"Ik kom er al vanaf mijn 10e."quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:38 schreef Devvie het volgende:
Ik ben aan het solliciteren bij de Makromaar moet een motivatie bedenken
*serieusknop omzet*
ja, en dan laat ik ze allemaal in mn mondje komenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
Neem je ook wel eens een blik worstjes naar je kamer en dat je dan gaat doen alsof ze een compleet voetbalteam zijn ofzo?
Veel goedkope shit op palletz, kan ik ook wat mee nemen soms? Later.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:38 schreef Devvie het volgende:
Ik ben aan het solliciteren bij de Makromaar moet een motivatie bedenken
*serieusknop omzet*
NEE!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
Neem je ook wel eens een blik worstjes naar je kamer en dat je dan gaat doen alsof ze een compleet voetbalteam zijn ofzo?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, en dan laat ik ze allemaal in mn mondje komen
Nadat ze je genomen hebben onder de douche?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, en dan laat ik ze allemaal in mn mondje komen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Broekpaling het volgende:
Dat mag dus niet hequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Veel goedkope shit op palletz, kan ik ook wat mee nemen soms? Later.
Ik douche niet, dat is zonde van het waterquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nadat ze je genomen hebben onder de douche?
Je gaat dus pallets sorteren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat mag dus niet heanders krijg je ruzie dat de ene meer meeneemt dan de ander
ik zat meer te denken aan;quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
Devvie, gebruik Kees Kankerkachel al motivatie. Die deed toch iets met pallets.
Ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:43 schreef Broekpaling het volgende:
Staat er nou Kwakworst op dat blik?!
Die waren er geenquote:
Niet die die hij het liefste wilquote:

Oplichting zeg ik jequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Het was ook uit een soort cadeauwinkel en gevuld met snoep.
Toevoeging:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Toevoeging:
[ afbeelding ]
gebruikers tipsquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Toevoeging:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |