Ik moet al m'n downloads over zetten naar die kankah laptop.quote:
Zo technisch ben jij vast wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet al m'n downloads over zetten naar die kankah laptop.
Ik wilde een .rar maken, maar daar had ik geen zin in. Dus nu ga ik alles gewoon op een USB zetten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo technisch ben jij vast wel.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde een .rar maken, maar daar had ik geen zin in. Dus nu ga ik alles gewoon op een USB zetten.
Hij wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je vannacht geneukt of zo?
Ik neuk iedere nacht hoor. In tegenstelling tot sommigen hier.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je vannacht geneukt of zo?
Welke vent?! En mijn zusje is niet thuis idioot, anders kan ik toch niet op haar laptop.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Kan die vent/je zusje het niet voor je doen?
Vent als in je zusje is een vent.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Welke vent?! En mijn zusje is niet thuis idioot, anders kan ik toch niet op haar laptop.
Durkadurka.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik neuk iedere nacht hoor. In tegenstelling tot sommigen hier. [ afbeelding ]
En ik bedoelde jou niet eens in dit geval.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik bedoelde jou niet eens in dit geval.
NOM NOM NOM?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:21 schreef Broekpaling het volgende:
Fuck, ik knabbel weer aan m'n lippen.
Ja, is niet goed.quote:
Knabbel aan je aars.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, is niet goed.Ik knaag ook aan de binnenkant van m'n wangen.
Ik moet ermee stoppen maar het lukt niet.
Kijk deze bitch gaan dan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben zo goed.Normaal moet je voor de dowloads van de sims betalen. Ik gebruik gewoon copy/paste, fuck you all.
Nee jij met je internet explorer 4.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
NO MN ZUSJE IS EN FAAL.Ze werkt met Safari als browser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |