quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan gaan ze nog breder lopen en bozer kijken
Een maand geleden was je nog pro-AKP.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
erdogan![]()
turkije![]()
dit topic![]()
zo, nog een turk die niet alles van Turkije verdedigd
(tvp)
En Turken walgen van jou. Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]ik walg van de Turkse regering. Islamitische gif is het. Maar ik heb eindelijk een keer wat goeds gehoord van de premier.
Nou wat een trots heb ik zeg
Ik deel jouw mening: dat is een belangrijke vraag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:25 schreef LXIV het volgende:
]Wat ik me ook afvraag is waar die 100.000 niet-Turkse Armeniers vandaan komen. Of zijn die gewoon in Turkije geboren maar hebben ze nooit een paspoort gehad?
Ooit woonden er miljoenen Armeniers in Turkije, maar er zijn er destijds ca 1.500.000 uitgeroeid en de rest is verdreven. Wat er nog woont is dus slechts een schamel restant. Maar niet schamel genoeg om met rust te laten blijkbaar.quote:The number of illegal Armenians in Turkey is a matter of debate, with a study conducted last year claiming that the figure could be as low as 10,000. Around half slipped into Turkey in 1988 in the aftermath of the devastating earthquake that hit Armenia. Others are exiles from Armenia’s ailing post-Soviet economy.
De uitspraak van één premier, die al genuanceerd is door de huidige Turkse president die een partijgenoot is, kan toch niet een stempel drukken op een volledig land?quote:In ieder geval blijkt maar weer hoe 'verlicht' dit islamitische en Aziatische land is. Een aanwinst voor Europa.
Ik ben voor AKP, geen pro. Dat bericht was trouwens niet serieus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Een maand geleden was je nog pro-AKP.
Zeg lees je überhaupt wat je zelf citeert?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:01 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Ooit woonden er miljoenen Armeniers in Turkije, maar er zijn er destijds ca 1.500.000 uitgeroeid en de rest is verdreven. Wat er nog woont is dus slechts een schamel restant. Maar niet schamel genoeg om met rust te laten blijkbaar.
Sinds Rita Verdonk als minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef TeenWolf het volgende:
heet illegalen uitzetten deportatie tegenwoordig?
die het beleid van cohen voerde...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Sinds Rita Verdonk als minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie.
Verraadsterquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
erdogan![]()
turkije![]()
dit topic![]()
zo, nog een turk die niet alles van Turkije verdedigd
(tvp)
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Zeg lees je überhaupt wat je zelf citeert?
Wat er nu woont zijn blijkbaar nieuwe illegale vluchtelingen. Heeft dus helemaal niks met de Armenen in Turkije van 100 jaar terug te maken.
Je hebt gelijk dat dit niet met 100 geleden heeft te maken, maar om nu te stellen nieuwe illegalen lijkt me, zeker deels, onterecht.quote:with a study conducted last year claiming that the figure could be as low as 10,000. Around half slipped into Turkey in 1988 in the aftermath of the devastating earthquake that hit Armenia.
Je citeert mij maar dat heb ik niet geschreven?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Zeg lees je überhaupt wat je zelf citeert?
Wat er nu woont zijn blijkbaar nieuwe illegale vluchtelingen. Heeft dus helemaal niks met de Armenen in Turkije van 100 jaar terug te maken.
Jawel, dat schreef je wel. Om het helemaal uit te kauwen:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:10 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Je citeert mij maar dat heb ik niet geschreven?
Misschien heeft Wilders dus ongelijk wanneer hij praat over het uitzetten van illegalen en moslims.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien had Wilders dus toch wel een beetje gelijk toen hij Erdogan een idioot oid noemde.
Verraadsterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms moet je Nederlanders tevreden houden.
Ik denk eigenlijk niet aan een nieuwe wending. Erdogan heeft al gezegd dat de uitspraken uit het verband zijn gerukt en heeft ze verzwakt. En die uitspraak van Gul is ook veelzeggend. Vandaag is Erdogan samengekomen met alle bekende artiesten om meer vorm te geven aan 'de Koerdische opening' het plan om meer rechten te geven aan Koerden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef zuiderbuur het volgende:
Dit is wel opnieuw een nieuwe wending, want het leek net zo dat Turkije de laatste een nieuwe relatie met de buurlanden (Armenië, Iran, Syrië,....) nastreefde. Zo is de grens met Armenië onlangs eindelijk geopend.
Wat het ook nog ingewikkelder maakt, is dat - alle sympathie voor de Armeniërs ten spijt- Turkije bij de NAVO is, en dat Armenië nog helemaal in de Russische sfeer zit.
Ik heb de Turkse versie van de uitspraken niet gehoord/gelezen, maar het is wel het type domme dingen dat Erdogan met enige regelmaat uitkraamt. Meestal als hij weer eens boos is op een journalist of zo. Het betekent verder niet zo heel veel, maar het is wel beschadigend voor het imago van Turkije. Want in de meeste landen zijn we gewend aan minister-presidenten die ieder woord dat ze zeggen op een goudschaaltje wegen en dan nog twee keer omdraaien vóór ze het uiten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet aan een nieuwe wending. Erdogan heeft al gezegd dat de uitspraken uit het verband zijn gerukt en heeft ze verzwakt. En die uitspraak van Gul is ook veelzeggend. Vandaag is Erdogan samengekomen met alle bekende artiesten om meer vorm te geven aan 'de Koerdische opening' het plan om meer rechten te geven aan Koerden.
denk dat de broer van jan peter schaapsherder is.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:38 schreef Ringo het volgende:
Als de broer van Zalm, die met sokken leurt.
Daar zijn hele complottheorieën over. JPB's broer zit volgens mij in de petrochemische industrie, of een andere industrie die zaken doet met Afghanistan en/of Irak. Klok, klepel, ik zou dat moeten uitzoeken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat de broer van jan peter schaapsherder is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |