Die kunnen het best gemerged worden imo (het is immers niet écht dubbel) - maar daar moet een mod maar over oordelen. Ik zou het jammer vinden als de tweede gesloten wordt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:51 schreef Disana het volgende:
Veenendaal geteistert door multikul (2e Culemborg? )
Dit zijn de schoften van Veenendaal
Is dit niet een beetje dubbel?

Goed idee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:15 schreef Frutsel het volgende:
Mergen kan niet, die ene is bijna vol
Je kan hem sluiten en dan gebruiken voor deel 2
Met evt wat 'opschoning'

y
 y  , misschien handig om naar het topic te verwijzen wat nog wel open is: Sander V. had zware psychische problemen # 2
, misschien handig om naar het topic te verwijzen wat nog wel open is: Sander V. had zware psychische problemen # 2

.
. 

Yvonne verwijst in de post naar het topic wat ze met diezelfde post sluit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:47 schreef Dagonet het volgende:
Ik mis iets?.
Welke moe'k nou hebben? :blond:

Hé!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
y
, misschien handig om naar het topic te verwijzen wat nog wel open is: Sander V. had zware psychische problemen # 2

quote:

hey meissie, dat is het idd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:48 schreef yvonne het volgende:
[..]

Liefde is: elkaar na het verrot schelden weer in de armen sluiten

Daar heeft u gelijk in. Dat was echter nog naar mijn mening binnen de normale "fok-proprties". Iedereen doet wel eens aan het normale "name-calling". Dit echter was wel buitenproportioneel, vandaar de melding. Bedankt voor het behandelen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:01 schreef Frutsel het volgende:
Ik zal daar idd eens werk van maken. Zijn misplaatste grapje ontlokt jou echter ook een uitspraak die niet nodig is. Gelieve ook kritisch te kijken hoe jij hem daar aanspreekt, ook al kan ik me de frustratie voorstellen.
Kom dan eerst hier in het vervolg.

Er worden nu zelfs posts vervalst:quote:Op maandag 22 maart 2010 18:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wilders-film op 1 mei in première
Onnodige en lage ad-hominems.

Nee hoor... dat is gewoon een willekeurige post van mij uit een willekeurig topic. Geen idee waarom die erbij wordt gehaald verder, maar zeker niet vervalst o.i.d.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Er worden nu zelfs posts vervalst:
Wilders-film op 1 mei in première

Ah okee, dan heb ik niets gezegd. Neemt niet weg dat er zo langzamerhand wel een rem op mag worden gezet wat mij betreft.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:41 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee hoor... dat is gewoon een willekeurige post van mij uit een willekeurig topic. Geen idee waarom die erbij wordt gehaald verder, maar zeker niet vervalst o.i.d.

ik las ergens dat jij een troll bent.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah okee, dan heb ik niets gezegd. Neemt niet weg dat er zo langzamerhand wel een rem op mag worden gezet wat mij betreft.

Ik las eens dat jij er niets aan kunt doenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik las ergens dat jij een troll bent.

don't underestimate the power of zahi!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las eens dat jij er niets aan kunt doen

ik had niets kwaad in de zin. begin disana zelfs een beetje te mogen, soms. ik las net in een topic dat ze dachten dat ze een troll was. ze vatte het verkeerd op denk ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef sp3c het volgende:
ja zo kan die wel weer he

quote:Op maandag 22 maart 2010 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had niets kwaad in de zin. begin disana zelfs een beetje te mogen, soms. ik las net in een topic dat ze dachten dat ze een troll was. ze vatte het verkeerd op denk ik.

quote:Op maandag 22 maart 2010 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat laatste klopt wel. Komt omdat je soms ineens zo onaardig deed. We kunnen opnieuw beginnen?

Wat zullen we nou belevenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had niets kwaad in de zin. begin disana zelfs een beetje te mogen, soms. ik las net in een topic dat ze dachten dat ze een troll was. ze vatte het verkeerd op denk ik.

daarom zeg ik: Weer verder in SCquote:Op maandag 22 maart 2010 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is het probleem? Daar is SC toch voor?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |