abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:04:44 #101
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_79285525
Vroeger was Fok! nog eenvoudig en had je autochtonen die allochtonen afzeken, allochtonen die autochtonen afzeker, linksen die rechtsen afzeken en vice versa. Nu hebben Turken het op elkaar voorzien en snap ik er niks meer van.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_79285557
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:44 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Joh, neem de smiley lekker serieus alsof mensen die zo letterlijk gebruikt hebben. Ik zie een hoop subtiel goedkeuren en verdedigen van deze man. Dat kun je toch moeilijk ontkennen?

Het topic ruikt naar hypocrisie, laat ik het zo stellen
Het is blijkbaar nog een hele kunst om een uitspraak van iemand te kunnen duiden.

Het enige dat Erdogan volgens mij wilde zeggen is dat Turkije tegenwoordig niks tegen Armeniërs heeft en hen geen strobreed in de weg wil leggen en dat hij daarom geen zin heeft dat oude koeien uit de sloot worden gehaald. Alleen kwam het er op een nogal ongelukkige en (onbedoeld) kwetsende wijze uit.

Het was, kortom, géén uitspraak om de in Turkije levende Armeniërs opzettelijk te beledigen of te kwetsen, terwijl Wilders wél bewust de in Nederland levende Turken en Marokkanen opzettelijk op de tenen trapt. Een essentieel verschil.

(Zelf had ik het trouwens waarschijnlijk net zo gezegd, maar ik ben wijs en ga dus niet de politiek in. )
pi_79285576
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:03 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Met een nuance-verschil. Het uitzetten van criminele allochtonen. Niet van gewone allochtonen. Dat geleuter over dat die 100.000 man gedoogd worden..
En hoe verklaar je dan dat hij ook de families erbij tegelijk wil uitzetten?
Een illegaal is geen 'gewone' allochtoon.
Volgens jouw opvatting zou Duitsland dus geen illegale Israëliërs ( most oftenly joods )mogen uitzetten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2010 10:11:01 ]
pi_79285578
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Laat ik het dan zo zeggen, met uitspraken zoals die van Wilders, denigreert Wilders Nederland tot het niveau van deze landen.
En import wordt niet blij van het prospectus dat ze dezelfde behandeling gaan krijgen als dat vreemdelingen in het land van (verre) herkomst dat ten deel valt.

Maar zo zijn de regels dan nu eenmaal
Seculier-Fundamentalistisch
pi_79285623
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:04 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Een domme discussie dus. Massamoord op mensen van een bepaalde afkomst is gewoon genocide. Wat hadden ze zelf in gedachten dan? Meningsverschil met fysieke afloop?
Laten we eerst beginnen met het scheiden van groepen, de Ottomaanse troepen, Ottomaanse logistiek, de Koerdische rebellen gezind op wraak, de Kemalistische republiek en Islamitisch gezinde bewind van Erdogan zijn nou niet echt één groep of 'ze' te noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2010 10:10:07 ]
pi_79285665
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:06 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

En import wordt niet blij van het prospectus dat ze dezelfde behandeling gaan krijgen als dat vreemdelingen in het land van (verre) herkomst dat ten deel valt.

Maar zo zijn de regels dan nu eenmaal
Zelden tot nimmer maken wij ons hier in het Westen daar schuldig aan, op enkele uitzonderingen zoals Wilders, De Winter en consorten uitgesloten.
pi_79285843
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zelden tot nimmer maken wij ons hier in het Westen daar schuldig aan, op enkele uitzonderingen zoals Wilders, De Winter en consorten uitgesloten.
En die nogal rechtse partijen in Denemarken, de BNP in het VK die het goed gaat doen, die Duitse politici die zich eindelijk niet meer laten ringeloren door buitenlanders die te pas en te onpas met holocaust verwijzingen op de proppen komen maar eindelijk wel keiharde maatregelen voorstellen. En andere manifestaties van dat sentiment die ik niet opnoem.

Het is zonde. Maar een democratie kan zich niet verweren tegen roofridders met een totalitair agressieve insteek. Dus glijden we af. En aan wie hebben we dat te danken? Juist.
Seculier-Fundamentalistisch
pi_79286014
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:16 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

En die nogal rechtse partijen in Denemarken, de BNP in het VK die het goed gaat doen, die Duitse politici die zich eindelijk niet meer laten ringeloren door buitenlanders die te pas en te onpas met holocaust verwijzingen op de proppen komen maar eindelijk wel keiharde maatregelen voorstellen. En andere manifestaties van dat sentiment die ik niet opnoem.
Ja, die plaats ik dus onder consorten, gelijkgezinden etc, zelfs in landen zoals Turkije, Egypte etc heb je groeiende rechtsinvloeden.
quote:
Het is zonde. Maar een democratie kan zich niet verweren tegen roofridders met een totalitair agressieve insteek. Dus glijden we af. En aan wie hebben we dat te danken? Juist Onjuist.
Ik kan falende moslims in de samenleving niet erg anders zien dan andere falers alleen met een Islamitisch achtergrond, zoals fraudeurs, verkrachters, dieven, homofoben etc. Ik zie niet in waarom je de moslims zou moeten scheiden van alle andere groepen die hetzelfde doen.
pi_79287176
Wat een zielige nieuwsbericht.
Altijd Turkije en Turken proberen zwart te maken.
Doet de Nederlandse media zoveel negatieve nieuws over Turkije omdat het zo bang is dat Turkije in de Eu komt? Turkije zal nooit in de Eu komen! Niet bang zijn Nederland.
Ik wil jullie niet verdrietig maken maar NIEMAND in de rest van de wereld heeft interesse in Nederland of weet waar of wat Nederland is, dus niet bang zijn. 99% van de bevolking van Turkije weet niet wat Nederland is. Ze hebben gehoord over Europa en soms Duitsland.
En dan over het nieuwsbericht. Erdogan zegt dat hij ze "mischien" terugstuurt, (hij heeft nog niet eens een poging gedaan) naar hun eigen land Armenie want ze zijn (illegaal) en NEEEEEE dat mag Erdogan niet zeggen NEEE, Nederland heeft Turkije nog geen toestemming gegeven om illegalen uit zijn land te zetten. En dan beginnen weer die domme mensen over turkije en zijn genocide.
Idiooooooten!!!! ARMENIE heeft zijn AZERI minderheid in de oorlog van 1989 allemaal uit het land gezet en daarna heeft ARMENIE zijn buurland Azerbeidzjan AANGEVALLEN en 20% van de oppervlakte van Azerbeidzjan bezet en heeft 1 miljoen dat is 1.000.000 mensen uit zijn huis verjaagd en die leven nog steeds in vluchtelingenkampen maar dit is niet belangrijk want nederland weet dat Turkije een slecht land en alles is de schuld van Turkije.
pi_79288630
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:15 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

''Omdat het straatarme Armenië hen blijkbaar geen baantjes kan verschaffen''. Waarom op zo'n denigrerende manier? Hier wonen 600.000 Turken omdat het (voormalige) straatarme Turkije hen geen baantjes kon verschaffen.
Niets denigrerends aan; het is simpelweg de waarheid. Arm zijn is geen schande.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef Zith het volgende:

[..]

Omdat hij turks is
Dat ik Turkse roots heb, heb je goed. Voor de rest weet je niets over mij.

[ Bericht 5% gewijzigd door TheMagnificent op 18-03-2010 11:43:48 ]
pi_79289141
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:59 schreef Iustitiaomnibus het volgende:
Wat een zielige nieuwsbericht.
Altijd Turkije en Turken proberen zwart te maken.
Doet de Nederlandse media zoveel negatieve nieuws over Turkije omdat het zo bang is dat Turkije in de Eu komt? Turkije zal nooit in de Eu komen! Niet bang zijn Nederland.
Ik wil jullie niet verdrietig maken maar NIEMAND in de rest van de wereld heeft interesse in Nederland of weet waar of wat Nederland is, dus niet bang zijn. 99% van de bevolking van Turkije weet niet wat Nederland is. Ze hebben gehoord over Europa en soms Duitsland.
En dan over het nieuwsbericht. Erdogan zegt dat hij ze "mischien" terugstuurt, (hij heeft nog niet eens een poging gedaan) naar hun eigen land Armenie want ze zijn (illegaal) en NEEEEEE dat mag Erdogan niet zeggen NEEE, Nederland heeft Turkije nog geen toestemming gegeven om illegalen uit zijn land te zetten. En dan beginnen weer die domme mensen over turkije en zijn genocide.
Idiooooooten!!!! ARMENIE heeft zijn AZERI minderheid in de oorlog van 1989 allemaal uit het land gezet en daarna heeft ARMENIE zijn buurland Azerbeidzjan AANGEVALLEN en 20% van de oppervlakte van Azerbeidzjan bezet en heeft 1 miljoen dat is 1.000.000 mensen uit zijn huis verjaagd en die leven nog steeds in vluchtelingenkampen maar dit is niet belangrijk want nederland weet dat Turkije een slecht land en alles is de schuld van Turkije.

Verder alles goed met je?

Fijn dat je aangeeft dat een heel land uit wereldvreemde mensen bestaat. Maar volgens mij was dat niet helemaal de bedoeling van je post.
Cool story, Hansel.
  † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 11:52:24 #112
230491 Zith
pls tip
pi_79289250
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:38 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Niets denigrerends aan; het is simpelweg de waarheid. Arm zijn is geen schande.
[..]

Dat ik Turkse roots heb, heb je goed. Voor de rest weet je niets over mij.
Alsjeblieft, je bent een standaard turkse fokker: bij elk topic over turken komen jullie uit alle hoeken en gaten om de turkse eer te verdedigen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_79289498
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:52 schreef Zith het volgende:

[..]

Alsjeblieft, je bent een standaard turkse fokker: bij elk topic over turken komen jullie uit alle hoeken en gaten om de turkse eer te verdedigen.
''De Turkse eer verdedigen.'' Er zijn genoeg Turkse users die ook gewoon kritiek leveren op Turkije, zoals IHVK, ikzelf en Bortecinem, maar blijkbaar zie je dat steeds over het hoofd. Dat er Turken worden aangetrokken tot topics over Turken en Turkije is ook de normaalste zaak van de wereld, gezien deze mensen nog steeds een band hebben met het land en haar inwoners (dientengevolge er een interesse voor hebben).
Misschien moet je dus eens ophouden om hier steeds jankerig over te doen, want dat ik jou iedere keer weer in Turken-topics zie huilen over Turken die er in reageren, zal ook wel geen toeval zijn.
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 12:01:37 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_79289638
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:03 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Met een nuance-verschil. Het uitzetten van criminele allochtonen. Niet van gewone allochtonen. Dat geleuter over dat die 100.000 man gedoogd worden..
want Wilders wil alle illegale allochtonen gewoon laten zitten?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_79289665
En overigens ben ik van mening dat Turkije niet bij de Europeesche Unie mag komen.

Dit topic levert weer een bijdrage voor de ondersteuning van deze mening.
Gelukkig zijn de machthebbers in Turkije (nog) anti Islam. Ik moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als het nationalistich fanatisme zich zou vermengen met de Islam (Brrrr)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_79289771
Dat geblaat over Turkije en de EU in iedere discussie over Turkije..
pi_79289775
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef Oud_student het volgende:
En overigens ben ik van mening dat Turkije niet bij de Europeesche Unie mag komen.

Dit topic levert weer een bijdrage voor de ondersteuning van deze mening.
Gelukkig zijn de machthebbers in Turkije (nog) anti Islam. Ik moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als het nationalistich fanatisme zich zou vermengen met de Islam (Brrrr)
Nee dit zijn ze niet.
pi_79289779
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:50 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Verder alles goed met je?

Fijn dat je aangeeft dat een heel land uit wereldvreemde mensen bestaat. Maar volgens mij was dat niet helemaal de bedoeling van je post.
Hahaha nee dat heb ik niet aangegeven ik wilde jou niet verdrietig maken maar Nederland is onbelangrijk en klein. het komt nooit in het nieuws.
pi_79290198
quote:

[..]

Heb je de reacties wel gelezen Zith? Een groot aantal zijn kritisch van aard.

Punt blijft dat jij nu net zo goed een met enorm bevooroordeelde blik naar de posts in dit topic kijkt. Ja klopt er zijn Turken die graag tegenover alles de eer van Turkije verdedigen op het internet,
net zoals er bijvoorbeeld PVV'ers zijn op Telegraaf.nl Echter om dat nou te bombarderen tot standaard Turkse reactie. Het lijkt me dat je met zo'n uitspraak totaal het gevoel voor nuance kwijtraakt.
Ik zou zeggen blijf ook in dit geval kritisch.
Ik ga deze uitspraak van Erdogan niet verdedigen, sterker nog; ik keur hem af.

Inhoudelijk kun je hier overigens een heel andere discussie over voeren, maar op de persoon blijft leuker blijkt maar weer.
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 12:16:51 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_79290242
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef Iustitiaomnibus het volgende:

[..]

Hahaha nee dat heb ik niet aangegeven ik wilde jou niet verdrietig maken maar Nederland is onbelangrijk en klein. het komt nooit in het nieuws.
er gebeuren dan ook niet zo veel vervelende dingen in Nederland

stiekem ben ik daar wel blij mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_79290304
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

er gebeuren dan ook niet zo veel vervelende dingen in Nederland

stiekem ben ik daar wel blij mee
Dat moeten we vooral zo houden.
pi_79290736
erdogan
turkije
dit topic

zo, nog een turk die niet alles van Turkije verdedigd

(tvp)
Ik ben een pure Turk.
pi_79290775
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
erdogan
turkije
dit topic

(tvp)
En dat volk wil bij de EU.
pi_79290829
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Echt he.. debiele leiders
Ik ben een pure Turk.
pi_79291564
quote:

[..]

ik walg van de Turkse regering. Islamitische gif is het. Maar ik heb eindelijk een keer wat goeds gehoord van de premier.

Nou wat een trots heb ik zeg
pi_79297250
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dan gaan ze nog breder lopen en bozer kijken
pi_79298200
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dan gaan ze nog breder lopen en bozer kijken
pi_79308482
quote:
erdogan
turkije
dit topic

(tvp)
Een maand geleden was je nog pro-AKP.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_79308563
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:53 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

ik walg van de Turkse regering. Islamitische gif is het. Maar ik heb eindelijk een keer wat goeds gehoord van de premier.

Nou wat een trots heb ik zeg
En Turken walgen van jou. Maak je geen zorgen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_79344834
Dit is wel opnieuw een nieuwe wending, want het leek net zo dat Turkije de laatste een nieuwe relatie met de buurlanden (Armenië, Iran, Syrië,....) nastreefde. Zo is de grens met Armenië onlangs eindelijk geopend.

Wat het ook nog ingewikkelder maakt, is dat - alle sympathie voor de Armeniërs ten spijt- Turkije bij de NAVO is, en dat Armenië nog helemaal in de Russische sfeer zit.
pi_79345389
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:25 schreef LXIV het volgende:
]Wat ik me ook afvraag is waar die 100.000 niet-Turkse Armeniers vandaan komen. Of zijn die gewoon in Turkije geboren maar hebben ze nooit een paspoort gehad?
Ik deel jouw mening: dat is een belangrijke vraag.

Times schrijft:
quote:
The number of illegal Armenians in Turkey is a matter of debate, with a study conducted last year claiming that the figure could be as low as 10,000. Around half slipped into Turkey in 1988 in the aftermath of the devastating earthquake that hit Armenia. Others are exiles from Armenia’s ailing post-Soviet economy.
Ooit woonden er miljoenen Armeniers in Turkije, maar er zijn er destijds ca 1.500.000 uitgeroeid en de rest is verdreven. Wat er nog woont is dus slechts een schamel restant. Maar niet schamel genoeg om met rust te laten blijkbaar.
quote:
In ieder geval blijkt maar weer hoe 'verlicht' dit islamitische en Aziatische land is. Een aanwinst voor Europa.
De uitspraak van één premier, die al genuanceerd is door de huidige Turkse president die een partijgenoot is, kan toch niet een stempel drukken op een volledig land?
pi_79346407
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:57 schreef Burakius het volgende:

[..]

Een maand geleden was je nog pro-AKP.
Ik ben voor AKP, geen pro. Dat bericht was trouwens niet serieus.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:45:50 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79355130
ik vind turken in nederland best ok. misschien zijn ze af en toe wat sneaky en gaat er veel geld richting turkije. soit.
de turken die ik ken zijn niet zo agressief en redelijk behulpzaam. leuke gasten. veel europeeser dan de marokkanen, die natuurlijk nooit tot de eu mogen behoren als we straks echt een financieel probleem krijgen.

ps dan zit ik inmiddels te fokken op het volkomen self supplying familie landgoed in oost-europa. met nog wat lotgenoten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:15:38 #134
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79356485
heet illegalen uitzetten deportatie tegenwoordig?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_79356889
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:01 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Ooit woonden er miljoenen Armeniers in Turkije, maar er zijn er destijds ca 1.500.000 uitgeroeid en de rest is verdreven. Wat er nog woont is dus slechts een schamel restant. Maar niet schamel genoeg om met rust te laten blijkbaar.
Zeg lees je überhaupt wat je zelf citeert?

Wat er nu woont zijn blijkbaar nieuwe illegale vluchtelingen. Heeft dus helemaal niks met de Armenen in Turkije van 100 jaar terug te maken.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:05:56 #136
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79358305
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef TeenWolf het volgende:
heet illegalen uitzetten deportatie tegenwoordig?
Sinds Rita Verdonk als minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 01:03:54 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79362102
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:05 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Sinds Rita Verdonk als minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie.
die het beleid van cohen voerde...
  zaterdag 20 maart 2010 @ 02:08:48 #138
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_79363501
quote:
erdogan
turkije
dit topic

(tvp)
Verraadster !
AFC AJAX
  zaterdag 20 maart 2010 @ 09:12:13 #139
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79365250
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat er nu woont zijn blijkbaar nieuwe illegale vluchtelingen. Heeft dus helemaal niks met de Armenen in Turkije van 100 jaar terug te maken.
quote:
with a study conducted last year claiming that the figure could be as low as 10,000. Around half slipped into Turkey in 1988 in the aftermath of the devastating earthquake that hit Armenia.
Je hebt gelijk dat dit niet met 100 geleden heeft te maken, maar om nu te stellen nieuwe illegalen lijkt me, zeker deels, onterecht.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_79365909
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Je citeert mij maar dat heb ik niet geschreven?
pi_79368065
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:10 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Je citeert mij maar dat heb ik niet geschreven?
Jawel, dat schreef je wel. Om het helemaal uit te kauwen:

Het woord "restant" betekent "overblijfsel". Als jij dus schrijft dat de Armeniërs die nu in Turkije leven een "schamel restant" zijn van de 1,5 miljoen van 100 jaar terug, dan zeg je daarmee in feite dat de huidige Armeniërs in Turkije een deelgroep zijn van de groep Armeniërs die 100 jaar terug in Turkije leefde. Maar dat strookt dus niet met de werkelijkheid en niet met het artikel dat je citeerde.

(En als je het niet zo bedoelde, dan had je niet het woord "restant" moeten gebruiken)
  zaterdag 20 maart 2010 @ 12:12:26 #142
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_79368353
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Misschien had Wilders dus toch wel een beetje gelijk toen hij Erdogan een idioot oid noemde.
Misschien heeft Wilders dus ongelijk wanneer hij praat over het uitzetten van illegalen en moslims.
Géén kloon van tvlxd!
pi_79369646
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 02:08 schreef msnk het volgende:

[..]

Verraadster !
Soms moet je Nederlanders tevreden houden.
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 13:36:31 #144
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_79370970
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Soms moet je Nederlanders tevreden houden.
Verraadster !
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_79371203
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef zuiderbuur het volgende:
Dit is wel opnieuw een nieuwe wending, want het leek net zo dat Turkije de laatste een nieuwe relatie met de buurlanden (Armenië, Iran, Syrië,....) nastreefde. Zo is de grens met Armenië onlangs eindelijk geopend.

Wat het ook nog ingewikkelder maakt, is dat - alle sympathie voor de Armeniërs ten spijt- Turkije bij de NAVO is, en dat Armenië nog helemaal in de Russische sfeer zit.
Ik denk eigenlijk niet aan een nieuwe wending. Erdogan heeft al gezegd dat de uitspraken uit het verband zijn gerukt en heeft ze verzwakt. En die uitspraak van Gul is ook veelzeggend. Vandaag is Erdogan samengekomen met alle bekende artiesten om meer vorm te geven aan 'de Koerdische opening' het plan om meer rechten te geven aan Koerden.
pi_79372470
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 13:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk niet aan een nieuwe wending. Erdogan heeft al gezegd dat de uitspraken uit het verband zijn gerukt en heeft ze verzwakt. En die uitspraak van Gul is ook veelzeggend. Vandaag is Erdogan samengekomen met alle bekende artiesten om meer vorm te geven aan 'de Koerdische opening' het plan om meer rechten te geven aan Koerden.
Ik heb de Turkse versie van de uitspraken niet gehoord/gelezen, maar het is wel het type domme dingen dat Erdogan met enige regelmaat uitkraamt. Meestal als hij weer eens boos is op een journalist of zo. Het betekent verder niet zo heel veel, maar het is wel beschadigend voor het imago van Turkije. Want in de meeste landen zijn we gewend aan minister-presidenten die ieder woord dat ze zeggen op een goudschaaltje wegen en dan nog twee keer omdraaien vóór ze het uiten.

Overigens, laten we wel wezen, dat hele "Koerdische'' plan van Erdogan is ook weer typisch een kwestie van zieltjes winnen zonder er al te veel voor terug te hoeven geven. Een (koerdische) kinderhand is kennelijk snel gevuld.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:31:07 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79372516
was erdogan niet een soort van marktkoopman oid vroeger, net als amadinejad?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:38:51 #148
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79372704
Als de broer van Zalm, die met sokken leurt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:45:51 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_79372897
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:38 schreef Ringo het volgende:
Als de broer van Zalm, die met sokken leurt.
denk dat de broer van jan peter schaapsherder is.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:51:07 #150
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_79373054
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

denk dat de broer van jan peter schaapsherder is.
Daar zijn hele complottheorieën over. JPB's broer zit volgens mij in de petrochemische industrie, of een andere industrie die zaken doet met Afghanistan en/of Irak. Klok, klepel, ik zou dat moeten uitzoeken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')