Kijk uit voor buidelrattenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij mijn oma is er een in de schuur neergestort
Ikga nu even kijken of ik zo op t eerste gezicht iets zie.
Ado heeft geen auto?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zonde
Ik zou een schoonmaakster willen
En een vijver en een vrijstaand huisje met een redelijke tuin.
En meer geld
O en een auto voor Ado
remsporen in je satijnen ondergoed, een schande!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou en, alleen maar omdat het dan kan zou ik het doen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan smeer je het alleen maar uit man
ik zou een neger kopen die mn anusje schoonlikt en daarna droogblaast
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou best rijk willen zijn, ik heb alleen geen zin om ervoor te werken
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou en, alleen maar omdat het dan kan zou ik het doen.
Waarom quote je hem twee keer?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd voor hoeveel je dat voormekaar zou krijgen.
En dan staan er nog 2 in onze straat ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dreun tegen je schouder*
Ja dat doen wij hier als we er eentje zien.![]()
een verblijfsvergunningquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd voor hoeveel je dat voormekaar zou krijgen.
Heuh? Ik dacht dat het 2 individuele posts van hem waren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Waarom quote je hem twee keer?
Omdat het gratis isquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Waarom quote je hem twee keer?
ik had dat negerverhaal eigenlijk in een aparte moeten zetten idd.. nu stond er teveel in 1bericht, iets wat ze niet gewend zijn van mij hierquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heuh? Ik dacht dat het 2 individuele posts van hem waren.![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik had dat negerverhaal eigenlijk in een aparte moeten zetten idd.. nu stond er teveel in 1bericht, iets wat ze niet gewend zijn van mij hier
Het ging me om die peen en uien muiltjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valerio. Qua gedrag ben ik net hem soms.
+3quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valerio. Qua gedrag ben ik net hem soms.
Je wacht al maanden op worstjes ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
Nou broodje filet achter me kiezen, nu moet ik wachten op die verdomde worstjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |