Oke duidelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:46 schreef Frutsel het volgende:
in POL en VKZ lopen genoeg topics over de verkiezingen en eventuele fraude.
KLB kan ook nog... omdat het eigenlijk een videodump is. Anders zou ik het filmpje in een bestaand topic in VKZ/POL gooien. En je bron is wat dat betreft voor NWS begrippen niet goed. Maar ik zou het dus elders proberen
Ping!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, die bovenste zal ik eens vragen aan de PR. Neem aan dat er een uitslag is. Zet ik die er nog even bij. Hall ik hem na een paar dagen wel weg.
hoe kom je daar nu weer bijquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hart van NL toont Millie Boele als dochter Hans v.Mierlo
Is dit nu ook al nieuws?
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef Amos_ het volgende:
PVV-er beledigt Kamerlid over lichaamsomvang
Lekker begin van dit topic
Als TS al zo begint weet je dat de rest van het topic alleen weer moddergegooi gaat worden...
Vooralsnog laat maar ff staan. Misschien dat het direct in POL gekunt had ipv NWS, maar laat maar staan. Voorlopig gaat het best nog redelijkquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:34 schreef Amos_ het volgende:
PVV-er beledigt Kamerlid over lichaamsomvang
Lekker begin van dit topic
Als TS al zo begint weet je dat de rest van het topic alleen weer moddergegooi gaat worden...
Jou was volgens mij ook niets gevraagdquote:
Was een open sollicitatie voor het moderatorschapquote:
Ik vind dat BREAKING in de TT nogal storend omdat het de aandacht trekt (naar iets dat het niet waard is, en stel je voor dat iedereen dat gaat doen).quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
BREAKING: Paula verlaat Sesamstraat!
Kom op, zeg
Meen je dat serieusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Dagonet het volgende:
Kan dat persoonlijke gebash richting Bansheeboy gewist en minimaal genote worden? De gast neemt nooit een onvertogen woord in de mond maar krijgt wel vanalles naar z'n hoofd geslingerd. Dat vind ik veel storender dan zijn gepraat over een wijk. Dankzij zijn posts weet ik in ieder geval wel wat voor een wijk het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |