abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78434684
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je uitslag
Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'zeer mannelijk' te typeren bent.

Met deze test is gekeken of je meer mannelijke of meer vrouwelijke kwaliteiten hebt, of ongeveer evenveel van beiden. In het laatste geval scoor je hoog op androgynie, wat betekent dat je ongeveer evenveel mannelijke als vrouwelijke kwaliteiten hebt. Als je in deze categorie zit, kunnen we je feliciteren. Dit betekent dat je doortastend en initiatiefrijk (mannelijk) kunt zijn als dat nodig is, maar ook zachtaardig en betrokken (vrouwelijk) in weer andere omstandigheden. Je kunt dus flexibel reageren op de situatie en daarbij ofwel je mannelijke ofwel je vrouwelijke talenten inzetten. Het mooiste is echter als je ze kunt combineren; je kunt dan bijvoorbeeld tegelijkertijd duidelijk en doelgericht zijn en toch ook oog hebben voor de ander en de relatie met de ander.

Hebt je iets meer mannelijke dan vrouwelijke eigenschappen, dan ben je 'een beetje mannelijk' en hebt je veel meer mannelijke dan vrouwelijke eigenschappen, dan ben je 'zeer mannelijk'. Als je een man bent, ben je dus een 'echte man'. Ben je een vrouw, dan betekent dit dat je veel voordeel kunt hebben van mannelijke kwaliteiten zoals zelfvertrouwen en doortastendheid. Zowel voor mannen als vrouwen met overwegend mannelijke eigenschappen geldt dat ze meer zouden kunnen werken aan hun vrouwelijke kanten zoals zachtaardigheid en begrip voor anderen. Dat is met name zo als je 'zeer mannelijk' bent, omdat je waarschijnlijk meer bereikt als je ook je vrouwelijke kant een beetje ontwikkelt.

Hebt u iets meer vrouwelijke dan mannelijke eigenschappen, dan ben je 'een beetje vrouwelijk'. Heb je veel meer vrouwelijke dan mannelijke eigenschappen, dan ben je 'zeer vrouwelijk'. Als je een vrouw bent, ben je dus een 'echte vrouw'. Ben je een man, dan betekent dit dat je veel voordeel kunt hebben van vrouwelijke kwaliteiten zoals begrip voor anderen en betrokkenheid. Zowel voor mannen als vrouwen met overwegend vrouwelijke eigenschappen geldt dat ze meer zouden kunnen werken aan hun mannelijke kanten zoals initiatief en ambitie. Dat is met name zo als je 'zeer vrouwelijk' bent, omdat je waarschijnlijk meer bereikt als je ook je mannelijke kant een beetje ontwikkelt.
Ja logisch bij die test. 'Zeurderig' bijv is wsl een vrouweigenschap, maar niemand zou zichzelf ooit zo typeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2010 13:54:13 ]
pi_78434699
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_78434718
Though it's cold and lonely in the deep dark night
I can see paradise by the dashboard light
0 topics op naam. 14.gif
pi_78434727
0 topics op naam. 14.gif
pi_78434743
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:52 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Al je klasgenoten "HAHA, NET ALS VROEGAH MOT JE ERUUT!1!"
Waren er maar 3 uit mijn klas de rest lag nog tussen de kolen te wroeten om hun maandloon bij elkaar te grabbelen
pi_78434768
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja logisch bij die test. 'Zeurderig' bijv is wsl een vrouweigenschap, maar niemand zou zichzelf ooit zo typeren.
Ik heb een 4 gezet bij zeurderig.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_78434795
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:55 schreef Devvie het volgende:

[..]

Waren er maar 3 uit mijn klas de rest lag nog tussen de kolen te wroeten om hun maandloon bij elkaar te grabbelen
Jij hebt geen maandloon.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:56:30 #84
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78434801
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Wel als je dat bent en gewoon eerlijk (tegenover jezelf) bent.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:56:42 #85
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78434810
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je uitslag
Uit je antwoorden is af te leiden dat je als 'zeer mannelijk' te typeren bent.

Met deze test is gekeken of je meer mannelijke of meer vrouwelijke kwaliteiten hebt, of ongeveer evenveel van beiden. In het laatste geval scoor je hoog op androgynie, wat betekent dat je ongeveer evenveel mannelijke als vrouwelijke kwaliteiten hebt. Als je in deze categorie zit, kunnen we je feliciteren. Dit betekent dat je doortastend en initiatiefrijk (mannelijk) kunt zijn als dat nodig is, maar ook zachtaardig en betrokken (vrouwelijk) in weer andere omstandigheden. Je kunt dus flexibel reageren op de situatie en daarbij ofwel je mannelijke ofwel je vrouwelijke talenten inzetten. Het mooiste is echter als je ze kunt combineren; je kunt dan bijvoorbeeld tegelijkertijd duidelijk en doelgericht zijn en toch ook oog hebben voor de ander en de relatie met de ander.

Hebt je iets meer mannelijke dan vrouwelijke eigenschappen, dan ben je 'een beetje mannelijk' en hebt je veel meer mannelijke dan vrouwelijke eigenschappen, dan ben je 'zeer mannelijk'. Als je een man bent, ben je dus een 'echte man'. Ben je een vrouw, dan betekent dit dat je veel voordeel kunt hebben van mannelijke kwaliteiten zoals zelfvertrouwen en doortastendheid. Zowel voor mannen als vrouwen met overwegend mannelijke eigenschappen geldt dat ze meer zouden kunnen werken aan hun vrouwelijke kanten zoals zachtaardigheid en begrip voor anderen. Dat is met name zo als je 'zeer mannelijk' bent, omdat je waarschijnlijk meer bereikt als je ook je vrouwelijke kant een beetje ontwikkelt.

Hebt u iets meer vrouwelijke dan mannelijke eigenschappen, dan ben je 'een beetje vrouwelijk'. Heb je veel meer vrouwelijke dan mannelijke eigenschappen, dan ben je 'zeer vrouwelijk'. Als je een vrouw bent, ben je dus een 'echte vrouw'. Ben je een man, dan betekent dit dat je veel voordeel kunt hebben van vrouwelijke kwaliteiten zoals begrip voor anderen en betrokkenheid. Zowel voor mannen als vrouwen met overwegend vrouwelijke eigenschappen geldt dat ze meer zouden kunnen werken aan hun mannelijke kanten zoals initiatief en ambitie. Dat is met name zo als je 'zeer vrouwelijk' bent, omdat je waarschijnlijk meer bereikt als je ook je mannelijke kant een beetje ontwikkelt.
pi_78434827
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:55 schreef Devvie het volgende:

[..]

Leuk, met z'n 4en op de reünie.
0 topics op naam. 14.gif
pi_78434829
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef Bragi het volgende:

[..]

Wel als je dat bent en gewoon eerlijk (tegenover jezelf) bent.
Ja, maar volgens mij zijn de meeste mensen zichzelf daar niet echt bewust van (4EBE dus wel ) .
pi_78434836
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef Bragi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_78434852
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Leuk, met z'n 4en op de reünie.
Spannend !!!
pi_78434864
ik ben apparently zeer vrouwelijk. godnondetju
pi_78434870
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Jij hebt geen maandloon.
0 topics op naam. 14.gif
pi_78434880
alleen maar omdat ik aardig ben voor anderen

Anderen mezelf
pi_78434889
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:58 schreef Maisnon het volgende:
alleen maar omdat ik aardig ben voor anderen

Anderen mezelf
0 topics op naam. 14.gif
pi_78434910
VANAF NU BEN IK LICHTGERAAKT EN OVERMOEDIG NIETS KAN ME NOG STOPPEN HAHA EN WAAG HET GODVERDOMME EENS ER IETS VAN TE ZEGGEN STELLETJE LUTSERS
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:59:19 #96
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78434920
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja, maar volgens mij zijn de meeste mensen zichzelf daar niet echt bewust van (4EBE dus wel ) .
"de meeste mensen" zijn sowieso losers.
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:59:35 #97
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78434933
Waarom kan je niet gewoon op één leeftijd zoeken bij Hyves?
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:00:03 #98
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_78434956
Oh, never mind. Heb haar al gevonden.
pi_78434959
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:59 schreef Bragi het volgende:
Waarom kan je niet gewoon op één leeftijd zoeken bij Hyves?
HYVES

Mensen die op 1 leeftijd willen zoeken op Hyves

Mensen
pi_78434994
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

HYVES

Mensen die op 1 leeftijd willen zoeken op Hyves

Mensen
zeg schat ben jij een beetje zeer mannelijk kom maar bij Maisnon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: