen
verbeterdquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Veel goedkope shit op palletz, kan ik ook wat mee nemen soms? Laterzzz!!1!1!LOL
*deur laat klapperen*quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die pop zit een geest in denk ik.Leg het terug, je hebt het nu gestoord!
Ja, daarw as ik ook even bang voor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die pop zit een geest in denk ik.Leg het terug, je hebt het nu gestoord!
quote:
Zu kaupf: Gesstige popf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daarw as ik ook even bang voor.
Maar ik bedacht me en ga hem verkopen voor 3 miljoen
Profiteurquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Maisnon het volgende:
ik wil wel nog steeds een buikkast en die komen vaak beschikbaar als oude mensen overlijden
Ikea.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Maisnon het volgende:
ik wil wel nog steeds een buikkast en die komen vaak beschikbaar als oude mensen overlijden
Die kocht ik altijd in de simsquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Maisnon het volgende:
Wat kitsch.quote:
Ik moet al m'n downloads over zetten naar die kankah laptop.quote:
Zo technisch ben jij vast wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet al m'n downloads over zetten naar die kankah laptop.
Ik wilde een .rar maken, maar daar had ik geen zin in. Dus nu ga ik alles gewoon op een USB zetten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo technisch ben jij vast wel.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde een .rar maken, maar daar had ik geen zin in. Dus nu ga ik alles gewoon op een USB zetten.
Hij wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je vannacht geneukt of zo?
Ik neuk iedere nacht hoor. In tegenstelling tot sommigen hier.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je vannacht geneukt of zo?
Welke vent?! En mijn zusje is niet thuis idioot, anders kan ik toch niet op haar laptop.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Kan die vent/je zusje het niet voor je doen?
Vent als in je zusje is een vent.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke vent?! En mijn zusje is niet thuis idioot, anders kan ik toch niet op haar laptop.
Durkadurka.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik neuk iedere nacht hoor. In tegenstelling tot sommigen hier. [ afbeelding ]
En ik bedoelde jou niet eens in dit geval.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik bedoelde jou niet eens in dit geval.
NOM NOM NOM?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:21 schreef Broekpaling het volgende:
Fuck, ik knabbel weer aan m'n lippen.
Ja, is niet goed.quote:
Knabbel aan je aars.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, is niet goed.Ik knaag ook aan de binnenkant van m'n wangen.
Ik moet ermee stoppen maar het lukt niet.
Kijk deze bitch gaan dan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben zo goed.Normaal moet je voor de dowloads van de sims betalen. Ik gebruik gewoon copy/paste, fuck you all.
Nee jij met je internet explorer 4.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
NO MN ZUSJE IS EN FAAL.Ze werkt met Safari als browser.
Firefox, ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee jij met je internet explorer 4.
Met IE4 kun je niet eens op fok komen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee jij met je internet explorer 4.
Ik heb laatst mijn oude kompjoeter van zolder gehaald waar nog Windows 98quote:
http://www.informatieweb.nl/barpvda/alg2wiw/wiwnog.docquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:31 schreef Bragi het volgende:
http://74.125.77.132/search?q=cache:P2ESw-1CaE0J:www.informatieweb.nl/barpvda/alg2wiw/alg2bod1.doc+site:informatieweb.nl+Verbeet+%22Wie+is+wie%3F%22&cd=4&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a
Iemand nog PvdA-gegevens nodig?
Swif3D.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn oude kompjoeter van zolder gehaald waar nog Windows 98op stond zodat ik al die oude bazenspellen weer kan doen.
Bedoelde meer Kings Quest en Phantasmagoria.quote:
Die heb ik al lang niet meer gehoord!quote:
Patience.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoelde meer Kings Quest en Phantasmagoria.
Wat ben je nou voor een homo. Patiencequote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een homo. Patience
Wtf, was dat die dude van wie is de mol? I didn't know.quote:
Why would I?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
Wd moet de smilie gebruiken die ze vroegah altijd gebruikte.
Altijd als mensen die smilie zetten denk ik aan wd.
Onwetende!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, was dat die dude van wie is de mol? I didn't know.
Omdat je niet reageert op mijn vraag.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Why would I? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je niet reageert op mijn vraag.
[/Fascination]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |