Bragi zoekt naar een Kimberly, weet de achternaam niet en doordat hij nu in een categorie aan leeftijden moet zoeken, zit hij op 1,5 miljoen hits.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:59 schreef Bragi het volgende:
Waarom kan je niet gewoon op één leeftijd zoeken bij Hyves?
Er waren heus veel mensen.. maar niet ut mijn klasquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leuk, met z'n 4en op de reünie.
* Rent hard weg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
zeg schat ben jij een beetje zeer mannelijk kom maar bij Maisnon
Hoi kerol.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:58 schreef Maisnon het volgende:
VANAF NU BEN IK LICHTGERAAKT EN OVERMOEDIG NIETS KAN ME NOG STOPPEN HAHA EN WAAG HET GODVERDOMME EENS ER IETS VAN TE ZEGGEN STELLETJE LUTSERS
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Devvie het volgende:
http://link.marktplaats.nl/317669847
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]en dan per ongeluk naar je familie sturen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je had je opblaaspoppen mee ja?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HYVES![]()
Mensen die op 1 leeftijd willen zoeken op Hyves![]()
Mensen![]()
![]()
Yo Bp, heb je nog geneuktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook zoveel!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Sven Kramer - Schaatser - Geboren: 1986 Nederland - Vriendin - Kinderen: 0
# Jaar: ¤ 1.225.000,00
# Maand: ¤ 102.083,00
# Week: ¤ 24.500,00
# Dag: ¤ 4.900,00
Sven en ik moet definately meeten.
Nee, een Stephanie uit 1986.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bragi zoekt naar een Kimberly, weet de achternaam niet en doordat hij nu in een categorie aan leeftijden moet zoeken, zit hij op 1,5 miljoen hits.
Golddiggerquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Yo Bp, heb je nog geneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu begin je toch wel te mannelijk te worden.
0 topics op naam. 14.gif
Damn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
Kim Yu-Na - Kunstschaatster - Geboren: 1990 Zuid Korea
Kim Yu-Na
# Jaar: ¤ 5.442.177,00
# Maand: ¤ 453.515,00
# Week: ¤ 108.844,00
# Dag: ¤ 21.769,00
Ik word ook kunstschaatster.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu begin je toch wel te mannelijk te worden.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
Kim Yu-Na - Kunstschaatster - Geboren: 1990 Zuid Korea
Kim Yu-Na
# Jaar: ¤ 5.442.177,00
# Maand: ¤ 453.515,00
# Week: ¤ 108.844,00
# Dag: ¤ 21.769,00
Ik word ook kunstschaatster.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
Dan kom je ineens in een ijshockeywedstrijd terechtquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef wolvendagen het volgende:
Zou Kemkers kunstschaatsters trainen? Dan kom ik dicht in de buurt van Sven.
Mannelijker dan Bragiquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
IK MOET WEL WETEN WAT MIJN TOEKOMSTIGE HUSBAND VERDIEND JA.quote:
quote:Donau kondigt afscheid aan
Bewogen loopbaan van legendarische rivier eindigt in 2011
De Donau heeft afgelopen zondag het einde van zijn carrière aangekondigd. De op één na langste rivier van Europa stroomt al enkele eeuwen van het Zwarte Woud naar de Zwarte Zee, via steden als Wenen en Boedapest. Voor 2011 moet een opvolger voor de legendarische rivier zijn gevonden. Voor de hand liggende opvolgers die bekend zijn met de Duitse taal, zoals de Elbe en de Rijn, reageren in eerste instantie terughoudend.
Volgens de Donau is het moment aangebroken dat een andere rivier de route moet overnemen: “Ik heb dit werk vele jaren en met veel plezier mogen doen, maar het wordt nu echt tijd het stokje over te geven. Er is erg veel aanstromend talent in het Europese rivierennetwerk en als oudgediende moet je dat niet in de weg willen zitten. Halverwege 2011 stop ik ermee; ik heb er alle vertrouwen in dat er voor die tijd een waardige opvolger gevonden wordt.”
De Donau begon zijn loopbaan in het Zwarte Woud, op een hoogte van 1087 meter. Al snel ging het bergafwaarts met de Europese rivier, die vooral in oostelijke richting stroomde. Door de oorsprong in het Zwarte Woud en de latere uitmonding in de Zwarte Zee werd de waterweg al snel ‘de zwarte rivier’ genoemd. Kort na zijn aantreden werd besloten om naast smeltwater ook regenwater op te vangen, wat de Donau een gemengd karakter gaf. In steden als Ingolstadt en Regensburg was de Donau de eerste zwarte rivier. Hoogtepunt van zijn carrière was zonder twijfel de oprichting van de Donaumonarchie in 1867. Nooit eerder schopte een zwarte rivier het tot staatshoofd van een Centraal-Europese natiestaat. Na de Eerste Wereldoorlog kwam de loopbaan van de Donau in rustiger vaarwater, ondanks het afschaffen van de vliegtaks.
Als mogelijke opvolgers van de Donau worden de Elbe en de Rijn genoemd, twee rivieren die al goed bekend zijn met de Duitse taal. De Elbe reageerde terughoudend op de speculaties rond de mogelijke opvolging van de Donau: “Ik heb het bijzonder naar mijn zin in Noord-Duitsland en het is op dit moment niet aan de orde.” Naast de Elbe en de Rijn zijn ook twee gloednieuwe rivieren in de race: de Nochel en de Schwalbe, die op dit moment nog geen stroomgebied hebben.
Ik ben een tough girlquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan kom je ineens in een ijshockeywedstrijd terecht
Ik ben wel benieuwd hoeveel dat verdient. Kan mooi tussen het opvouwen van de was doorquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]en dan per ongeluk naar je familie sturen
waarvandaan?quote:
Tering, die Justin Bieber ook. Het is een opperkneus maar zuks een chill leventje nu al.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK MOET WEL WETEN WAT MIJN TOEKOMSTIGE HUSBAND VERDIEND JA.![]()
Tevens is dat meisje, die Kim Yu-Na de jongste van het hele stel en ze krijgt de meeste centjes.Ze is 18/19 verdomme.
Dat wist ik dus niet zo goed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarvandaan?
Ik ken er nl één die aan die omschrijving voldoet WAAA
Maar die heeft volgens mij geen hyves
Even Apeldoorn bellen.quote:
Als ik zoiets zou verdienen... mi gaddo, beter ga ik iets aanpakken waardoor ik rijk kan worden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tering, die Justin Bieber ook. Het is een opperkneus maar zuks een chill leventje nu al.
Je moest eens weten. Beuk gewoon je voortanden eruit mattie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Niet sterk genoeg voor een ijshockeyteam
maar die lui beuken je door die glazen wand heenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Beuk gewoon je voortanden eruit mattie.
Ik ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar die lui beuken je door die glazen wand heen
Hoe kinderlijk het ook is en mag klinken ik wil echt zo graag zo jong mogelijk rijk worden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Even Apeldoorn bellen.![]()
[..]
Als ik zoiets zou verdienen... mi gaddo, beter ga ik iets aanpakken waardoor ik rijk kan worden.
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:15 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn wijsvinger doet vet zeer bij het scharnier dat van hand naar vinger gaat.
Fileej.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan kiezen voor filet american, of knakworstjes.
Ik hoop ooit nog een Van Gogh te vinden op de vliering en er 5 miljoen eus voor te krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kinderlijk het ook is en mag klinken ik wil echt zo graag zo jong mogelijk rijk worden.![]()
Groot huis, mooie auto's, niet zo druk maken om geld als je iets wilt kopen.
Het erge is dat ik een vriend heb die multimiljonair is en dit dus allemaal heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |