Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb de Turkse versie van de uitspraken niet gehoord/gelezen, maar het is wel het type domme dingen dat Erdogan met enige regelmaat uitkraamt. Meestal als hij weer eens boos is op een journalist of zo. Het betekent verder niet zo heel veel, maar het is wel beschadigend voor het imago van Turkije. Want in de meeste landen zijn we gewend aan minister-presidenten die ieder woord dat ze zeggen op een
goudschaaltje wegen en dan nog twee keer omdraaien vóór ze het uiten.
Kan zijn, maar het is meer dan menig premier ooit heeft gedaan.quote:Overigens, laten we wel wezen, dat hele "Koerdische'' plan van Erdogan is ook weer typisch een kwestie van zieltjes
winnen zonder er al te veel voor terug te hoeven geven. Een (koerdische) kinderhand is kennelijk snel gevuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
doe maar niet, het is allemaal niet zo bijster interessant. het is het zoeken naar zijwegen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Daar zijn hele complottheorieën over. JPB's broer zit volgens mij in de petrochemische industrie, of een andere industrie die zaken doet met Afghanistan en/of Irak. Klok, klepel, ik zou dat moeten uitzoeken.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef Burakius het volgende:
Natuurlijk dat Hiz , met zijn anti-AKP houding, weer eens iets negatiefs moet blaten over de beste president die Turkije ooit heeft gekend. Ik wil die vuile oplichters die met geld mensen afpersen (CHP) wel eens een keer zien regeren. Helpen het hele land naar de verdoemenis.
leg uit die (flauwe) grap voor leken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Was ook een flauwe grap van mij.
gaaf om te zien dat turken islam ook kunnen bespotten. wij kunnen nog veel leren van turken. ik heb alleen maar toffe ervaringen met hen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:46 schreef Levolution het volgende:
Even uitleggen dan maar. In mijn omgeving is 'dinci' haast een scheldwoord geworden. Dinci betekent gewoon 'religieuze', maar te religieuze mensen zijn irritant, dom of gevaarlijk. Dat zijn het soort mensen die op AKP stemmen enzo, vandaar die verwijzing naar Burakius (hij beweerde immers dat Erdogan de beste president is die Turkije ooit gekend heeft).
Om deze flauwe grap wat kracht bij te zetten, plaatste ik een foto van wat ouderwetse Turken, die dus 'dinciler' moeten voorstellen.
Begrijp mij niet verkeerd, alleen echt extreme moslims 'schelden' wij uit voor dinci. Dat zijn mensen die bijvoorbeeld geld aftroggelen van nietswetende, goedwillende moslims, of mensen die hun vrouwen slaan omdat dat van de islam mag.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gaaf om te zien dat turken islam ook kunnen bespotten. wij kunnen nog veel leren van turken. ik heb alleen maar toffe ervaringen met hen!![]()
het had niet veel gescheeld, of ik was nu getrouwd met een turkse.
Nu ben ik een atheïst en hekel ik religie, maar het gelovige deel van mijn familie kan er inderdaad ook wel wat van.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gaaf om te zien dat turken islam ook kunnen bespotten. wij kunnen nog veel leren van turken. ik heb alleen maar toffe ervaringen met hen!![]()
Toffe foto. Zo zien mijn nauwelijks gelovende opa en oma in Turkije er ook uit. Alleen draagt mijn opa een salvar.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moest daar ook lachen. Burakius is óf een dikke troll, óf hij heeft dinci ouders zoals wij dat noemen.
Indien laatste, Burakius' familieportret:
[ afbeelding ]
Mijn opa in Turkije droeg ook een salvar, mijn oma had zo'n deksel onder haar hoofddoek (hoe noem je dat?) met van die gouden ringetjes. Erg tof inderdaad, de foto was dan ook niet beledigend bedoeld.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toffe foto. Zo zien mijn nauwelijks gelovende opa en oma in Turkije er ook uit. Alleen draagt mijn opa een salvar.
Heb je nooit RoW zijn posts gelezenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Zo kwam het anders wel over.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn opa in Turkije droeg ook een salvar, mijn oma had zo'n deksel onder haar hoofddoek (hoe noem je dat?) met van die gouden ringetjes. Erg tof inderdaad, de foto was dan ook niet beledigend bedoeld.
Geeft niks toch, Turken zijn noooooit zo snel op hun teentjes getraptquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo kwam het anders wel over.
Maar goed.
Als je zo nodig moet weten, mijn familie bezit:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik moest daar ook lachen. Burakius is óf een dikke troll, óf hij heeft dinci ouders zoals wij dat noemen.
Indien laatste, Burakius' familieportret:
[ afbeelding ]
Dat Erdogan de beste president is die Turkije ooit heeft gekend is te BEWIJZEN met STATISTIEK en CIJFERS. Je hoeft alleen maar even de economie van Turkije te bekijken VOOR de AKP en NA de AKP.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:46 schreef Levolution het volgende:
Even uitleggen dan maar. In mijn omgeving is 'dinci' haast een scheldwoord geworden. Dinci betekent gewoon 'religieuze', maar te religieuze mensen zijn irritant, dom of gevaarlijk. Dat zijn het soort mensen die op AKP stemmen enzo, vandaar die verwijzing naar Burakius (hij beweerde immers dat Erdogan de beste president is die Turkije ooit gekend heeft).
Om deze flauwe grap wat kracht bij te zetten, plaatste ik een foto van wat ouderwetse Turken, die dus 'dinciler' moeten voorstellen.
Begrijp mij niet verkeerd, alleen echt extreme moslims 'schelden' wij uit voor dinci. Dat zijn mensen die bijvoorbeeld geld aftroggelen van nietswetende, goedwillende moslims, of mensen die hun vrouwen slaan omdat dat van de islam mag.
erdogan is een dictator. dat is wat turken willen. een machtige man. lekker volgen, niet zelf na hoeven denken.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat een kluns ben je ook. Niet alleen zit je er TOTAAL naast wat betreft je accusaties richting mijn persoon, je bent ook nog eens te dom om mijn tekst volledig te begrijpen.
Dat Erdogan de beste president is die Turkije ooit heeft gekend is te BEWIJZEN met STATISTIEK en CIJFERS. Je hoeft alleen maar even de economie van Turkije te bekijken VOOR de AKP en NA de AKP.
![]()
![]()
Wat maakt t uitquote:Op zondag 21 maart 2010 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
Premier lan, premier.
Hey mijn moeder komt uit de stad en mijn pa uit een dorp.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wordt uitgemaakt voor 'köylü' of zo. (dorps, boers)
Ik laat me op geen enkele manier door iemand zoals the likes of you belachelijk maken, hoe flauw de grap ook mag zijn. Ik ben meer dan bereid om je ongelijk keer op keer te tonen met feiten. Ik heb je nu al enkele malen totaal ontkracht en voor schut gezet. Zal jij dan niet leren?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:22 schreef Levolution het volgende:
Burakius, vanwaar die drang om jezelf zo te bewijzen vanwege een flauw grapje? Wie is hier nou de aristocraat?
1.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef Levolution het volgende:
En dat terwijl de slavernij toch alweer enige tijd niet meer in overeenstemming is met de Turkse wet, snel stoppen dus!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als je zo nodig moet weten, mijn familie bezit:
-Communisten
- Atheïsten
- "gematigde" Moslims
- Zoals jij die wilt noemen: Dinci
süpürgequote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij gaat hier momenteel de bezem doorheen, gezien het slinkende postaantal.
Dat dusquote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan gaan wij gewoon weer ontopic.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat Erdogan de beste president is die Turkije ooit heeft gekend is te BEWIJZEN met STATISTIEK en CIJFERS. Je hoeft alleen maar even de economie van Turkije te bekijken VOOR de AKP en NA de AKP.
![]()
![]()
Totdat ze even erop wijzen dat ze daar altijd al in feite hebben gewoond, maar weg moesten na een genocide. Het is idd zoiets als Duitsland die slachtoffers van de holocaust niet toe zou laten ondanks hun (laten we het bureaucratisch noemen) roots in Duitsland zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
''Deportatie''...Prachtige kop weer van de Nederlandse media.
Die 100.000 Armenen waar hij het over heeft zijn illegaal in Turkije verblijvende arbeiders, gekomen omdat het straatarme Armenië hen blijkbaar geen baantjes kan verschaffen. Dus i.p.v. uitgezet te worden, wat normaliter gebeurt met illegalen, worden deze mensen getolereerd omdat ze behoefte hebben aan werk.
Nou, dat denk ik toch echt nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef LXIV het volgende:
Met andere woorden: dit staat ongeveer gelijk met een Merkel die zegt alle Joden te gaan deporteren omdat die tegen holocaust-ontkenning zijn.
En om er dan vervolgens iets over te zeggenquote:Op maandag 5 april 2010 08:45 schreef Bortecinem het volgende:
Een nieuwsbericht van 3 weken oud kicken alleen om iets te zeggen wat al zo'n tien keer eerder was gezegd.
En aardig wat Duitsers in Duitsland, Dresden enzoquote:Op maandag 5 april 2010 10:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik toch echt niet
Ten eerste zijn er in die tijd ook aardig wat Turken vermoord en ten tweede kan ik me moeilijk aan de indruk onttrekken dat het oprakelen van de kwestie door westerse regeringen vooral politiek gemotiveerd is.
Na de moord op Hrant Dink door de zoveelste turkse islamitische fascist zijn de armeniers anders wel flink wakker geschud, evenals de turken overigens.quote:Voor zover ik weet is de kwestie in die contreien namelijk dood en begraven, niet in de laatste plaats door de Armeniers.
Edit: waarmee ik niet wil zeggen dat Erdogan geen imbeciel is overigens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |