Die pop zit een geest in denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die waren er geen
[..]
Niet die die hij het liefste wil
Er lagen boeken en een potje kindervitaminen met houdbaarheidsdatum 1999 en plastic zakken en een kinderverrekijker en weet ik t.
En dit:
[ afbeelding ]
Ik heb me net ook even grondig gewassen
verbeterdquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Veel goedkope shit op palletz, kan ik ook wat mee nemen soms? Laterzzz!!1!1!LOL
*deur laat klapperen*quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die pop zit een geest in denk ik.Leg het terug, je hebt het nu gestoord!
Ja, daarw as ik ook even bang voor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die pop zit een geest in denk ik.Leg het terug, je hebt het nu gestoord!
quote:
Zu kaupf: Gesstige popf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daarw as ik ook even bang voor.
Maar ik bedacht me en ga hem verkopen voor 3 miljoen
Profiteurquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Maisnon het volgende:
ik wil wel nog steeds een buikkast en die komen vaak beschikbaar als oude mensen overlijden
Ikea.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Maisnon het volgende:
ik wil wel nog steeds een buikkast en die komen vaak beschikbaar als oude mensen overlijden
Die kocht ik altijd in de simsquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:50 schreef Maisnon het volgende:
Wat kitsch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |