We sloten vlak na elkaar. Er zal een paar seconde tussen gezeten hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef Frutsel het volgende:
Ik ben d'r ook klaar mee... wat een gebagger zeg
Opzouten met dat topic

AryahMehr, je hebt je met dit citaat verlaagd tot de eerste beste racist, en ik had veel van je verwacht maar niet dat. Ik hoop dat je in de toekomst beter nadenkt, maar dit is een eersteklas belediging waaruit blijkt dat sommige mensen niets leren van de geschiedenis, ik hoop dat Fok! als nog iets kan doen om je te straffen maar desalniettemin verwacht ik wel dat je hier iets van opsteekt in positieve zin want dit kan niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:17 schreef AryaMehr het volgende:
Omdat ik een ware intellectueel citeer? Voor zover ik weet bestaat er nog altijd zoiets als vrijheid van meningsuiting. En ik hoop in de essentie zoals Mill het beschreef. Maar goed, ik heb hem al weggehaald.

Je moet alles niet zo serieus nemen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
AryahMehr, je hebt je met dit citaat verlaagd tot de eerste beste racist, en ik had veel van je verwacht maar niet dat. Ik hoop dat je in de toekomst beter nadenkt, maar dit is een eersteklas belediging waaruit blijkt dat sommige mensen niets leren van de geschiedenis, ik hoop dat Fok! als nog iets kan doen om je te straffen maar desalniettemin verwacht ik wel dat je hier iets van opsteekt in positieve zin want dit kan niet.

Er zijn grenzen AryaMehr. En misschien weten ze die in Israel en Palestina nog niet zo goed te vinden, maar hier wel, en wat jij stelde was ronduit beledigend en denigrerend bovendien bevestigde je Voltaire.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moet alles niet zo serieus nemen.

Zeg zoiets over alle Iraniërs en je snapt misschiuen beter wat je schreef. Ik kan er weinig anders van maken en valt me zwaar tegen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moet alles niet zo serieus nemen.

Volgens mij wordt het überhaupt niet gewaardeerd dat negers als aap bestempeld worden, Maar ik zou hem wel voorleggen aan de FA's. Zeker weten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:48 schreef Dagonet het volgende:
En deze dan, mag dit wel?
Enfin je vois des hommes qui me paraissent supérieurs à ces nègres, comme ces nègres le sont aux singes, et comme les singes le sont aux huîtres et aux autres animaux de cette espèce.
Wanneer er een filosoof zegt, en iemand gebruikt die in zijn sig... Moslims zijn het slechtste wat de mensheid in hun midden kan hebben en bevuild de aarde? Hell, ja, die note ik en leg ik voor aan de FA'squote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:47 schreef Dagonet het volgende:
Want god verhoede dat we grote filosofen aan gaan halen.

quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:22 schreef Amos_ het volgende:
Nog buiten beschouwing latend of dit inderdaad de echte verdachte is, vind ik dit echt te ver gaan...
Taxichauffeur slachtoffer van racistisch geweld
Kan hier wat mee gedaan?
Was al in dat topic aan het lezen. Was al van plan hem te sluiten door de rest van de reacties, maar toen ik die hele lange post zag toch even verder gelezen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:41 schreef Amos_ het volgende:
En dit Taxichauffeur slachtoffer van racistisch geweld
lijkt me ook niet de bedoeling. Adres plaatsen enzo.

Wie wat waarquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:11 schreef Amos_ het volgende:
Sorry voor mijn eventuele buitensporige gedrag. I blame it on the likor 43

Is al gesloten door een medemodquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:30 schreef Amos_ het volgende:
Politietop weg vanwege "positieve" discriminatie Deze kan dicht, LXIV was eerder

Ik negeer 'm al zoveel mogelijk, maar dit is echt niet leuk meer.quote:

Er wordt naar gekekenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:09 schreef VancouverFan het volgende:
Zijn er ook gedragsregels hier wat betreft discussies?
Ik wordt een beetje moe van een persoon die regelmatig loopt te schelden. Ook nu weer.
[..]
Ik negeer 'm al zoveel mogelijk, maar dit is echt niet leuk meer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |