Ik laat me op geen enkele manier door iemand zoals the likes of you belachelijk maken, hoe flauw de grap ook mag zijn. Ik ben meer dan bereid om je ongelijk keer op keer te tonen met feiten. Ik heb je nu al enkele malen totaal ontkracht en voor schut gezet. Zal jij dan niet leren?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:22 schreef Levolution het volgende:
Burakius, vanwaar die drang om jezelf zo te bewijzen vanwege een flauw grapje? Wie is hier nou de aristocraat?
1.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef Levolution het volgende:
En dat terwijl de slavernij toch alweer enige tijd niet meer in overeenstemming is met de Turkse wet, snel stoppen dus!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als je zo nodig moet weten, mijn familie bezit:
-Communisten
- Atheïsten
- "gematigde" Moslims
- Zoals jij die wilt noemen: Dinci
süpürgequote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij gaat hier momenteel de bezem doorheen, gezien het slinkende postaantal.
Dat dusquote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan gaan wij gewoon weer ontopic.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat Erdogan de beste president is die Turkije ooit heeft gekend is te BEWIJZEN met STATISTIEK en CIJFERS. Je hoeft alleen maar even de economie van Turkije te bekijken VOOR de AKP en NA de AKP.
![]()
![]()
Totdat ze even erop wijzen dat ze daar altijd al in feite hebben gewoond, maar weg moesten na een genocide. Het is idd zoiets als Duitsland die slachtoffers van de holocaust niet toe zou laten ondanks hun (laten we het bureaucratisch noemen) roots in Duitsland zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
''Deportatie''...Prachtige kop weer van de Nederlandse media.
Die 100.000 Armenen waar hij het over heeft zijn illegaal in Turkije verblijvende arbeiders, gekomen omdat het straatarme Armenië hen blijkbaar geen baantjes kan verschaffen. Dus i.p.v. uitgezet te worden, wat normaliter gebeurt met illegalen, worden deze mensen getolereerd omdat ze behoefte hebben aan werk.
Nou, dat denk ik toch echt nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef LXIV het volgende:
Met andere woorden: dit staat ongeveer gelijk met een Merkel die zegt alle Joden te gaan deporteren omdat die tegen holocaust-ontkenning zijn.
En om er dan vervolgens iets over te zeggenquote:Op maandag 5 april 2010 08:45 schreef Bortecinem het volgende:
Een nieuwsbericht van 3 weken oud kicken alleen om iets te zeggen wat al zo'n tien keer eerder was gezegd.
En aardig wat Duitsers in Duitsland, Dresden enzoquote:Op maandag 5 april 2010 10:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik toch echt niet
Ten eerste zijn er in die tijd ook aardig wat Turken vermoord en ten tweede kan ik me moeilijk aan de indruk onttrekken dat het oprakelen van de kwestie door westerse regeringen vooral politiek gemotiveerd is.
Na de moord op Hrant Dink door de zoveelste turkse islamitische fascist zijn de armeniers anders wel flink wakker geschud, evenals de turken overigens.quote:Voor zover ik weet is de kwestie in die contreien namelijk dood en begraven, niet in de laatste plaats door de Armeniers.
Edit: waarmee ik niet wil zeggen dat Erdogan geen imbeciel is overigens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |